Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 71 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #101
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Beste site's voor huren auto?


  2. Top | #102
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Auto huren 2013

    mailtje gestuurd naar hertz over de exstra bestuurder dit was hun antwoord (Uw echtgenote is inderdaadautomatisch een extra bestuurder .

    Hier zijn geen extra kosten voor .
    ) Arno



  3. Top | #103
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Beste site's voor huren auto?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mblokland Bekijk Berichten
    Dit is een heel mooi tarief en ook nog eens drie extra bestuurders inbegrepen.



  4. Top | #104
    Regelmatige Bezoeker Piggy's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    18

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik weet niet of het in dit topic hoort, mijn excuses dan, maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is tussen een midsize en standard SUV?

    Alvast bedankt!
    P.

  5. Top | #105
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Heel simpel gesteld: de grootte van de auto. Als je bijv. bij USAReisen kijkt dan heeft Alamo de volgende voorbeeld-modellen staan:

    Midsize: Hyundai Santa Fe
    Standard Size: Chevrolet Equinox
    Full Size: Chevrolet Tahoe
    Premium: Chevrolet Suburban

    De grootte merk je vooral in de beschikbare kofferruimte. In een Midsize SUV kun je wel met 4 personen zitten maar niet voor 4 personen bagage kwijt. Nu betwijfel of je dat in een Standard Size wel kunt..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #106
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Heb ik nog een vraag mbt de volle tank die je in je pakket kan kiezen.
    Normaal gesproken boek ik deze optie eigenlijk altijd, gewoon omdat ik dat de kosten al voor ik daar ben op een rijtje heb staan.

    Maar als ik de optie niet aanvink, wat rekenen ze dan voor een volle tank? Is dat een 'normale prijs'? of weer de tankprijs x 3 ofzo?
    Als ik de optie er nu bij kies betaal je iets van 5 á 6 euro extra per dag, x12 dagen =....

    Heeft iemand hier wat ervaring mee?

  7. Top | #107
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Dan moet je de auto met een volle tank inleveren. Doe je dat niet dan geldt er een aanzienlijk hoger bedrag per gallon als wanneer bij het benzine station gaat tanken. Is je tank bijvoorbeeld half vol dan wordt er een halve tank benzine in rekening gebracht.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #108
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Dan ga ik maar lekker ZONDER die extra volle tank boeken, aangezien ik in sommige gevallen +/- 100 meer betaald.
    Maar aangezien er in een tank max volgens mij 70 liter gaat, en de literprijs ergens rond de 75 en 85 cent zal liggen, zie ik hier het nu niet van in...

  9. Top | #109
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinMor Bekijk Berichten
    Dan ga ik maar lekker ZONDER die extra volle tank boeken, aangezien ik in sommige gevallen +/- 100 meer betaald.
    Bij welke verhuurmaatschappij of via welke broker huur je dan? Zelf aftanken is niet in alle gevallen toegestaan. Bij vooruitbetaalde reserveringen vind je in veel gevallen in de voorwaarden dat je twee opties hebt: je betaalt de brandstof direct in het prepaid tarief of je betaalt ter plekke de eerste tank benzine vooruit. Andere opties zijn er dan niet.

    Die Kosten für die erste Tankfüllung sind bei diesem Paket nicht enthalten und werden ihnen vor Ort in Rechnung gestellt. Je nach Fahrzeugkategorie kann dies zwischen US$ 70 und 100 kosten. Oft ist es preisgünstiger ein Super-Inklusiv-PLUS Paket zu buchen
    mit Kreditkarte (keine Debit- oder Prepaidkarten) des Fahrers US-$ 25/Tag bzw. US-$ 100/Woche (Barkaution in Einzelfällen auf Anfrage)
    Laatst gewijzigd door Teleton; 27-11-12 om 09:25. Reden: kwoots



  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Berichten
    35

    Standaard Re: Auto huren 2013

    @teleton ik kan nergens zien over de 3 extra bestuurders? ben nu ook op https://www.alamo.co.uk/RatesAndRese...earchcar_alamo aan het kijken en kies dan een Midsize SUV. Prijs vind ik erg meevallen voor 10 dagen januari, ongeveer 270€ Bij de package staat wel 3 extra bestuurders maar links moet je nog wel kiezen voor extra bestuurders??



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •