Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 53 van de 53

Onderwerp: [Reisblog] Teleton: Orlando van 8-12 t/m 19-1-2013

  1. Top | #51

    Standaard Re: [Reisblog] Teleton: Orlando van 8-12 t/m 19-1-2013

    Hallo Ton, Dank voor je snelle antwoord!! Ik heb even op die site gekeken ziet er goed uit. Wij gaan alleen in maart 2014 en die is al niet meer te reserveren. Jullie zaten hiervoor toch altijd in een appartement? Waar huurde jullie die dan? En had je daar ook WIFI? Een appartement heeft ook meer mijn voorkeur. Je leest zo vaak dat er ingebroken wordt in die huizen.... Als ik me niet vergis hebben jullie dat toch jaren geleden ook een keer meegemaakt? Was dat in een huis of een appartement? Dank vast voor je antwoorden!! Groetjes Lucy
    Laatst gewijzigd door disney fan; 12-05-13 om 08:13.

  2. Top | #52
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisverslag Teleton: Orlando van 8 december t/m 19 januari 2013

    Hahaha...dubbele vragen krijgen toch maar één antwoord, Lucy. Wij gingen een aantal jaren naar Cane Island. We huurden daar via de hier bekende verhuurders www.americanestates.nl en later via www.usafunvacations.nl . Beide organisaties werken ter plekke met Hotelbeds. Toen wij daar kwamen, was het een nieuw complex, alles spic & span en het was er erg rustig. Te rustig, dus begon men daar ook aan andere mensen dan aan toeristen te verhuren. Voor weinig, kennelijk want het volk dat er kwam wonen bestond helaas niet louter uit beschaafde mensen. En je hebt maar een paar rotte appels nodig die de rest van het prachtige fruit verpest......Die rare Chinees met zijn keffende kees was het probleem niet, al zit je toch rustiger op je balkonnetje zonder dat gekef de hele dag. De gitaarspelende buurman zou ook nog niet zo'n probleem zijn, als hij zich in de nachtelijke uurtjes maar koest had gehouden. Ook de luitjes met de auto-onderdelen van hun prive-autosloperij in hun voortuintje deden de buurt geen goed. Al was het maar vanwege de felle verlichting die zij voor hun duister 'werkzaamheden' nodig hadden. Ik ben een muziekliefhebber, maar ook de drie verschillende radio's die van de verschillende balkonnetjes schalden, waren niet goed voor mijn vakantiegevoel. En ja....er is daar ooit een keer bij ons ingebroken, maar om nu te zeggen dat je daar vaak van hoort, gaat mij wat ver. Sinds ons gevalletje heb ik er eigenlijk op dit forum nooit meer over gehoord. Ik denk dat wij echt een uitzondering zijn. De inbraak staat echter los van het feit dat we niet meer voor deze locatie kiezen. Misschien waren we wel gewoon aan iets anders toe en bovendien zijn onze eisen sinds we door pensionering wat langer dan drie weken in Florida zijn, ook wel iets veranderd....Een villa of een townhouse bieden net even iets meer comfort en privacy dan een appartement in een complex. Hoe het er nu is, kan ik niet zeggen. Wij zijn er sinds 2011 niet meer geweest. Hier op het forum en bij de reisorganisaties lijkt het mij nog steeds een van de populaire locaties. De keuze is aan jou.....bedenk wel dat er overal wel iets is.



  3. Top | #53

    Standaard Re: [Reisblog] Teleton: Orlando van 8-12 t/m 19-1-2013

    Ha ha ha 1 antwoord op 2 vragen maar wel een antwoord waar ik iets mee kan!! Voor mij dus maar geen appartement. Dank je wel Ton voor deze heldere uitleg. En natuurlijk begrijp ik dat je overal iets hebt maar dit klink wel als wat meer dan "iets".



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •