Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Sunset in Miami.

  1. Top | #1

    Standaard Sunset in Miami.

    Hey mensen over 14 dagen ga ik met een meisje een week naar Miami en het leek me wel leuk om daar samen van de mooie zonsondergang te genieten maar kan niet veel vinden over mooie plaatsen om te kijken

    Daarom wou ik vragen of iemand mischien een mooie plaats weet om van de sunset te genieten .

    Alvast bedankt Gr. Tim

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Sunset in Miami.

    Eten bij The Rusty Pelican en dan rustig de zonsondergang bekijken. Zie http://www.therustypelican.com/rustypelicanmiami/
    Je hebt daar een mooi zicht op de Skyline van Miami. Hier een voorbeeld-plaatje (niet van mezelf)

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Sunset in Miami.

    Zoek je alleen in Miami zelf of ben je bijvoorbeeld ook wel bereid om naar Key Largo te rijden?
    Een vakantie naar Amerika kan ik iedereen aanraden! Na een rondreis te hebben gemaakt door het Westen van Amerika in 2009, hebben we in 2012 een lange reis gemaakt door Amerika.
    Website: Reizen door Amerika

  4. Top | #4

    Standaard Re: Sunset in Miami.

    Maakt niets uit . We blijven een week dus hebben wel wat tijd lijkt me Alvast bedankt voor de tips !

  5. Top | #5

    Standaard Re: Sunset in Miami.

    In zo'n uur en een kwartier rij je van Miami naar Key Largo.
    De zonsondergang in Key Largo is minder bekend dan de zonsondergang in Key West, maar zeker niet minder mooi.
    Wij sliepen in het Bayside Inn hotel Key Largo en hoorden live muziek bij het naastgelegen Snook's Bayside Inn.
    Lekker eten, een prachtig uitzicht en live muziek.
    Onderstaande foto heb ik op deze locatie gemaakt.
    Laatst gewijzigd door ReizenDoorAmerika; 12-11-12 om 19:35. Reden: Link van Snook's toegevoegd
    Een vakantie naar Amerika kan ik iedereen aanraden! Na een rondreis te hebben gemaakt door het Westen van Amerika in 2009, hebben we in 2012 een lange reis gemaakt door Amerika.
    Website: Reizen door Amerika

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Sunset in Miami.

    Snook's hebben wij in 2007 ook gegeten. En ook geslapen in het Bayside Resort Inderdaad een schitterende lokatie om te eten.
    Hieronder wat eigen foto's:








    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •