Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: CrowdCalendars

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Wij zijn twee keer in augustus geweest en hebben ons voorbereid aan de hand van de crowdcalenders van tourguidemike. Is ons prima bevallen, maar zoals hierboven al wordt aangegeven, gebruik het als richtlijn. Er kunnen op een dag allerlei zaken gebeuren waardoor je je plan zult moeten aanpassen. Een goede voorbereiding is essentieel vooral als je in een drukke periode gaat. De beste tip is in ieder geval zorg dat je er bent voordat het park open gaat en maak goed/slim gebruik van fastpassen.

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    .... alleen nog nooit met kerst in een Disneypark.Ben heel benieuwd naar de Osborne lights.....
    Je zult versteld staan; het ene park is nog mooier dan het andere. Vergeet ook niet de hotels zoals het Grand Floridian te bezoeken en Celebration voor de dagelijkse sneeuwbui...... Om met wat foto's van de lichtjes in de stemming te komen, wat sfeerbeelden.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 16-11-12 om 12:16. Reden: link gejippieerd



  3. Top | #13
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: CrowdCalendars

    He jammer Ton, je link doet het niet. Grand Floridian en Celebration zijn we vorig jaar wel geweest met kerst en dat staat nu ook op de planning.
    Hebben jullie trouwens ervaring met leuke restaurants in HS en MK?

  4. Top | #14
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Hebben jullie trouwens ervaring met leuke restaurants in HS en MK?
    gezien ons budget zijn we daar niet zo goed mee bekend....het is crisis en het moet uit de lengte of uit de breedte komen maar over CiCi's pizza kunnen we je alles vertellen..... Nieuwe link naar de feestverlichting. Have fun!



  5. Top | #15
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teleton Bekijk Berichten
    maar over CiCi's pizza kunnen we je alles vertellen.....
    Volgende maand moeten jullie toch eens die cheeseburgerpizza proberen hoor!!!
    En ligt ie er niet bij dan kun je er gewoon om vragen!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Hannie, in wat voor restaurants ben je geïnteresseerd, counter service, table service, niet te duur of maakt niet uit als het maar leuk is? En die Osborne lights zijn echt fantastisch. En natuurlijk op zoek gaan naar de halloween cat tussen de lichtjes.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Het eten zal alleen in HS worden denk ik. In Mk zit alles al vol op de dagen dat ik wil. En ik zoek iets wat niet al te duur is en table of counter service maakt me niet zoveel uit.
    Halloween Cat? Vertel?

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Elk jaar vind je ergens tussen al die lampjes een halloween cat (ook verlicht, hij is paars). Het verhaal er achter zou zijn dat er per ongeluk bij het in- of uitpakken tussen alle kerstlampjes een halloween versiering terecht is gekomen. Vorig jaar heb ik de kat inderdaad gevonden.
    In drukke tijden is het inderdaad heel moeilijk om nog een leuk restaurant te reserveren, zeker als er die avond een hard ticket event is (zoals Mickey's very merry Christmas party). Ik vind dat er in HS niet zoveel keus is van leuke restaurants. Maar wij hebben een paar keer lekker en gezellig gegeten bij Mama Melrose (table service). 50's prime time cafe lijkt mij ook erg leuk. Alsof je in een jaren 50 keuken bij je familie zit. En je wordt ook als familie aangesproken! Dus niet met je ellebogen op tafel leunen. Maar dat heb ik alleen maar gelezen want zelf ben ik er nooit geweest. De counter service restaurant zijn vrij standaard. Het meest gethematiseerd is de backlot express. Voor een broodje, toetje of tussendoortje moet je bij starring rolls cafe zijn. Dat zit op de hoek van hollywood boulevard en sunset boulevard, een wat klein terrasje waar je het uitgekozen lekkers kunt oppeuzelen en mensen kan kijken. Mmmm, eet ze!

  9. Top | #19

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Volgende maand moeten jullie toch eens die cheeseburgerpizza proberen hoor!!!
    En ligt ie er niet bij dan kun je er gewoon om vragen!
    Owww die hebben wij ook nog niet ontdekt.Wel de nieuwe zoete Bavarian Pizza. Zalig!
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  10. Top | #20
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: CrowdCalendars

    Oei, die kennen wij nog niet. Ook van Cici's?? Klinkt wel lekker!
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •