Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 21 van de 71 EersteEerste ... 11192021222331 ... LaatsteLaatste
Resultaten 201 tot 210 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #201
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Kijk nu ben ik gerust en een midsize SUV voor ons tweetjes EN een makkelijk tol systeem... Psies wat ik zocht.. Enne dat is het systeem, war geactiveerd wordt als ik door een tolpoortje rijdt? Dit zijn dingen die ik graag van te voren helder heb.. Een 12 jarige krijg ik niet geïnteresseerd vrees ik.. Ik ga nog eens even op die onderwerpen kijken. Dank jullie allemaal!
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  2. Top | #202
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ja, bij Alamo hoef je niks van tevoren te activeren. Als je de 1e keer door een tolpoortje rijdt wordt het geregistreerd/geactiveerd, en zie je vanzelf de kosten op je CC langs komen (kan wel even duren).
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  3. Top | #203
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    ..en zie je vanzelf de kosten op je CC langs komen (kan wel even duren).
    Inderdaad, ik wacht al een maand of drie
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  4. Top | #204
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik dacht dat je gehuurd had bij Hertz, Pieter.
    Of maakt dat niets uit ivm. de tol die aangerekend word nadien.
    Love to Travel

  5. Top | #205
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Mede dankzij dit topic, gisterenavond geboekt bij www.alamo.co.uk/brits. 2 weken in juli (3 t/m 17), een midsize SUV voor omgerekend ca € 350,-. Fully inclusive en 3 extra bestuurders (al maak ik daar geen gebruik van).

    Nog wel geprobeerd of men bij eautohuur iets dichter in de buurt konden komen, omdat ik vorig jaar in principe goede ervaringen met hen heb gehad. Dichter dan € 374,- kwam men niet en dan via Dollar, maar bij Alamo in Sanford heb je het voordeel dat je zelf een auto kunt uitkiezen in jouw categorie en bij Dollar krijg je er een toegewezen.. Helaas de verkeerde persoon aan de telefoon, klikte gewoon niet haha.


    Iedereen bedankt die hier aan heeft bijgedragen ;-)

    groetjes Jimmy
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019

  6. Top | #206
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ook wij hebben zojuist bij alamo.com.uk/brits geboekt, een midsize SUV 18 dagen in juli/aug voor € 431,-- Fully inclusive. Bedankt voor de info!!

  7. Top | #207
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Kun je kort vertellen wat fully inclusive hier inhoudt? Volle tank benzine? extra bestuurder? Maar ook nog meer?

  8. Top | #208
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Heb de bevestiging van Alamo hieronder geplakt. Tank benzine zit er dus NIET bij.
    We halen de auto overigens in San Francisco op dus er staat wellicht wat rare dingen op

    De standaard dingen zitten er dus wel bij: CDW, EP/SLI, 3 extra bestuurders.

    Rate Inclusions:
    Collision Damage Waiver Full
    Extended Protection
    Concession Recovery Fee 11.11%
    San Mateo County Bus Lic 2.50%
    Airport Access Fee 20.00 Per Rental
    Tourism Fee 2.85%
    Sales Tax
    Unlimited Mileage
    3 Additional Drivers
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #209
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jimbo Bekijk Berichten
    Mede dankzij dit topic, gisterenavond geboekt bij www.alamo.co.uk/brits. 2 weken in juli (3 t/m 17), een midsize SUV voor omgerekend ca € 350,-. Fully inclusive en 3 extra bestuurders (al maak ik daar geen gebruik van).

    Nog wel geprobeerd of men bij eautohuur iets dichter in de buurt konden komen, omdat ik vorig jaar in principe goede ervaringen met hen heb gehad. Dichter dan € 374,- kwam men niet en dan via Dollar, maar bij Alamo in Sanford heb je het voordeel dat je zelf een auto kunt uitkiezen in jouw categorie en bij Dollar krijg je er een toegewezen.. Helaas de verkeerde persoon aan de telefoon, klikte gewoon niet haha.
    Waarschijnlijk had je bij eautohuur wel de tank inclusief erbij ? Dat is bij de brits code niet; dan is eautohuur misschien toch wel goedkoper ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  10. Top | #210
    Regelmatige Bezoeker jimbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    45

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Zoals ik het lees geen verschil??

    Brandstof beleid (offerte eautohuur Alamo)
    De auto wordt geleverd met een volle tank benzine. Deze moet ook weer vol worden ingeleverd om extra benzine kosten te voorkomen OF benzine moet worden betaald bij het ophalen en het is niet nodig om de tank vol in te leveren. Geen vergoeding vindt plaats voor ongebruikte benzine.
    Fuel Policy (bevestiging Alamo UK)
    The fuel level of the vehicle at time of rental will be full. Unless fuel is included in the Rate Product*,
    Renter may return the vehicle with a full tank of fuel or pre-pay for a full tank of fuel at the time of rental at the rate provided at the renting location. If the Renter selects the pre-paid fuel option, no refunds will be given for unused fuel. If the Renter does not return the vehicle with a full tank of fuel or select the pre-paid fuel option, the Renter will be charged to return the fuel tank to full at a rate provided at the location to which the vehicle is returned
    Daarnaast tot 7 dagen voor vertrek te annuleren…., ik zeg TOP deal ;-)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-01-13 om 01:12. Reden: q
    groetjes Jimmy

    Florida 2012, 2013, 2014, 2015, 3x 2016, 2017, 2018 en 2x 2019



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •