Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Stitch

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Stitch

    Mijn naam is Rutger (stitch is mn nickname) en ik ga eind maart voor een anderhalf jaar naar Miami om daar te werken in een Hotel bij het Miami International Airport. Ben verder nog nooit in Miami of zelf de VS geweest maar heb altijd al willen gaan. Kan iemand mij vertellen hoe het er is en misschien uit ervaring vertellen hoe het er is als je er woont en wat verstandig en niet verstandig is ???

    Alvast bedankt !!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: even voorstellen: Stitch

    Je zal iets beter moeten uitleggen wat je nou precies wilt weten.
    Wat niet verstandig is? Nou, bv. tegen een agent ingaan, of je met drugs inlaten.
    Amerika is geen Nederland, waar je maar kan doen en laten wat je wilt.
    Verder, ik neem aan dat het hotel voor een verblijkfplaats zorgt? Want er zijn goede, maar zeker ook minder goede gebieden in Miami.
    Als je wat meer specifieke vragen hebt, zullen we die proberen te beantwoorden.
    Eric

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Oosterhout
    Berichten
    5

    Standaard

    Nou wat ik bedoel is, ik lees dingen als niet s'avonds in het donker buiten lopen. Welke buurten 'veilig' zijn om in te komen en welke niet.
    Het hotel verzorgt de eerste dagen voor een verblijfplaats. In die tijd moet ik zelf een appartement zoeken. Heb wel wat adressen gekregen van real estate bedrijven maar kan pas beginnen als ik in Miami aankom

    En wat zijn de grootste verschillen ten opzichte met NL waar je goed op moet letten ?

    Ik hoop dat dit wat duidelijke verschillen zijn !!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •