Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Highlights Florida in Google Maps

  1. Top | #1

    Standaard Highlights Florida in Google Maps

    Vlgd jaar gaan we ook naar Florida en als voorbereiding hebben we "alle" hoogtepunten op een rijtje gezet.
    Klik op desbetreffende markering in de kaart en vervolgens op de bijbehorende Link
    Vervolgens krijg je diverse info te zien (oa websites, plattegronden en Youtube)

    Via onderstaande link kom je op Google Maps terecht.

    http://maps.google.com/maps/ms?ie=UT...4ff62dd7e8111b

    Piet

  2. Top | #2
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Highlights Florida in Google Maps

    Wat een leuk idee!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Highlights Florida in Google Maps

    Er worden in dit forum enorme hoeveelheden toeristische tips uitgewisseld. Geen idee of er een mogelijkheid is om een Google map te maken waar al die tips op geplaatst zijn - tot op detail. Of dat bij zo'n tip een 'plaats op de kaart'-optie is, zoals je vroeger had bij de foto's van Hyves. Dat zou een enorme verrijking zijn van de informatie.

    Volgens mij moet zo'n 'plaats op de kaart' optie een openbare feature van Google zijn. Nou nog zien in te bouwen in de forumsoftware ...

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Highlights Florida in Google Maps

    Weet niet of ik het helemaal goed snap. Zal hieronder schrijven wat ik denk wat de bedoeling is, mag jij het corrigeren indien nodig:

    1. Google Maps met Markers die naar Forum-posts verwijzen. Dus bij Disneyworld naar het algemene Disney topic, bij St Augustine naar het algemene St Augustine Topic etc etc.
    2. Locatie opnemen bij een post zodat je bij een topic over Disneyworld kan zien waar dat ligt, hetzelfde voor St Augustine etc etc..

    1. zou je op dezelfde manier kunnen doen als Piet het gedaan heeft. Je zou hier dan links op kunnen nemen naar de desbetreffende onderwerpen. Hier is verder geen aanpassing voor nodig van de Forumsoftware. Je linkt dan van buiten het Forum naar het forum. Je zou dit eventueel ook met meerdere personen kunnen doen. Je kunt een kaart namelijk delen.
    2. dit zou wel een aanpassing van de Forumsoftware betekenen. Maar wellicht is het voldoende om een BBcode toe te voegen die een Google Map laat zien?
    Zoiets als dit: https://maps.google.com/maps/ms?msid...d7e8111b&msa=0
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Highlights Florida in Google Maps

    Leuk dat je de Bok Tower Gardens in Lakeland hebt opgenomen. Echt een tof en rustig plaatsje om te bezoeken.
    Wie beschouwen het als een "moment van stilte" tijdens onze drukke Florida reizen :-)

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Highlights Florida in Google Maps

    @Njit: Ik bedoelde het tweede.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •