Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 54 van de 71 EersteEerste ... 444525354555664 ... LaatsteLaatste
Resultaten 531 tot 540 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #531
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik heb ook twee boekingen,maar ik wacht tot er een paar forummers terug zijn en hun ervaringen vertellen.
    Maar net wat Gerrit hierboven verteld het zal wel een reclameactie zijn waar ze altijd klanten aan over houden .
    Dus als je de tijd hebt zou ik even wachten met annuleren.

  2. Top | #532
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Houd er overigens wel rekening mee dat je bij alamo.co.uk wisselkoers-verschillen krijgt. De pond is flink gekelderd de laatste tijd.
    Wij hadden geboekt met een koers van 0.79 en hebben uiteindelijk geannuleerd met een koers van 0.85
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #533
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Wat mij betreft is mijn National-boeking een zogenaamde B&B boeking: Boeken & Bek houden!
    Niets meer over zeggen, vooral niets proberen uit te lokken. Ja heb ik al, nee wil ik niet horen.

    Bevestiging is binnen, dus boeking staat zolang ze 'm niet binnen redelijke termijn opzeggen. En zoals Ta2 Gerrit al aangeeft: zeer kleine kans dat dat gaat gebeuren. Ook al omdat ze dan een goede klant (Expedia) opzadelen met een bak werk en slechte reclame waar niemand op zit te wachten.

    Kortom: B&B!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #534
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Gisteren het EC membership aangevraagd en zojuist een bevestigingsmail ontvangen met de volgende inhoud:

    Thank you for your application to join Emerald Club, National’s Fast Track Loyalty Programme for frequent renters.
    Please be advised that your Emerald Club Number is xxxxxxxxxand is already active. We will forward you your Emerald Club card within 28 days. Please take note that the Membership Number can only be used for future reservations and not for existing reservations.

    To book with the Emerald Club Membership number please go to the www.nationalcar.co.uk Web Page and tick the box ‘I have an Emerald Club number’.Alternatively you can call our National International Reservations Team at the following phone number (+44) 0871 384 1126.
    If you need to make any changes to your personal details, please use the Profile Change Form attached.

  5. Top | #535
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    80

    Standaard Re: Auto huren 2013

    hoe kan dat nou, ik heb eergisteren aanvraag gedaan en nog geen bevestiging, ik ga ze maar eens mailen.

  6. Top | #536
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Het is natuurlijk een geweldige reclameactie, en die mag een paar cent kosten. De hele wereld heeft het erover, bij wijze van spreken. Dat had je met een "gewone" advertentie nooit bereikt, en het enige wat ze er voor hebben moeten doen is een paar duizend goedkope contracten laten boeken.
    Het is in Nederland op alle US gerelateerde forums al een paar dagen trending topic, en dat zal in vele andere landen (bijv. Italië) niet anders zijn.

    Alamo heeft dit met de dragster code gedaan en een paar jaar terug Dollar.de, die zich op de kaart wilde zetten. En ook dat is gelukt, want wij hebben daar toen een Minivan gehuurd voor "half geld", net als zovelen op de forums. En hoeveel klanten blijven niet hangen na zo'n actie ? Betaald zichzelf terug, en wij betalen weinig
    Is inderdaad toch een mooie reclamestunt van National , helemaal mee eens Gerrit.
    En wat zijn die paar Nederlanders nou op de duizenden Amerikanen die auto's boeken bij hen

  7. Top | #537
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flexx Bekijk Berichten
    hoe kan dat nou, ik heb eergisteren aanvraag gedaan en nog geen bevestiging, ik ga ze maar eens mailen.
    Sjonge, jonge....je krijgt binnen 28 dagen bericht.......staat op het aanvraagformulier. Als je dan binnen twee dagen nog geen reactie hebt, ga je toch niet mailen.......



  8. Top | #538
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    60

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Hier ff een stand van vandaag. We kregen eerst een rekening van 268$ waar ik natuurlijk niet met akkoord ging. Het probleem was dat ze niet konden lezen wat ik geboekt had en vroegen of ik een Engelse versie had. Het was 10,99$ per dag voor een extra bestuurden wat een totaal was van 131$ , dus het was een 150$ extra dat er ongeveer bij kwam. Na wat rond bellen hebben ze een korting gegeven en moest ik nog 186$ betalen wat 56$ is buiten de extra bestuurder. Nu zei ik dat het niet klopte en ze gaan mij morgen mailen omdat de verantwoordelijke er niet meer was. Ik heb zijn nummer gekregen en ga hem morgen zelf bellen. We hebben wel een mooie mustang cabrio gekregen en zelfs voor die prijs vind ik het een koopje. Morgen zal ik meer weten en breng ik verslag uit.

  9. Top | #539
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Auto huren 2013

    @ shopping_frieda ben benieuwd wat de manager zegt. Neem aan dat jij bij expedia geboekt hebt en je een nederlandse bevestiging hebt?

  10. Top | #540

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Wij hebben nog eens een extra bevestigingsmail gekregen. Men snapt niet waar we ons "druk" om maken.
    Het is wel geen Florida dit jaar,maar misschien wel leuk om ons ook hier te volgen.
    http://blog.defamiliepas.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •