Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Even voorstellen: Mara

  1. Top | #21
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mara2012

    Ik zou ook zeker een goede camera mee nemen. Die staat trouwens ook nog op mijn verlanglijstje.
    Ja, die camera's willen ook nog wat, daar zijn we ook nog niet uit. Mijn man wil ook nog een nieuwe kopen, maar ook niet zo gigantisch duur, zag gisteren een leuke voor 1500 euro maar dat is natuurlijk gekkenwerk(eerst goed bij je zelf afvragen, wat ga ik er mee doen?)Hij had zijn oog laten vallen op een canon maar gisteren werd ons weer een ricoh aangeraden, het probleem daarvan was weer dat er geen zoeker in zit en 's avonds of met felle zon is dat ook weer lastig.
    Zelf heb ik vorig jaar een pentax optio gekocht, een leuk dingetje voor mij en ben daar wel tevreden over. En ik neem nog steeds mijn ouderwetse camera mee, met filmrolletjes en al, daar kan ik geen afstand van doen, leuk die digitale camera's maar het verrassingseffect is een beetje weg als je thuis komt, rolletjes wegbrengen , na twee dagen ophalen en kijken hoe de foto's zijn gelukt of mislukt natuurlijk.

  2. Top | #22
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Hij had zijn oog laten vallen op een canon maar gisteren werd ons weer een ricoh aangeraden, het probleem daarvan was weer dat er geen zoeker in zit en 's avonds of met felle zon is dat ook weer lastig.
    Je kan op sites als Kieskeurig ook recensies lezen. Hier kun je je snel een beeld vormen van de voor- en nadelen van een bepaalde camera..

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    maar het verrassingseffect is een beetje weg als je thuis komt, rolletjes wegbrengen , na twee dagen ophalen en kijken hoe de foto's zijn gelukt of mislukt natuurlijk.
    's Avonds de foto's al direct op de laptop bekijken en gelijk al online kunnen plaatsen in je weblog. Ideaal hoor
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #23
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit

    Mag je best zeggen hoor. Ik snap best dat sommige mensen er misselijk van worden.
    En dan vooral die dingen met een schroef erin, als ik daar alleen al naar kijk heb ik het idee dat mijn hele darminhoud eruit komt.
    Maar als ik zie hoe andere ervan genieten en vooral het gegil erbij, daar kan ik weer van genieten.
    Doet me altijd aan vuurwerk denken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit

    Je kan op sites als Kieskeurig ook recensies lezen.

    's Avonds de foto's al direct op de laptop bekijken en gelijk al online kunnen plaatsen in je weblog. Ideaal hoor
    Kieskeurig etc. bezoekt hij ook regelmatig, maar een paar weken geleden stond er nog niets over de Canon, is denk ik nog erg nieuw.
    Hij is er ook nog niet uit, maar heeft ook nog even de tijd.
    We zijn er ook nog steeds niet uit of we de laptop meenemen, maar natuurlijk is dat ideaal met digitale foto's, maar ik kan gewoon geen afstand doen van mijn oude camera, tegenwoordig laat ik trouwens eerst alleen maar ontwikkelen en kijk thuis op de lichtbak welke foto's ik wil laten afdrukken, laten ook veel digitale foto's afdrukken en anders heb je overal allemaal dubbele van.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-04-10 om 09:01. Reden: samengevoegd

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    spijkenisse
    Berichten
    10

    Standaard

    Ik ben ook niet echt een erge achtbaan fan hoor. Vind het wel leuk, maar om een hele dag achtbaan in en uit te gaan, dat vind ik ook niets. Ik durf er wel altijd in tot voorkort, want dat durfde ik eerst ook niet. Maar dingen zoals bungy jumpen of afgeschoten worden in een bol ofzo dat vind ik ook allemaal te eng en zal ik ook niet doen.

    Fijn dat je kinderen goed met elkaar op kunnen schieten. Ik heb zelf een zusje waar ik opzich ook wel heel goed mee kan opschieten, alleen het is wel een drammer. En ze kan ook super chagerijnig zijn als ze haar zin niet krijgt, dan zou het alweer moeilijker zijn zo’n reis.
    We zijn samen 4 dagen in eurodisney geweest 3 jaar geleden en dat ging wel heel erg goed, maar 4 dagen was dan ook lang zat, het moest niet langer gaan duren.

    En Njit ik vond het een geweldig verhaal wat Linda geschreven had. Ik kreeg het idee dat ik het zelf had meegemaakt. Het was heel levendig.
    Snap dat jullie er volgend jaar weer heen willen. Maar dat je ook andere delen van amerika wilt bekijken is natuurlijk logisch, want het is een super mooi land.

    Groetjes

    Mara



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •