Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 42 van de 42

Onderwerp: CrowdCalendars

  1. Top | #41
    Stamgast Mave's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2017
    Locatie
    Houten
    Berichten
    170

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Iemand nog recent ervaring met de crowd kalender? Ik heb met onze planning rekening gehouden met deze kalender. Vrijdag 28 juli willen we naar AK en zaterdag 29 juli naar Universal 2 parken op 1 dag. Dat gaat iets tegen mijn gevoel in dat het doordeweeks rustiger is en dat we dan naar Universal moeten.

    Ik lees ook verschillende reacties over hoe lang je van te voren bij het park moet zijn. Mag je het park in een uur van te voren zodat je bijv. bij AK bij de ingang van Avatar kan wachten? Hoe zit dit precies? En hoe lang van te voren moeten we bij het park zijn?

  2. Top | #42
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Voor WDW strategieën verwijs ik naar: http://easywdw.com Ik zelf houd niet van wachten dus ook niet (vooral niet) voordat een park open gaat. Vaak lukt het wel om de eerste uren nog aardig wat attracties te kunnen doen voordat het drukker wordt. In wdw goed gebruik maken van fastpass en voor jezelf afspreken welke attracties je zeker wil doen en hoeveel wachttijd je daar voor over hebt. Anders gewoon overslaan en volgend jaar weer gaan . Of bij late sluitingstijd tot laat blijven, dan zijn de wachtrijen vaak ook goed te doen. Ik heb een maximale wachttijd van 20 minuten en kom bijna nooit voor opening bij een park, samen met fastpass kan ik dan alles doen wat ik wil (ja, ook in de drukkere periodes).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •