Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 71 EersteEerste ... 15232425262735 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #241
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren bij Dollar

    @ Damian08 Klopt. Heb ik 2 jaar geleden ook gehad. Niemand die het bonnetje controleerde. Vorig jaar moest ik echter, ook bij Dollar, bij afhalen een tank betalen. Achteraf bleek ik maar een gedeelte van de vulling te betalen. Of dat was wat ze van de vorige huurder bijgevuld hadden of dat het een vergissing was weet ik niet.

  2. Top | #242
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Oh ok, ik zal het wel even in de gaten houden wat ze allemaal rekenen. Maar bonnetje bewaar ik voor de zekerheid toch maar even, u never know ;-). Wel apart trouwens dat je een tank benzine moest betalen voor het afhalen.Neem aan dat je de auto toch altijd volgetankt krijg en dat al bij de prijs zit inbegrepen..
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    ik heb via de Brits link geboekt en het volgende staat bij de voorwaarden die ik bij mijn boekingsbevestiging heb ontvangen:
    Er staat dus enkel dat het niet geldig is voor iemand uit de USA of Canada, niet dat je specifiek uit de UK moet komen.
    Klopt, had ik ook gezien en dat stelde me dan weer enigzins gerust. Weet je, ik hang gewoon al jarenlang vast aan usareisen en dat is altijd goed verlopen. Daarom dat ik het een beetje eng vind om nu is een ander te proberen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-02-13 om 15:53. Reden: q
    Shoppen in Orlando is super!

  4. Top | #244
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door damian08 Bekijk Berichten
    Wel apart trouwens dat je een tank benzine moest betalen voor het afhalen.Neem aan dat je de auto toch altijd volgetankt krijg en dat al bij de prijs zit inbegrepen..
    volgetankt is wel standaard, inclusief niet.

    I. Gasoline Policy: The renter must refill the gas tank of the vehicle within a 10-mile radius of the rental return facility and present a fuel receipt to avoid a refueling charge unless the renter chooses the prepaid fuel option. If the renter chooses the prepaid fuel option, the renter will pay a specified charge as set forth in the rental agreement and have no obligation to return the vehicle with a full tank of fuel. There is no credit or refund given for any fuel in the tank at the end of the rental. If the renter does not choose the prepaid fuel option and does not return the vehicle with a full tank of gas, the renter will be required to pay a fuel charge to compensate DOLLAR for the cost and service of refueling the vehicle. The fuel charge is based on the estimated number of gallons needed to refill the tank multiplied by the rate per gallon charge specified in the rental agreement. DOLLAR may use different methods of estimating the number of gallons needed to refill the tank and these methods of estimation necessarily rely on human judgment. Most DOLLAR locations estimate the number of gallons needed to refill the gas tank either (1) by reading the fuel gauge to estimate the approximate amount of fuel needed to refill the tank (for example, one-half tank) and multiplying that number by the manufacturer's specified fuel tank capacity, or (2) if the renter did not purchase any fuel during the rental, by reading the odometer to determine the amount of miles driven during the rental and dividing that number by the vehicle's estimated average fuel efficiency (miles per gallon) based on the manufacturer's fuel efficiency specifications. References herein to miles and gallons shall be kilometers and liters when renting in Canada.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #245
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    volgetankt is wel standaard, inclusief niet.
    Als ik die gasline policy lees met hun refill within 10-mile radius... Pomp is altijd duurder in nabijheid v luchthaven, dus zou je niet kunnen vals spelen door hem verder buiten af haast vol te gooien en voor 10 dollar in radius bij te vullen??
    Shoppen in Orlando is super!

  6. Top | #246
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Dat valt nog wel mee hoor, dat die pompen altijd duurder zijn. En 10 mijl is ook nog wel een aardig eindje, al zullen ze niet op een mijl of wat kijken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #247
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Wij hebben vandaag ook de huurauto geboekt via de Britse site van Alamo. Scheelde ruim € 200 met bijvoorbeeld USA reisen. De keuze is gevallen op een standaar SUV. Die hebben we in 2010 ook gehad en was prima. Gaan dit jaar toch geen grote afstanden afleggen. We zullen vooral de pretparken in Orlando bezoeken. We betalen overigens € 619,00 voor 4 weken autohuur.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida

  8. Top | #248
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Mooie prijs Charly.
    Love to Travel

  9. Top | #249
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door charly Bekijk Berichten
    Wij hebben vandaag ook de huurauto geboekt via de Britse site van Alamo. Scheelde ruim € 200 met bijvoorbeeld USA reisen. We betalen overigens € 619,00 voor 4 weken autohuur.
    Ben toch wel heel benieuwd hoe jij aan die € 619,00 komt, als ik ga kijken bij Alamo.UK en ook bij Alamo/Brits kom ik op een prijs van € 835,00
    At the moment on a roadtrip through Texas

  10. Top | #250
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Top prijs hoor !!! Goed gedaan
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •