Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Hotelervaring: Everglades International Hostel, Florida City

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker Nellas's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    31

    Standaard Hotelervaring: Everglades International Hostel, Florida City

    Wij hebben verbleven in het Everglades International Hostel, hoog aangeschreven op Tripadvisor en prachtige foto's op hun site. Voor $150 (vooraf betaald!) kregen we een klein kamertje, AC naast mijn hoofd gemonteerd. Probeerde in slaap te komen met een constant gezoem van de AC, koude lucht in m'n gezicht geblazen. Geen housekeeping, geen pleepapier. Vieze badkamer.


    Gezamelijke ruimtes waren vies, stof van minimaal een half jaar. De gezamelijke koelkast puilde uit met eten en drinken van gasten, ook van gasten die allang weg waren. Eigenaresse had de bedoeling een soort hippie-resort ervan te maken, prachtige tuin, echter niets onderhouden. Ze organiseerde haar bedrijf erg slecht, trok voornamelijk op met haar vrijwilligers, gedroeg zichzelf als een gast in haar eigen bedrijf. Vieze kussens in stoelen buiten, in de tv-kamer stond een bank die geen enkele keer werd opgeschud en dus heel erg vettig was. Ons werd een kruidentuin gewezen waar we onze kruiden voor het eten uit konden halen, er stond niets dan onkruid, kruiden waren ondefinieerbaar.

    De eigenaresse had een aantal vrijwilligers "in dienst" die taakjes voor haar behoorden te doen. We werden voorgesteld aan een meisje bij aankomst, zij had onze bedden opgedekt. Wij dachten dat zij een poetsvrouw was, bleek ze een vrijwilliger te zijn. Dat meisje hebben we alleen maar doeloos rond zien lopen of op de bank zien liggen, "Friends"kijkend. De dagen erna geen opgemaakte bedden meer gehad. Ons inziens trok dit hostel meer aan lager wal geraakte randfiguren, die als vrijwilliger gratis mogen overnachten, dan nieuwsgierige reizigers die het gezellig hebben samen. Ik heb, ongelogen, een "vrijwillger" een uur lang naar de kruidentuin zien staren, zo nu en dan een blaadje plukkend, eraan ruikend en vervolgens gooide hij het weg om een nieuw blaadje te plukken, van dezelfde plant!

    Het jammere is dat wij dit wel verwacht hadden, aangezien ik in veel hostels heb verbleven. Daar komen mensen samen, delen ervaringen, terwijl je een nette accomodatie huurt om te slapen. Daarnaast is de prijs veel te hoog voor hetgeen mevrouw biedt, voor een paar $ meer slaap je in een net hotel met zwembad, een paar bloks verderop. Ik geloof best in de idealogie van de eigenaresse, maar ze zit niet in India met haar Hostel maar in de US. Zelfs in India, in de ranzigste wijk van Dehli, voelde ik me meer welkom en was het schoner dan in The Everglades International Hostel.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Wegblijven in Everglades International Hostel, Florida City

    Dat is een hoop geld voor zo'n dump! Voor de helft zit je via Hotwire of Priceline in een riant 4* hotel.

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wegblijven in Everglades International Hostel, Florida City

    Altijd balen als je zo teleurgesteld wordt. Maar wel een uitgelezen kans om de lovende woorden op Tripadvisor wat bij te stellen. Ik zou dan ook je hele verhaal direct copy/pasten in een Tripadvisor review. Dan hebben meer mensen er wat aan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Wegblijven in Everglades International Hostel, Florida City

    Mag ik vragen hoeveel nachten je daar hebt geslapen? En is die 150 dollar dus voor de gehele periode of is dat de prijs per nacht?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  5. Top | #5
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Wegblijven in Everglades International Hostel, Florida City

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Altijd balen als je zo teleurgesteld wordt. Maar wel een uitgelezen kans om de lovende woorden op Tripadvisor wat bij te stellen. Ik zou dan ook je hele verhaal direct copy/pasten in een Tripadvisor review. Dan hebben meer mensen er wat aan.
    Heeft ze al gedaan. Met foto's erbij.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring: Everglades International Hostel, Florida City

    En wel hier: http://www.tripadvisor.com/ShowUserR...y_Florida.html

    Het is dat het zo triest is maar moet wel lachen om je foto's
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-09-12 om 11:56.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Hotelervaring: Everglades International Hostel, Florida City

    Ik ben sowieso al geen fan van hostels, maar alleen al om zulke verhalen krijg je zin in een 5 sterren hotel met een kingsize bed, en elke dag verse handdoeken ;-) Je verdere vakantie was gelukkig wel mooi, dus lekker vergeten dit hotel en terug denken aan de andere dagen!
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wegblijven in Everglades International Hostel, Florida City

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Heeft ze al gedaan. Met foto's erbij.

    Ik heb het gezien. Een maand eerder zag het er nog prima uit, of die Fransen zijn niks gewend
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotelervaring: Everglades International Hostel, Florida City

    Toevallig word dit hostel op een collega forum juist aan geraden
    in een op dit moment lopend topic over een florida vakantie
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker Nellas's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    Toevallig word dit hostel op een collega forum juist aan geraden
    in een op dit moment lopend topic over een florida vakantie
    Precies de reden dat ik die foto's heb gemaakt en geplaatst heb op Tripadvisor. Kan niet geloven dat het zo goed wordt aangeprezen op Tripadvisor, ben echt wel wat gewend qua hostels, het is nooit echt luxe maar zo smerig heb ik ze nog nooit gezien, zelfs niet in India! En daar slaap je voor een paar euro's per nacht. Ach, het heeft onze reis absoluut niet bedorven, hebben verder alleen maar genoten.

    Wil alleen maar anderen erop attent maken dat dit gewoon ranzig is, met een vreemde gastvrouw en nog vreemde vrijwilligers haha. achteraf kunnen we erom lachen, ter plekke zelfs ook, maar wil anderen het leed besparen. Het was overigens $150 voor 2 nachten, vooraf betaald via creditcard. We zijn de 2de nacht gebleven omdat de gastvrouw ons het betaalde geld niet wilde teruggeven na een klacht en de mededeling dat we wilden vertrekken. Hadden t na een nacht wel gezien maar we gunden haar niet dat we zouden vertrekken zonder teruggave van ons betaalde tarief.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik heb het gezien. Een maand eerder zag het er nog prima uit, of die Fransen zijn niks gewend
    Of het is een heeeeele stoffige maand geweest
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-10-12 om 22:48. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •