Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 71 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Dat scheelt enorm ... Als ik kijk naar een Chevrolet Suburban kost deze via de link van Mara98 950 euro voor 4 weken (755 pond) eind juli tot eind augustus, ten opzichte van 1950 euro via Herz.nl!!!

    Zitten er nog haken en ogen aan ten opzichte van het boeken via Herz in nederland? Dit verschil is namelijk bijna te mooi om waar te zijn, en als het te mooi om waar te zijn is dan is dat meestal ook zo. Wie kan hier iets over zeggen?

  2. Top | #32
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Andere forumleden hebben in het verleden via deze manier al geboekt zonder problemen.
    Extra bestuurder is maximaal ik meen $92 voor de gehele huurperiode.
    Via Goldmember is een echtgenoot/partner daar zonder extra kosten in meegenomen heb ik begrepen.

  3. Top | #33
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    @ houtsie over de tol en Herz en andere verhuurders is een speciaal topic waarin je alle info vindt.

    Voor wie de details wil zien om de voorwaarden te vergelijken


    De voorwaarden zijn vergelijkbaar met die van de andere aanbieders, zoals gebruikelijk zijn de 2e chauffeur en de tank benzine niet bij dit tarief inbegrepen. Bijkomend voordeel bij Herz is dat ze een royale regeling hebben voor de fuel:
    Hertz has three refueling options available to meet your needs:


    • You may purchase a tank of gas from Hertz at time of rental and return the vehicle with as little gas as you prefer. Please be aware that we are unable to issue a refund for unused fuel. However, this method eliminates the need for you to refuel the tank prior to returning.


    • You can let us refuel for you and only pay for the fuel required to replace the fuel you used, and for the service and convenience of refueling the tank.


    • You can stop and refuel the tank yourself, immediately prior to returning the vehicle.
    Verder vind je op de Herz site de volgende info over additionele chauffeurs
    Additional Authorized Operators
    - Individuals not automatically covered on the Rental Agreement as Authorized Operators noted above may be signed on as an "Additional Authorized Operator" (AAO). AAO's must be present and may be signed on to the rental agreement at the time of rental or during the rental at any US corporate location.
    - Renter and each AAO must be present to sign Rental Agreement, present an acceptable credit card or debit card (if renting city accepts debit cards) in their own name, or a current round-trip ticket (air, train or bus), show valid driver's license, and must be a minimum of 20 years of age. For those 20 through 24 the location's age differential will apply.


    Additional Authorized Operators Fees


    USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.

    Exceptions

    California - no fee for Additional Authorized Operators.

    Nevada - USD 10.67 per day, maximum USD 74.69 per rental, for each Additional Authorized Operator.

    New York - USD 3.00 per day up to a maximum of USD 35.00, for each Additional Authorized Operator.

    AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.

    USAA - No charge for qualified additional operators who are USAA members when signing on to a USAA rental when booking includes USAA discount number.

    AARP - No charge for qualified additional authorized operators who are AARP members when signing on to an AARP rental when booking includes an AARP discount number.



  4. Top | #34
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Als je googlet kun je een link vinden waarmee je nu goldmember kunt worden. Als je goldmember bent bij Hertz hoef je niet langs de balie maar rechtstreeks naar de auto en betaal je niks extra's als je je partner als additional driver wilt toevoegen. Ik heb zelf ook deze aanbieding geboekt.

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker natalie's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    48

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Dit is idd een superaanbieding!! Maakt het niet uit dat je je adres niet kan invullen,want er staat alleen United Kingdom,of is dit niet nodig?
    2010: New York,Orlando en Miami, 2011: Orlando,Miami,Key West
    2012: Orlando,Cape Coral,Miami2013: Key Colony,Cape Coral,Orlando en Miami
    2014: las Vegas,Los Angeles,San Francisco 2015:Key Largo,Orlando,Miami 2016: miami, fort Meyers,Marathon,Orlando. 2017: Daytona,st Augustine,Savannah,Jacksonville, Orlando, Cape Coral, Treasure Island 2018:Florida 2019: los Angels, las Vegas roadtrip.

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Als ik google op hertz.nl 30% korting kan je de auto ook boeken op de Nederlandse site alleen is het dan voor ons wel 100euro duurder dan dat we het via de UK boeken. Als we boeken via de UK site neem ik aan dat een adres toch wel nodig is of zie ik dat verkeerd? Wie kan ons helpen?

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Als je inlogt als member ( je kan gewoon lid worden ) en zoals Cloggie68 al zei; je kunt googlen en via verschillende link gratis inschrijven als gold member.

    eerst inloggen dan bovenin Nederlands veranderen in United kingdom en boeken maar.

  8. Top | #38
    Regelmatige Bezoeker Mara98's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    24

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Wat een halfbakken zin heb ik neergezet excuses
    Wilde duidelijk maken dat als je eerst inlogt als (gold) member je adresgegevens bekend zijn.

    Bij het afronden zou e eventueel de tweede adresregel kunnen gebruiken om daar the netherlands in te vullen
    Verder kan ik nergens op de site terug vinden dat je niet via een ander land mag boeken.

  9. Top | #39
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Bedankt voor je antwoord. Ik heb me inmiddels aangemeld als Gold member maar indien ik inlog en dezelfde auto wil huren krijg ik een ander bedrag (duurder!) dan dat ik me niet inlog met me gold member lidmaatschap.

  10. Top | #40
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    66

    Standaard Re: Autohuur zomer 2013 nu boeken?

    Is het invullen van het adres verplicht?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •