Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 71 EersteEerste ... 14222324252634 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 710

Onderwerp: Auto huren 2013

  1. Top | #231
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Sixt is volgens mij het goedkoopste, omdat ik las dat die GEEN extra kosten in rekening brengen omdat je onder 21 bent.
    Maar je kan inderdaad overal huren, maar verzekering is duur.

  2. Top | #232
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    Volgens mij verhuurt Six, noch de andere grotere maatschappijen aan mensen onder 21/23/25 jaar. Volgens mij de enige twee die (lokaal) wel jongere berijders accepteren (tegen aanmerkelijke kosten van volgens mij ca. $35/dag) zijn Rent a Wreck (hierboven an genoemd) en EZ car rental (zit o.a. in Orlando en Miami op de luchthavens).

    MVG

    A3
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  3. Top | #233
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Dat verhaal over Sixt staat hier: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post179238
    Het is waar dat ze geen extra kosten in rekening brengen onder de 21, om het simpele feit dat je daar geen auto kunt huren onder de 21.
    Heb dit op Sixt.nl en Sixt.com bekeken en bij beide staat het erbij (Engels/Nederlands)



    En verder zijn dit de voorwaarden:

    Leeftijdsbeperkingen

    In Florida, Georgia and Arizona, the following rules apply for the minimum age and possession of a driver's licence::
    21 years/1 year for vehicles in groups ECAR to FCAR, MVAR to SVAR, CTAR, CFAR, IFAR.
    25 years/1 year for vehicles in groups PCAR, LCAR, XCAR, FVAR, ITAR, STAR to XTAR, SFAR to XFAR.
    Driving licence for vehicle groups FVAR must include approval for category D1.
    EU citizens can drive vehicles with up to8 passengerseats.

    There is no charge for drivers under 25.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #234
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: 6 personen versus Yukon

    @A3;
    Bij alamo kan je <25 (maar wel boven de 21) huren als je kiest voor het "gold underage" pakket of indien je ca $25 per dag (ter plekke) betaald. Van te voren is goedkoper!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-13 om 18:48. Reden: q

  5. Top | #235
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Auto huren bij Dollar

    Weet iemand hoe het zit met betalen van benzine bij aflevering van de auto. Ik heb voor de eerste 2 dagen een auto nodig en kwam bij usa-reisen.de het goedkoopste uit met Dollar. Nu staat er bij dat je met Alamo en National geen extra kosten hoeft te betalen als de auto met een volle tank wordt ingeleverd. Maar hoe zit het bij Dollar, weet iemand dit? We huren normaal altijd bij Alamo maar Dollar gaf hij als goedkoopste aan.
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  6. Top | #236

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Als je bij Aloma de Gold pakt heb je een tank gratis en hoef je niet af te tanken. Tenminste dat heb ik afgelopen jaar gehad en dat hebben wij nu ook weer geboekt voor in September.

  7. Top | #237
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik zit al weken te twijfelen of ik nou zou boeken bij USAreisen maar na al deze reacties te lezen ben ik echt blij dat ik nog gewacht heb. Ik heb zonet dan ook geboekt bij alamo.co.uk voor 2 weken in april (Orlando) voor een Midsize SUV en dit kost mij 287,51 GBP of een 333 euro. Zelfde voorwaarden all incl en met 3 extra drivers. Die tank die ik moet bijvullen, zit ik niets mee in, de prijzen zijn er toch laag aan de pomp dus dat haal ik er echt wel uit. Me happy en bedankt voor de tips iedereen!
    ps ben net even op de NL site van alamo gaan kijken en daar kost dezelfde auto 695 euro! Is wel schadalig dat verschil.
    Laatst gewijzigd door Jill; 18-02-13 om 14:48.
    Shoppen in Orlando is super!

  8. Top | #238
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Ik heb wel zonet hetvolgende gevonden op de pagina waar je kan kiezen uit de verschillende paketten:

    Additional drivers must be age 25 and over. No credit for unused fuel. A tank of fuel is not included when picking up from Manhattan locations. Alamo Gold and Alamo Gold Plus pay locally rates are only available on rentals of 5 days or more. Alamo Gold and Alamo Gold Plus prepay rates are available on any rental duration. Alamo Gold Plus includes a GPS for the duration of the rental. Alamo's standard terms and conditions apply. Available to UK residents only.

    Door het laatste zinnetje vraag ik mij af of mijn reservatie wel geldig is... Ik heb geen gebruikt gemaakt van enige hot deals etc, enkel gewoon datum in gegeven en zien wat de auto kost naar keuze. ...
    Shoppen in Orlando is super!

  9. Top | #239
    Florida Groupie damian08's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    265

    Standaard Re: Auto huren bij Dollar

    Ik ben er inmiddels uit. Heb contact gehad met Dollar en die vertelde mij dat als je de auto binnen 10 miles van het afleverpunt aftankt en een bonnetje daarvan laat zien er dan geen extra kosten aan verbonden zijn. Dat is dan weer mooi meegenomen!
    Florida visits: 1999,2004,2007,2010,2013,2015 en de volgende in 2017!
    New York: 2005,2007 Canada(Toronto)2005


  10. Top | #240
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jill Bekijk Berichten
    Available to UK residents only.

    Door het laatste zinnetje vraag ik mij af of mijn reservatie wel geldig is... Ik heb geen gebruikt gemaakt van enige hot deals etc, enkel gewoon datum in gegeven en zien wat de auto kost naar keuze. ...
    ik heb via de Brits link geboekt en het volgende staat bij de voorwaarden die ik bij mijn boekingsbevestiging heb ontvangen:

    Country United StatesPrices given on this website are not applicable to residents of the USA or Canada or holders of USA or Canadian driving licenses. By making a reservation on this site you confirm that you reside outside the USA or Canada and are not a holder of a USA or Canadian driving license and accept that your reservation may be rejected at the time of pick-up if a USA or Canadian driving license is presented.
    Er staat dus enkel dat het niet geldig is voor iemand uit de USA of Canada, niet dat je specifiek uit de UK moet komen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •