Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 103

Onderwerp: Hotels via Hotwire

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Ik had inderdaad gezien dat je het aantal sterren kunt kiezen. We hebben uiteindelijk voor 3,5* gekozen omdat 3* maar 5$ goedkoper was. 2* was nog wel iets goedkoper, maar het voordeel t.o.v. Gewoon boeken vond ik dan minder. 4* was 2x zo duur als 3,5*, dus zo hebben we de keuze gemaakt. Het betreffende hotel kost 'normaal' rond de 150$.

    Ik vind het wel een leuke manier van boeken. We willen eigenlijk niets van te voren vastleggen en ter plekke een hotel uitzoeken, maar op deze manier is het misschien toch wel handig om een aantal dagen vooruit te plannen. Nog 4 weken en we vertrekken en ik krijg er steeds meer zin in.

    Heeft iemand wel eens een 'slecht' hotel gekregen via hotwire of is het eigenlijk altijd wel ok? Ik besef dat dit ook met verwachtingen te maken heeft, maar ik bedoel met name hotels die smerig zijn, of vervallen ofzo. Als ik de site mag geloven werken ze alleen met gerenommeerde ketens, maar dat zegt natuurlijk ook niet alles.

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Wij hebben eigenlijk geen slechte ervaringen met Hotwire/Priceline. We hebben wel eens een hotel gehad wat wat ouder was maar zolang we er niet teveel voor betalen kijken we daar wel doorheen. En de meeste hotels zijn ook wel gevoelig voor klachten dus als iets niet bevalt gewoon direct melden bij de receptie.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33

    Standaard Hotwirerevealed.com

    Onze reisgegevens:
    3 volwassenen en 1 kind
    verblijf in Key West van 13/8/13 tot 15/8/13

    Na lezen van ervaringen met Priceline en Hotwire heb ik ook eens een alternatieve manier van boeken gebruikt:
    Via hotwirerevealed.com bovenstaande gegevens ingevoerd en er werd een "supersaver" Key West Hotel van hotwire aangeboden voor $134/nacht. Klik op het knopje "reveal" om de extra info die hotwirerevealed heeft over deze supersaver te weten te komen:

    • 57% match Parrot Key Resort
    • 29% match Inn at Key West
    • 21% match Sheraton Suites
    • 21% match Marriott Beachside Resort and Conference Center
    • 14% match Paradise Inn


    Deze hotels bevallen ons en we hebben dan maar "geboekt". Resultaat: Doubletree Grand Key Resort voor een totaal van $313,73 of €244,47.

    Het helpcenter van hotwire:

    Are there any hidden charges, like taxes and fees, in your rates?

    With hotel reservations, the search results will show the base price (i.e., the nightly room rate before taxes and booking fees). On the next page -- before you make any commitment to book -- you will see the total price including all taxes and booking fees.
    Please note that the nightly room rate charged to you may be higher than the amount Hotwire pays to the vendor. Tax recovery charges are assessed only on the portion of the nightly room rate that Hotwire pays to the vendor for the hotel room reservation.

    In addition, please note that each hotel may also have its own charges - for example, parking, resort fees, convention fees, and energy charges. You will be required to pay any such fees directly to the hotel (usually at check-out time). Once you book a hotel reservation, we recommend that you contact your hotel directly to inquire about any additional charges.

    Dus een mail verstuurd naar de hotelketen met met de vraag naar extra fees.

    Na hun antwoord zal ik dit posten.

  4. Top | #34
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaring met hotwirerevealed.com

    Erg handige website zo te lezen. Ze geven aan dat er een match is maar je krijgt een heel ander hotel.
    Nu matchen ze het zo te zien met gegevens van gebruikers:

    Share Your Reveal

    Hotwire Revealed is nothing without its users. In fact, we rely on you to keep our databases up-to-date. After booking a hotel, click Share Your Reveal to add it to our database. This way, other users will be able to identify the same hotel and get a great deal just like you.
    Persoonlijk zou ik meer vertrouwen hebben in sites als Better Bidding en Bidding for Travel.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #35
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Ervaring met hotwirerevealed.com

    ik moet Njit hier gelijk geven, wij gebruikten better bidding en bidding for travel en kwamen zo wel uit bij de hotels die we op oog hadden. Erg handige websites (wel tijdrovend maar dat geeft weer wat extra voorpret!) en zeker ook eens proberen te bieden, zo bespaar je nog meer! Veel succes!!!!!

  6. Top | #36

    Standaard Re: Ervaring met hotwirerevealed.com

    Bedankt voor jullie reacties. Bedoelt U met Bidding for travel http://biddingfortravel.yuku.com? Voor wat betreft boeken met Priceline: Ik heb begrepen dat zij enkel bedden voor 2 personen garanderen. Zijn er al forumgebruikers met > 2 personen die Priceline durven te gebruiken?
    Ik zal me eens verder verdiepen in betterbidding.com


    Na het opstellen van een "plechtige" email over additional fees aan de Hilton keten kreeg ik volgend (zeer) bondig antwoord zonder onderwerp:

    The only fee is a $10.00 per day parking fee.

    Michael Knowles | General Manager
    Doubletree by Hilton Grand Key Resort Key West
    3990 S. Roosevelt Boulevard | Key West, FL 33040
    Phone: 305-293-1818 | Fax: 305-296-6962

  7. Top | #37
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Ervaring met hotwirerevealed.com

    Wij hebben in het Doubletree op Key West geslapen (gewoon geboekt via de website), prima hotel op zich met een shuttlebus naar het centrum.

  8. Top | #38
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Ervaring met hotwirerevealed.com

    @Nico, deze sites gebruik ik in het algemeen:

    Better Bidding
    Bidding Traveler
    Bidding for Travel

    Priceline is inderdaad lastig als je met meer dan 2 personen op 1 kamer wilt slapen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #39
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Ervaring met hotwirerevealed.com

    Wij zijn met z'n drieen en heb wel regelmatig via Priceline geboekt. Als ik dan weet welk hotel ik gewonnen heb,stuur ik ze een mail met de vraag of we een kamer met 2 queen bedden kunnen krijgen. Dit is nog nooit een probleem geweest. ook wel eens om een kingsize bed + een roll away gevraagd. Ook dat gaf geen problemen.

  10. Top | #40
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Hotwire Key West

    Omdat de prijzen in Key West zo hoog liggen dacht ik eens op Hotwire te kijken. En zo waar, daar wordt voor een redelijke prijs, $ 110,- een tweesterrenhotel aangeboden. Dus naar better bidding om te checken welk hotel dit zou kunnen zijn. Echter, staat hier geen 2 sterrenhotel bij in Key West.
    Iemand een idee welk hotel dit zou kunnen zijn, of hoe dit nog te achterhalen is. Er staat free parking, free internet and free breakfast.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •