Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 64 van de 71 EersteEerste ... 14546263646566 ... LaatsteLaatste
Resultaten 631 tot 640 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #631
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Auto huren 2013

    HA!

    Ik was al weer veel te voorbarig geweest om de reservering bij National te annuleren nav de mail van National dat zij de de reservering niet konden bevestigen tegen de lage tarieven.
    Maar nadat hier op het forum de bevestigingen binnen druppelden heb ik toch maar even een vriendelijke(echt) mail gestuurd met het verzoek de originele reservering/bevestiging te accepteren.

    En vandaag de bevestiging gekregen dat de reservering opnieuw is geboekt tegen het originele tarief

    Bedankt!

  2. Top | #632
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ook hier net onderstaande mail ontvangen:
    Wesincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregardany cancellation notice regarding your car rental. We value your business andwould like to make this right by honoring the original international rate youbooked online. You should receive an email with more information.

    I canconfirm that your reservation has not been cancelled or changed. It isthe same as originally reserved.

    Thankyou for choosing National Car and safe travels!

    Dat scheelt toch maar even mooi €300!!


  3. Top | #633
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: Auto huren 2013

    wooow dat vind ik toch echt netjes van national en wat fijn A. Hofman

  4. Top | #634
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Iedereen die later dan ik een mail heeft verstuurd heeft al antwoord. Behalve ik geloof ik.
    Zou ik nou nog wat moeten doen. De boeking staat gewoon op confirmed.
    Ook hier nog geen mail, maar ze staan nog wel confirmed en ik heb zelfs de savetime kunnen invullen Zaterdag, prijs ongewijzigd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #635
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Inmiddels heb ik begrepen van National (had aanvullend mailverkeer met ze) dat het essentieel is dat je een bevestigingsmail met het oude tarief hebt ontvangen, met name het bedrag moet erin worden benoemd.

  6. Top | #636
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.112

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Oh dan klim ik nog ff in de pen!

  7. Top | #637
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Nou ik heb wel mail gehad dat ze een nieuwe boeking hebben gemaakt met oude tarief. Worden wel bedragen in genoemd. Tot zover oke, maar bij de counter moet er gratis de LDW en SLI worden toegevoegd, dit is als notitie bijgevoegd bij mijn boeking. Oke maar ik kan dus niet inloggen op de site met nummer en naam, en ik heb geen print. Tja dus alleen reserveringsnummer. Heb gebeld met 1-800 nummer en daar wordt wel reservering bevestigd ook noemen ze het bedrag. Omdat het tarief dus manually modified ( handmatig aangepast) is kun je niet inloggen.

    Zijn er meerdere die een nieuw boekingsnummer hebben gekregen en waarbij dit ook zo is?

    @ahofman bijvoorbeeld, zie dat jij ook nieuw nummer hebt gekregen.
    Laatst gewijzigd door pumi1000; 03-06-13 om 20:10.

    1998-2010-2011 Florida
    2012 West USA - 2013 New York / Zuiden / Florida - 2014 Noord- en Zuidwest USA / 2015 ​rondje NY / 2016 West USA / 2017​ Florida / 2018 west USA/ 2019 ​Florida - west USA /

  8. Top | #638
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Pumi mijn boeking is 100% gelijk gebleven ook hetzelfde nummer.
    Ik heb met mijn oude bevestiging en nieuwe bevestiging gevraagd en kreeg als antwoord.

    Response Via Email (Brenda) 06/02/2013 11:40 AM
    Dear Angelique

    Reservation xxxxxxxxx is confirmed the rate will be honored. I have emailed a copy to xxxxxxxx@gmail.com for your record.

    Thank you,
    Brenda
    National Car Rental

    Lijkt mij een vervelende situatie dit, ik zou er niet helemaal gerust op zijn. Misschien toch nog even bellen of mailen?

    Heb ik even een andere vraag, gisteren Alamo geannuleerd en vandaag al terug geboekt, heel netjes!
    Nu vraag ik me alleen af waarom ik vorige keer zoveel aan visa heb moeten betalen ziet iemand hier een logica in, de koers jan en feb was volgens vrij stabiel zeker niet zoveel als dit verschil ?

    25-02-2013 Alamo Rent A Car UK GB 7402 Debet GBP493,02 578,32
    02-06-2013
    *
    Alamo Rent A Car UK GB 7402 Credit GBP493,02 562,80

    Verschil -15,52 euro

    04-01-2013 Alamo Rent A Car UK GB 7402 Debet GBP619,40 779,52
    25-02-2013 Alamo Rent A Car UK GB 7402 Credit GBP619,40 689,83

    Verschil -89,69 euro

    Laatst gewijzigd door angelique100; 03-06-13 om 20:50.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #639
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Als je de komende tijd een een Ford meekrijgt, vraag dan even of het foutje al hersteld is ...

    http://bit.ly/13gSCBD

    Ford recalling 465K cars for fuel leak
    Company not aware of any incidents of fire due to fuel leak

    Ford Motor is recalling 465,000 of its current model year cars due to a fuel leak that poses a fire risk.

    The company said the models include 2013 Ford Explorer, Taurus, Flex, Fusion, Interceptor Utility and Interceptor Sedan, as well as the Lincoln MKS, MKT and MKZ.

    Ford said it is not aware of any incidents of fire due to the fuel leak, or of any injuries caused by the defect. Ford said it had received 600 complaints about the fuel leak from customers as of March 31.

    Last July, Ford recalled 11,500 of its 2013 Escape SUVs because a defect in the fuel line that could cause a fire. At the time Ford took the unusual step of advising drivers not to even drive the vehicles until they were repaired. There was no such warning with the most recent recall.

    Ford also announced two small recalls. It has recalled 500 2013 Lincoln MKZ vehicles because the insulation on the engine block heater can crack at extremely low temperatures. Additionally, Ford said that 25 2013 Fusions are at risk of impaired steering or the loss of steering control due the lack of an internal retaining clip.

    Read more: http://www.wesh.com/news/money/Ford-...#ixzz2VBPhmuZx

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #640
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ook hier nog geen mail, maar ze staan nog wel confirmed en ik heb zelfs de savetime kunnen invullen Zaterdag, prijs ongewijzigd.
    Correctie; Tien minuten na deze post was ook hier de bekende mail binnen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Inmiddels heb ik begrepen van National (had aanvullend mailverkeer met ze) dat het essentieel is dat je een bevestigingsmail met het oude tarief hebt ontvangen, met name het bedrag moet erin worden benoemd.
    Dit hoor ik voor het eerst, dat van die bedragen, en in mijn mail stonden ze dan ook niet. Op de Nationalwebsite staan ze wel, en ook nog gewoon onder de originele boekingsnummers, en daar heb ik prints van, dus die gaan mee. Nu nog ff laten koppelen aan mijn EC account, mits de prijs dan ook gelijk blijft
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •