Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 58 van de 71 EersteEerste ... 848565758596068 ... LaatsteLaatste
Resultaten 571 tot 580 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #571
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ja het wordt en aardige klucht zo. Toch raad ik aan niet te gaan schelden op Facebook. Ik denk dat met een beleefd en net mailtje er misschien nog iets uit te slepen is. Amerikanen zijn daar nogal gevoelig voor. Schelden jaag je ze mee in het harnas. Met rechtzaken zijn we absoluut kansloos!
    Laten we eerlijk zijn, we wisten allemaal dat er iets niet klopte....dus om nu super verontwaardigd met alle mogelijke manieren ons gelijk proberen te krijgen gaat niet werken. Houd het hoofd koel en laat ze maar komen met een compromis.
    Tot zover deze preek, ik ga maar een nummer van de Nits luisteren.... Cars&Cars!

  2. Top | #572

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Mee eens, heb ze ook een beleefd mailtje gestuurd met verzoek tot een oplossing.De boeking staat nog steeds op confirmed.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  3. Top | #573
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Wel raar dat ze over 24 tot 28 Mei spreken.
    Deze ochtend kon ik nog een standard SUV huren rond de $200.
    Wel was de ophaal locatie Miami.
    Maar het kon wel, nu niet meer trouwens.....

  4. Top | #574
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door elstars Bekijk Berichten
    Heb al wel een (zeer beleefd) mailtje terug gestuurd met mijn Facebook ervaring maar ja....of het helpt..?
    Misschien dat in de "Gouden Tijden" National het erbij liet zitten maar in deze zware crisistijden.....? Ik vrees van niet.
    Het heeft bij mij geholpen, ze hebben een nieuwe boeking gemaakt voor me tegen hetzelfde tarief. Ook nog een koppeling met mijn EC gemaakt!

  5. Top | #575
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.028

    Standaard Re: Auto huren 2013

    axzel, mooi!
    Boeking bij expedia of National?
    Wanneer kreeg je bericht?

  6. Top | #576
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Hier is inmiddels ook een mail retour Radka, met het beleefde verzoek om onze 3 contracten toch maar te honoreren, ander komt de Nederlandse wet achter haar kont aan Beetje tekst geleend van Eddepet van het AA forum, die ook inmiddels ene positief antwoord heeft.
    Het houdt je mooi aan de gang zo. Maar als het lukt, is het goed betaald werk. We wachten af.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #577
    Stamgast hockey's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Groene Hart
    Berichten
    191

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Status van mijn Expedia boeking nog steeds "bevestigd". Ik heb nog 6 weken de tijd om alle ontwikkelingen te volgen en te beslissen of ik een National car boeking aandurf of toch kies voor de veilige Alamo-optie. Zal National wel voldoende auto's hebben staan voor al die gemaakte boekingen?
    2005, 2007, 2008, 2010 , 2013 Florida 2009 NY 2009 Zuidwesten 2011 NY en Washington 2012 Denver en Yellowstone 2014 IJsland en Noordoosten 2015 van Florida naar NY

  8. Top | #578

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Hier ook een mailtje terug met een screenshot van de boeking.Met hun excuses erbij.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/

  9. Top | #579
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ja....... E-mailtje van National ook binnen.
    Heb inmiddels gereageerd dat ik het helaas niet kan accepteren en zelf niet zal rebooken.
    Mijn reservering staat nog gewoon in het systeem!

    MVG
    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  10. Top | #580
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Iemand al een mail gekregen van Expedia,...twijfel om te bellen hoe het ervoor staat. Aan de andere kant geen bericht goed bericht,..toch?
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •