Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 11 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 103

Onderwerp: Hotels via Hotwire

  1. Top | #21
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Hotels via Priceline

    Gewoon de data, hoeveel personen en de aantal sterren en de plaats invoeren.
    Daar na de goedkoopste in de lijn aanduiden en je credit card bij de hand houden en boeken.
    Direct erna krijg je een mail met de bevestiging en naar welk hotel je kan gaan.
    Wij nemen wel altijd een 4 sterren.
    Love to Travel

  2. Top | #22
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    @ VinMor, wanneer kreeg je de naam van het hotel te horen? Ik hoor graag na jullie vakantie hoe je ervaring was hotel/hotwire combinatie.

    Hawthorn Suites by Wyndham Universal(http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_R...o_Florida.html)

    Naam krijg je te horen nadat je betaald heb.
    In tegenstelling tot Priceline, wat altijd goed bevallen is bij ons, was hotwire nu stukken goedkoper voor mijn vakantie EN je weet ook al eigenlijk in welk hotel je terecht komt.

    www.betterbidding.com staan de hotels op die je kan krijgen

  3. Top | #23
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Blijft altijd wel een gok hoor. Wij hebben ook wel eens een hotel gehad wat op geen enkele lijst stond
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #24
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    is het bij hotwire zinvol om pas dicht tegen reisdatum te boeken of juist heel vroeg maakt het weinig uit. zit er veel fluctatie in de prijs per nacht??

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Ben ik persoonlijk nog nooit tegengekomen, maar het zal inderdaad best wel gebeuren. Er zullen vast steeds meer hotels mee willen doen om hun kamers toch vol te krijgen.

    @Gudu: Wat je kan doen is als je een aantal sterren hotel + locatie in je hoofd heb en je klikt erop in Hotwire, dan staat er ergens aan de linkerkant dat je kan volgen wat het hotel doet qua prijs. Heeft bij mij goed zijn werk gedaan. Je krijgt dan om de zoveel dagen een update.

    Belangrijk is natuurlijk ook de dollar koers, boek wanneer jij denkt dat die gunstig staat

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    dank je @vinmor. ik kwam nu uit op 210 euro voor 3* . niet duur maar ook niet echt heel goedkoop. ik heb inmiddels de price drop email optie gevonden .
    Laatst gewijzigd door gudu; 01-01-13 om 21:18.

  7. Top | #27
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Wij hebben in Denver vorige zomer 3 dagen ervoor geboekt bij Hotwire en we hebben dan een schone korting gekregen.
    Love to Travel

  8. Top | #28
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Omdat wij ook met z'n drieën zijn, heb ik me dit jaar verdiept in Hotwire. Vanavond hebben wij het eerste hotel via de 'hot rates' geboekt.
    We hebben gekregen: Hilton Miami International Airport (4*) voor $ 88,--, wanneer je rechtstreeks bij het hotel boekt $ 107,--. Hoewel we er niet vanuit gingen, kwamen gegevens exact overeen met de lijst op Betterbidding en was dit inderdaad Hilton.

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    60

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Ik vind het erg spannend, maar zojuist heb ik ons eerste hotel geboekt via Hotwire. We hebben gekregen: Doubletree Orlando Airport (3,5*) voor 77$ (ca 94$ incl taxs ed). Kwam idd overeen met de lijst op Betterbidding, maar ik had me er niet erg in verdiept. Een simpeler motel was voor ons ook prima geweest aangezien het maar voor 1 nacht is, maar toch wel leuk om een beetje meer luxe te hebben voor hetzelfde geld. Omdat we met 2 kleine kinderen gaan vind ik het toch een beetje gokken.

  10. Top | #30
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Hotels via Hotwire

    Ook wij hebben afgelopen weekend voor het eerst 5 hotels geboekt via Hotwire en zijn erg tevreden over de hotels die we kregen toegewezen.
    Je had het aantal sterren kunnen aangeven.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •