Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 71 EersteEerste ... 456781656 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #51
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Florida Keys Go-er Bekijk Berichten
    Wat hier waarschijnlijk mee bedoeld wordt is dat de prijs dat je moet betalen in US Dollars is wat op je rekening staat.
    Maar omdat je pas aan de balie betaald maar het bedrag ook in euro's wordt vertoond op de website. .
    De UK site geeft toch geen prijzen in euro's weer? En de laagste aanbieding geldt toch alleen voor prepaid boekingen? De prijs is in Britse ponden op de site. Je betaalt als je van de aanbieding gebruik maakt de huur vooruit (prepaid) en de prijs die genoemd wordt is vast. Tenzij je later zelf toch nog voor extra's kiest die je aan de balie kunt vastleggen en betalen
    This Rate is Guaranteed. Taxes, fees and extras, if not included in the rate, are subject to change.
    Voor het geval er op de een of andere manier een foute berekening op de site wordt gemaakt, behoudt Herz zich het recht voor de prijs aan te passen.
    Although we try to ensure that all prices quoted on our websites are accurate, errors may sometimes occur. We will inform you as soon as possible if we discover an error in the price of your reservation and give you the opportunity to confirm your booking at the correct price or cancel. Our usual cancellation charges will not apply if you choose to cancel. If you cancel and you have already paid for your rental, you will receive a full refund. If we are unable to contact you we will treat your reservation as cancelled.
    Prijsvoorbeeld van de site:
    1 Week SUV prepaid = 192 GBP = 305 USA dollar. Voordelig en geen koersrisico.
    1 Week SUV Non prepaid = is direct in USA dollar berekend op $ 331. Duurder en ook nog het koersrisico.
    Toegevoegd: na bericht van Houtsie de betaling op de site ook eens helemaal afgemaakt en je kunt inderdaad alleen maar een adres in de UK opgeven. Een vals adres opgeven zou ik zelf zeker niet doen als het om autohuur gaat, maar ieder maakt daarin zijn eigen afwegingen.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 12-11-12 om 10:09. Reden: Toegevoegd



  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik heb zojuist antwoord gekregen van Hertz, zie onder.

    Please, ensure that you specify your correct country of residence at the time of booking. Specifying an incorrect country of residence may result in a cancellation of your booking due to false information.

    Ga dus toch maar braaf boeken via hertz.nl weet ik in ieder geval zeker dat het goed is dan maar iets duurder uit zijn dan via de uk site.

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Weet niet of ik het kan reproduceren maar ik heb mijn boeking bekeken bij Herz (die ik heb gemaakt via de UK site), toen mijn land en taal gewijzigd en opnieuw een zoekactie gestart, Nu krijg ik bij het maken van een nieuwe boeking wederom de lage prijzen in ponden maar kan ik ook mijn adres in Nederland invullen. Wat mij ook opvalt is dat in de boekingsbevestiging ik nergens mijn adres zie staan.. Is annuleren gratis? Dan boek ik hem wel opnieuw maar dan met adres in Nederland ..

  4. Top | #54
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Voor zover ik kon zien kun je binnen 7 dagen kosteloos annuleren. Ik kon UK niet weghalen maar heb op de tweede adresregel Netherlands toegevoegd.

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Jij denkt niet dat het een probleem is dat je niet in Engeland woont?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-11-12 om 22:16. Reden: q

  6. Top | #56
    Florida Fanaat Esther2013's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    945

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik heb dit ook zo gedaan en volgens mij is het belangrijkste dat je je CC die je meeneemt de zelfde is als bij boeking gebruikt en verder kan ik ter plekke aantonen dat mijn Gold Member gegevens exact overeenkomen met mijn rijbewijs gegevens en paspoort gegevens en met deze gegevens is de boeking gemaakt op de UK site, dus geef ik aan dat ik niet in de UK woon.
    Het is van Hertz ook niet handig verschillende tarieven in verschillende landen te hanteren, dan vraag je erom....
    Zijn er niet al Forummers die ook altijd via een DE of UK site een auto huren zonder problemen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-11-12 om 22:16. Reden: q
    Gulfcoast 2016 http://sloofjes2016.blogspot.com
    New York 2015 Gulfcoast 2014 Las Vegas en Florida 2013
    Oude blogs: http://sloofjes-naar-florida.blogspot.nl



  7. Top | #57
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Als je Gold Member bent staat alles in je " PERSONAL AND CONTACT DETAILS"
    Daar zul je zien dat je gewoon in Nederland woont!!

    Daar staan je Creditcard gegevens, je rijbewijs, en ook waar je rijbewijs is uitgegeven.
    daar zie je al je voorkeuren !!





    Verder ik heb al eerder zo geboekt, zelfs in je eind afrekening staat Nederland als land op je Receipt, welkje ook online kan vinden in My Profile:
    Ga naar Receipts, alleen zichtbaar als je al eerder hebt geboekt.. en vink je rijbewijs aan.. Klik op Details..
    Daar zie ook gewoon


    Rick XXXXX ------- MXXXX AMSTERDAM NETHERLANDS
    Nergens maak je een adres in de UK aan!!
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  8. Top | #58
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Wij hebben zojuist geboekt via de Nederlandse site had geen zin om het risico te nemen we rijden straks heerlijk in een SUV voor 500 euro voor 18 dagen dus ben helemaal happy scheelt toch 180 euro met usareisen.de

  9. Top | #59
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Toch kan ik nergens in de bevestiging een adres o.i.d. vinden. Het enige wat ze vragen is de Credit card waarmee je hebt geboekt en je rijbewijs. Vreemde is eigenlijk dat je nergens in de boekingen bevestiging van Herz een naam of adres terug vind ....

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Auto huren 2013

    ligt het aan mij (mijn zoekkunsten) of kan je bijna nergens meer kiezen voor de fullsize suv. voor zover ik weet was dit de enige suv met 7 zitplaatsen (waarvan 2 eigenlijk alleen geschikt voor kinderen, maar toch).
    wat doe ik fout



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •