Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: wdtc.disneyinternational.com

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard wdtc.disneyinternational.com

    Hallo iedereen,

    Ik ben bezig met mijn Orlando vakantie voor volgend jaar te plannen. Ik had een offerte laten opmaken door mijn lokaal reisagentschap maar heb ook verschillende sites bekeken om prijzen te vergelijken. Als ik nu kijk op de site wdtc.disneyinternational.com, dus de officiele UK site dan komt de prijs voor mijn Disney hotel echt veel goedkoper uit, ik krijg een gratis diningplan, 14 dagen toegang tot de parken terwijl je maar voor 7 dagen betaald en je krijgt ook nog eens 100 pond om te spenderen in Disney. Alles bij elkaar gerekend komt het meer dan 2000 € goedkoper uit dan de prijs die ik van mijn reisagentschap had gekregen, dus wel de moeite denk ik dan.... Ik heb dit gemeld aan mijn reisagentschap en zij wisten mij te zeggen dat de UK en Ierland idd goedkopere pakketten aanbieden dan de rest van Europa maar dat zij die pakketten niet kunnen aanbieden. Wij kunnen wel via de site boeken en in Britse pond betalen maar krijgen dan natuurlijk niet de service die je anders van het reisagentschap zou krijgen.... Is er iemand die al eens een Disney hotel geboekt heeft via deze site en mij wat meer informatie kan geven. 2000 € is een pak geld om uit te sparen maar ik wil natuurlijk wel zeker zijn dat het allemaal veilig is.... Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt....

    Groetjes
    Charlene

  2. Top | #2
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Ik heb ook al via de disney site geboekt daar heb je geen enkel probleem mee hoor . Je kan je reservatie netjes volgen op de site je krijgt je papieren ook per post en email doorgestuurd . Je kan zelfs een paar dagen voor je vertrekt online inchecken zodat als je aankomt in je hotel zo door naar je kamer kan je moet enkel de sleutel en tickets afhalen . Ook kan je gebruik maken van de magical express die brengt je gratis en voor niets naar je hotel en ook weer terug naar de luchthaven . En welke service krijg je dan meer van je reisbureau .........?
    over de betaling kan ik kort zijn je betaald een voorschot en ik dacht een maand voordat je vertrekt de rest hier krijg je een mail van . Enkel zorgen dat je een annulatieverzekering hebt in geval van .....hier in belgie moetten we die apart erbij nemen .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 07-11-12 om 19:37.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Super!!!! Bedankt voor je reactie... Is al een hele geruststelling.... Klinkt allemaal heel goed geregeld op die manier.... En ook wel interessant dat je niet het volledige bedrag in één keer moet betalen.... Ja dan vraag ik me idd af welke service je nog meer kan krijgen van het reisbureau?! Ivm met die annulatieverzekering, kan je die dan ook bij boeken op de site zelf?

  4. Top | #4
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Ja dat kan maar enkel voor uk bewoners ik boek de mijne altijd bij touring .

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Charlene's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Brugge Belgie
    Berichten
    84

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Bedankt voor de tip... Als ik apart een annulatieverzekering kan bij boeken dan ga ik zeker reserveren via de site.... Scheelt uiteindelijk een pak geld waar ik andere leuke dingen mee kan doen....

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    ja hoor kan alemmal prima. wij hebben al twee keer via uk geboekt. en het heet disneyinternational dus ook wij kunnen daar gewoon boeken. je kunt zelfs gewoon Nederland selecteren bij landen :-)

    (of Belgie)
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Beste Charlene en Florida-forumleden,

    Ik vroeg me af of u inmiddels al geboekt heeft. Ik ben namelijk benieuwd naar uw ervaringen. Wij zijn er ook over aan het denken om te boeken via deze website. Ik heb al wat mail contact met ze gehad en het is inderdaad mogelijk om vanalles te boeken.
    Voor de mensen die al eens gereserveerd hebben met disney international; boeken jullie dan alles ineens, dus ook de vlucht erbij? En wat zijn verder de voordelen om daar een vakantie te boeken?

    Alvast hartelijk dank!

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FloridaBE Bekijk Berichten
    boeken jullie dan alles ineens, dus ook de vlucht erbij?
    Hey Bas, ik zou je aanraden om het topic over vliegen naar Forida ook eens door te nemen. Ik denk dat 'ie barstensvol tips voor je staat. De vliegreis boeken via wdtc.disneyinternational.com lijkt mij wat omslachtig, hun programma gaat immers uit van vertrek vanaf een van de Britse luchthavens. Het lijkt mij logisch dat je eerst eens kijkt welke mogelijkheden je vanaf Zaventem of misschien Schiphol of Duitsland hebt.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 24-11-12 om 10:00.



  9. Top | #9
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Ik heb hier al geboekt ging prima . Als wij hier boeken is het alleen de tickets en het hotel maar nooit de vlucht .
    Voordelen hieraan is dat je soms promos erbij krijgt zoals het diningplan en tickets van 14 dagen voor de prijs van 7 . Wij hebben hier een paar jaar geleden 7 dagen voor de prijs van 4 en dat vind je hier in geen 1 reisbureau .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 24-11-12 om 09:15.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2012
    Berichten
    94

    Standaard Re: wdtc.disneyinternational.com

    Dat klinkt allemaal wel goed. Hoe gaat het dan met de betaling? Gewoon via de bank of met creditcard? Ik zag inderdaad ook combi's met Cruise enz. en inderdaad ook dat Diningplan. Is dat makkelijk om er eventueel bij te nemen? De vluchten moet ik nog uitzoeken, dus dat topic zal me wel helpen. Ik wil graag rechstreeks, dus misschien vanuit Frankfurt (of is Brussel ook nog mogelijk) en dan wel naar MCO vanwege de Magical Express. Ik denk dat als ik via Disney boek, dat ik ongeveer € 200,- goedkoper uit ben.
    Laatst gewijzigd door FloridaBE; 24-11-12 om 09:55.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •