Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 42

Onderwerp: CrowdCalendars

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Crowd calender

    Ik was 3 weken geleden in florida en heb toen ook de crowd calender gebruikt van Undercover Tourist.
    We gingen naar Busch Gardens en volgens die kalender zou het erg rustig zijn. Ik had het nog nooit zo druk meegemaakt daar.
    Overal waren wachttijden van 90 minuten of langer.
    Die kalender vertrouw ik dus niet meer. Ook bij Universal klopte die niet.

  2. Top | #32
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Crowd calender


  3. Top | #33
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Crowd calender

    Kloppen wel vaker niet. Wij hadden dezelfde ervaring.
    het is gewoon van veel factoren afhankelijk (weer, vakanties, geluk).
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #34
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Crowd calender

    Maak er zelf nooit gebruik van, zie het wel en weet voor de meeste parken inmiddels wel welke route gunstig is en wat te verwachten. En nog belangrijker: fastpasses! Als je een goede site wil gebruiken: http://www.easywdw.com/easy/
    De man van deze site geeft heel veel info en alles is gratis. Hij test ook regelmatig zijn opgegeven wachttijden en verwachte drukte. En voor de liefhebber legt hij het hoe en waarom uit. Zo analyseert hij regelmatig wat de invloed is van bijvoorbeeld de fastpasses uitgave en opening of sluiting van een attractie.

  5. Top | #35
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Crowd calender

    De eerste keren (2008 - 2010 - 2012) maakten wij met veel succes gebruik van www.touringplans.com
    Het was wel van belang dat je bij opening daar was en hun volgorde aanhield. En echt... het werkte. Meestal hadden we tegen 1 uur 's middags al alles gezien en gedaan.
    In 2014 voor het laatst de Disney parken bezocht (ook met de Touringplans), maar voor ons echt nooit meer. Het wordt steeds drukker in de parken en hun nieuwe fast-pass systeem werkt voor geen meter. Een uur moeten wachten in de fast-pass lane noem ik niet echt fast...
    Dus, voor ons geen Disney meer als we in Florida zijn.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #36
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Crowd calender

    Ben tocht echt vaak en veel in WDW geweest maar nog nooit een uur in een fastpass rij gestaan. De fastpass rijen zijn wel langer geworden maar je bent er meestal zo door. Daarentegen zijn de gewone rijen bij attracties die normaal vaak maar 5 minuten waren (zoals pirates of the caribbean bv) nu vaak veeeeel langer. Fastpassers gaan altijd voor dus de gewone rij gaat maar langzaam voorruit ook al is die kort. Plannen is wel een must als je naar WDW gaat maar mijn ervaring met fastpass is eigenlijk alleen maar positief. Mijn laatste bezoek was in oktober 2015 en op dit moment zit ik op het vliegveld van Vancouver om naar Orlando te gaan. Over een paar dagen kan ik vertellen hoe het dit jaar gaat met de rijen ed.

  7. Top | #37
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Crowd calender

    Onze recente ervaringen met Touringplans.com i.c.m. Universal zijn erg goed.

  8. Top | #38
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Crowd calender

    Die fast pass werkt dus inmiddels zonder problemen. In Mei gedurende drukke dagen gebruikt en we hebben het langste moeten wachten op seven dwarfs mine train (30 min).
    Niks mis met het systeem als je maar op tijd boekt, in ieder geval veel overzichtelijker dan het kaartjes trekken uit parijs of LA.
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Voor die touringplans.com moet je toch betalen?

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    56

    Standaard Re: Crowd calender

    @ trails: Die kon ik nog niet, bedankt ! Eerst even goed aan het zoeken geweest en toen aangeschaft met korting (code: umbrella, 20%).

    @ disneykids, ja, net iets meer als $10 voor alle functies te gebruiken, maar lijkt het nu zeker waard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •