Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: Vonney

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Vonney

    Hallo allemaal,

    Na al een heleboel informatie van dit forum te hebben gehaald, zal ik me nu maar eens netjes voorstellen.
    Ik ben Yvonne (50) en ben in mei 2013 voor het eerst naar Florida (Kissimmee) geweest samen met mijn dochter (28).
    Het was een supervakantie en ja hoor.... het is verslavend: in mei gaan we weer 2 weken!
    Tickets, hotel, auto en Discovery Cove zijn al geboekt. Nu alleen nog Universal tickets en voor de resterende dagen heb ik hier al wat tips gevonden: segway in Celebration, kajakken en dagje Clearwater. Hier ga ik nog even verder over lezen.
    Mijn favoriete park is Discovery Cove en dat raad ik dan ook aan iedereen aan!

    Verder iedereen bedankt voor alle informatie die jullie op het forum paatsen! Zoveel beter dan een reisgids!

    Groetjes,
    Yvonne

  2. Top | #2
    Florida Groupie Bieg's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Locatie
    Noord Holland / Windermere, Fl
    Berichten
    387

    Standaard Re: Even voorstellen: Vonney

    Welkom op het forum!

    Mocht je nog vragen hebben dan ben je in ieder geval aan het goede adres hier . Wanneer gaan jullie in mei?

    Groetjes, Monique


    Volg ons op ons blog : http://www.biegjes.nl

  3. Top | #3
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Even voorstellen: Vonney

    Welkom op het forum Yvonne. Je enthousiasme spat van je bericht af, leuk!! Zo te lezen kun jij ook aardig wat tips plaatsen, ga je ook een verslag bijhouden?

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen: Vonney

    @Monique: Ja zeker. Zo handig dit forum! Wij vertrekken 9 mei en de 24ste zijn we weer terug.
    Laatst gewijzigd door Vonney; 26-01-14 om 20:20.

  5. Top | #5

    Standaard Re: Even voorstellen: Vonney

    @Saskia: ik denk dat ik nu inderdaad ook tips kan geven
    Een verslag bijhouden weet ik nog niet. Ik ben niet echt een verhalenschrijver... Ik heb al wel een paar verslagen gelezen. Maar ik heb nog geen idee hoe je dat moet maken. Het is iig wel leuk als je het weer terug kan lezen. Ik maak wel altijd een fotoboek, maar dat zijn dan eigenlijk alleen foto's.... Ik ga er nog een paar lezen en wie weet....

  6. Top | #6
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Even voorstellen: Vonney

    Succes Yvonne, een blog bijhouden is super leuk maar soms ook best een opgave na een lange dag hoor. Ik lees graag andere blogs, zo krijg ik weer tips en het helpt tegen het lange wachten voor we weer mogen gaan........



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •