Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 34

Onderwerp: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

  1. Top | #21
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Het is een start. In elk geval minder wapens in gebruik, met die actie.
    Maar er zijn nog zoveel manieren om een school of bioscoop uit te moorden...

  2. Top | #22
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    In Florida heb ik me slechts een paar keer onveilig gevoeld, en dat was toen ik per ongeluk in een achterstandswijk verzeild raakte in St. Petersburg, en een keer toen ik, net geland, rond middernacht bij Walmart boodschappen ging doen en er wat ongure lieden op de parkeerplaats aanwezig waren en wat naar me aan het roepen waren. Ik lees me normaal gesproken goed in voordat ik naar een stad afreis om te weten te komen welke gebieden je moet mijden. Miami heeft bijvoorbeeld een aantal zeer beruchte wijken. Common sense gebruiken zou ik zeggen, zoals je in ons land ook zou doen.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Als je er over gaat nadenken wie die wapens in handen hebben, dan kom je niet meer buiten...gek genoeg hebben wij ons nooit onveilig gevoeld in Florida. Zoals Ekkie schrijft: common sense gebruiken. Lok niet uit, zoek het niet op, blijf alert zonder achterdochtig te zijn, en go with the flow... En geniet!! Ik deed afgelopen jaar 's middags boodschappen in een lokale supermarkt in mijn woonplaats in Nederland en pal achter mij kwamen 2 overvallers binnen, gewapend met messen. Elke keer als ik die supermarkt binnenstap, zie ik het weer gebeuren. Als ik in de Walmart rondloop heb ik he-le-maal nergens last van ;-)))...

  4. Top | #24
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Als je een sheriff in de Wal-Mart ziet rondlopen met een pistool aan de broek, dan weet je dat het een ietwat onveiligere buurt kan zijn.
    Ach in Nederland toch ook genoeg gebieden, wat Ekkie idd zegt. Hoort bij de verloedering van de samenleving.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Locatie
    Nederland, 't Gooi
    Berichten
    28

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Tja, dit Topic is weer actueel! Boston! Weer onzekerheid wat er gebeurd is en wat je er van gaat merken als je er bent. Verscherpte controles?

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Onveilig voelen we ons eigenlijk nooit maar dat kan ook komen omdat we niet zo letten of er wapens gedragen worden. Wat me wel angst aanjaagt is het feit dat er zoveel personen met wapens in WDW rondlopen.
    Zodra dit onderwerp op diverse Disney fora opduikt zijn er talloze reacties te lezen in de trant van:"ik neem mijn wapen mee omdat in mijn kinderen moet beschermen".

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Wapens in WDW? Dan moet je ze wel naar binnen smokkelen en vooral niet zichtbaar dragen want het is verboden en er wordt op gecontroleerd. Maar vergis je niet, een wapen hebben in Amerika is best normaal. Dat wat in Boston gebeurd is, is natuurlijk van een andere orde.

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    34

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    @ Mushu.
    Niks binnensmokkelen.
    Het zijn allemaal gelegitimeerde wapendragers die het recht hebben om overal en altijd een wapen te dragen.
    Politieagenten,beveiligers,mensen in officiële functies en noem maar op.
    Volgens eigen zeggen dan.

  9. Top | #29
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    De groep die met een wapen naar binnen mag is niet zo heel groot. Alleen de agenten uit het eigen district en federale diensten als FBI.

  10. Top | #30
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Voel jij je (nog) veilig in Florida?

    Ik voel mij nooit onveilig in amerika . Als ze je moeten hebben zullen ze je toch hebben . Wapens in disney geen problemen mee zolang ze ze maar niet gebruiken .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •