Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 53 van de 71 EersteEerste ... 343515253545563 ... LaatsteLaatste
Resultaten 521 tot 530 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #521
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2013

    @Ook stilletjes want we gaan natuurlijk nu niet allemaal mailtjes en briefjes sturen 'of het wel klopt.

    Dat stilletjes is voorbij Ton, als ik zie wie er al mails en berichten via Facebook stuurt ook op het AA forum.

  2. Top | #522
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sonja Bekijk Berichten
    Volgens informatie van ervaringsdeskundigen op het AA forum kun je als lid van de Emerald club ter plekke in december gratis de 2e bestuurder laten bijschrijven. In dit topic is de link naar het inschrijfformulier weergegeven, bericht 427 en 428.
    Ik begrijp uit jouw atwoord dat ik dan nu geen 2e bestuurder moet gaan invoeren bij save time?

    Edit: ik ga het niet invoeren bij save time, beter geen slapende honden wakker maken. Straks veranderd de hele prijs omdat ik een verandering aanbreng. Ga gelijk EC aanvragen.
    Laatst gewijzigd door hannie; 29-05-13 om 09:43.

  3. Top | #523
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Jammer, dat er nu zoveel mensen gaan vragen of het allemaal wel klopt, want zo gaan ze zich dadelijk achter de oren krabben en kijken hoe ze eronderuit kunnen komen, net zoals Ton al zegt. Gewoon 'stilletjes' afwachten, leek mij ook de beste kans om ze niet wakker te maken, maar helaas...

    Ik blijf positief en wacht het maar af, het antwoord aan meneer Brouwer geeft toch veel positieve feedback!! Emerald Clubmembers zijn we al sinds 2007, dus ook dat komt wel goed.
    Laatst gewijzigd door aggie; 29-05-13 om 14:50.

  4. Top | #524
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aggie Bekijk Berichten
    Jammer, dat er nu zoveel mensen gaan vragen of het allemaal wel klopt, want zo gaan ze zich dadelijk achter de oren krassen en kijken hoe ze eronderuit kunnen komen, net zoals Ton al zegt. Gewoon 'stilletjes' afwachten, leek mij ook de beste kans om ze niet wakker te maken, maar helaas...

    Ik blijf positief en wacht het maar af, het antwoord aan meneer Brouwer geeft toch veel positieve feedback!! Emerald Clubmembers zijn we al sinds 2007, dus ook dat komt wel goed.
    @ aggie
    Van de ene kant ben ik met je eens (ik wilde eigenlijk zelf ook geen slapende honden wakker maken) maar aan de ander kant wil je ook wel weten waar je aan toe bent toch?
    Sta je daar straks aan de balie bij National (intussen een mooie aanbieding geannuleerd) kun je nog eens een boel geld gaan bijbetalen. En dan hier maar weer komen klagen.....
    Nu is er in ieder geval enige duidelijkheid en kun je aangeven dat er netjes over gecommuniceerd is, verdere actie is nu aan hun. Maar wat Ton ook al aangeeft; National blijft er verder stoicijns onder.
    En ach...volgende week zijn ze het waarschijnlijk alweer vergeten.
    Ik laat het in ieder geval nu ook verder rusten.

    Iedereen veilige miles gewenst, in welke auto dan ook....!!
    Laatst gewijzigd door elstars; 29-05-13 om 10:28.

  5. Top | #525
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2013

    2 jaar geleden heeft zich iets dergelijks voorgedaan bij Alamo. Er was toen een kortingscode "uitgelekt" die maar voor een aantal speciale relaties bestemd was.
    Ondanks dat er van alles over te doen was en ook op de site de boekingen op een gegeven moment niet meer klopten werd alles netjes gehonoreerd.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 29-05-13 om 11:19.

  6. Top | #526
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    De beroemde DRAGSTER code Veel plezier van gehad..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #527
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Tsja, ik heb mijn tarief ook laten bevestigen, alleen niet met de 'goedkope' reden... ik zei dat ik het mailtje nooit heb gehad en of ze mij konden bevestigen dat mijn boeking goed door was gekomen en tegen welk tarief.
    Kreeg keurig een bevestiging met daarbij het spotgoedkope tarief, ik ga er dus vanuit dat ik de auto zonder morren meekrijg.

  8. Top | #528
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    @ aggie
    Van de ene kant ben ik met je eens (ik wilde eigenlijk zelf ook geen slapende honden wakker maken) maar aan de ander kant wil je ook wel weten waar je aan toe bent toch?
    Sta je daar straks aan de balie bij National (intussen een mooie aanbieding geannuleerd) kun je nog eens een boel geld gaan bijbetalen. En dan hier maar weer komen klagen.....
    Nu is er in ieder geval enige duidelijkheid en kun je aangeven dat er netjes over gecommuniceerd is, verdere actie is nu aan hun. Maar wat Ton ook al aangeeft; National blijft er verder stoicijns onder.
    En ach...volgende week zijn ze het waarschijnlijk alweer vergeten.
    Ik laat het in ieder geval nu ook verder rusten.

    Iedereen veilige miles gewenst, in welke auto dan ook....!!
    Tuurlijk wil je weten waar je aan toe bent, ik wil ook, voordat ik ga weten of ik nou naar National moet gaan of naar Alamo. Daar heb ik ook nog niet geannuleerd, nog even een slag om de arm natuurlijk. Ook dacht ik, eens kijken wat de ervaring van Shoppingfrieda is, die vandaag al vertrekt en ook van deze 'aanbieding' gebruikt gemaakt heeft. Tevens dacht ik, dat als National er binnen 7 dagen geen actie op gezet heeft, de boeking definitief is en ze er niet meer onderuit komen. Vandaar mijn reactie, van effe rustig blijven afwachten... Maar ik begrijp de onrust, die voel ik zelf ook, maar we hebben nog een aantal weekjes.

    We duimen gewoon, dat het wordt geaccepteerd en dat we een heel leuk mazzeltje hebben!!

  9. Top | #529
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Het is natuurlijk een geweldige reclameactie, en die mag een paar cent kosten. De hele wereld heeft het erover, bij wijze van spreken. Dat had je met een "gewone" advertentie nooit bereikt, en het enige wat ze er voor hebben moeten doen is een paar duizend goedkope contracten laten boeken.
    Het is in Nederland op alle US gerelateerde forums al een paar dagen trending topic, en dat zal in vele andere landen (bijv. Italië) niet anders zijn.

    Alamo heeft dit met de dragster code gedaan en een paar jaar terug Dollar.de, die zich op de kaart wilde zetten. En ook dat is gelukt, want wij hebben daar toen een Minivan gehuurd voor "half geld", net als zovelen op de forums. En hoeveel klanten blijven niet hangen na zo'n actie ? Betaald zichzelf terug, en wij betalen weinig
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #530
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Tja, en nu de vraag; wanneer gaan we de "gewone" boekingen annuleren ;-) ?

    Daarnaast heb ik heb nu 1 goedkope national en 1 goedkope alamo. Ik ben er nog niet uit welke van die 2 ik ga annuleren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •