Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 60 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #81

    Standaard Everglades

    Wij reizen op 12/11 van Ft.Myers naar Miami en willen onderweg een kort bezoekje brengen aan de Everglades.Wie kan mij vertellen wat de beste stop is met 2 kinderen van 4 jaar.Wij doen hun er geen plezier mee om dit gebied heel uitgebreid te bekijken vandaar dat ik een leuke plek zoek die geschikt is om een goede indruk te krijgen.Ik hoop leuke en handige tips te ontvangen.Alvast bedankt!
    Marja Roos

  2. Top | #82

    Standaard Re: everglades

    Hoi Marja,

    Wij zijn 4 weken terug ook in de everglades geweest bij
    Buffalo Tiger`s.
    Wij vinden dit een aanrader, duurd ongeveer 3 kwartier
    en hij (Ernst) neemt de tijd voor je.
    Let wel op je kunt niet met een pin of credit card betalen!!
    alleen contant of in euro`s.
    prijs ligt aan de hoeveelheid mensen die mee gaan.

    Groetjes Debora

  3. Top | #83
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: everglades

    euro's???
    Een tochtje met de radarboot is voor elke leeftijd een belevenis en de show die erna gegeven wordt met alligators is ook altijd leuk en duurt niet zo lang.
    gr. Paula
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-01-09 om 16:43. Reden: full quote eruit

  4. Top | #84

    Standaard Re: everglades

    De airboattour bij Florida City is altijd een goed idee, klik hier voor meer informatie.

    Je kan ook altijd bij de Officiële 'Glades ingang de eerste sightseeing afslag nemen, daar zie je een hoop wildlife.

    De alligatorfarm en die ingang liggen vrij dicht bij elkaar en zijn goed te combineren met elkaar.

  5. Top | #85

    Standaard Re: kajakken in de everglades

    Vanuit het hostel waar wij zaten werd elke dag evergladestours georganiseerrd met kajakken e.d. Zowel voor hostelgasten als "buitenstaanders". Zelf hebben wij hier niet aan meegedaan maar de reacties die we kregen van andere hostelgasten waren positief.

    http://www.evergladeshostel.com/toursandrentals.htm

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard Re: Everglades in de zomer

    wij zijn laatst in Juli in shark Valley geweest en hebben inderdaad wel veel insecten gezien maar zijn niet gestoken omdat we ons heel goed hadden ingesmeerd. Geen idee dus of je zonder kan.
    Goede insecten spray kun je halen bij Walgreens, Eckerd of Publix. Je hebt daar middeltjes met een hoog percentage DEET, en dat helpt ! Er is er een bij met 90% DEET voor sporters in de Woods.
    De meeste muggen gaan overigens 's avonds op jacht.
    Honolulu, Los Angeles, Miami, New York, Orlando, Salt Lake City, San Fransisco, Seattle, St Louis

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker mac's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Everglades in de zomer

    Onze ervaringen in de Everglades zin als volgt; In mei Shark Valleij met een gids ( tram) bezocht. Heel veel dieren gezien w.o. veel alligators daar het het droge seizoen i s verzamelen de dieren zich in modderpoelen.
    Was erg leuk en zeer de moeite waard. Tevens een airboatride gedaan, veel herrie wel grappig maar vonden wij niet super.

    Een ander jaar zijn we in juli geweest. Nooit meer; je wordt belaagd door wolken muskieten. Ook met lange broeken en regenjasjes aan zoveel mogelijk lichaam bedekt werden we echt lek gestoken.( Ondanks insmeren met Deet) We wilden daar een boottocht maken door het moerasgebied. Dit ging niet door vanwege onweersdreiging. Achteraf gelukkig maar. Want het was niet vol te houden door de muskieten. We zagen zelfs mensen met een soort imker mutsen op. Rennend zijn we de auto ingegaan en in de auto als gekken de achtervolgende muskieten doodgeslagen. We hebben dagenlang last gehad van grote jeukende rode bulten.:x
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-12-08 om 16:43. Reden: lettertype standaard gemaakt

  8. Top | #88
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard

    Dat is inderdaad vervelend Mac.
    Wij zijn echt NIET gestoken en waren echt bloot gekleed.
    Normaal worden wij ook lek geprikt als we ons niet beschermen.
    Het enige wat het nog kan zijn, is dat wij een hoge DEET percentage bescherming hebben, en die koop je voor zover ik weet niet in nederland.

    Hier een voorbeeld van wat wij gebruiken:



    Benadryl is een uitstekend middel tegen jeuk als je gebeten wordt ( wij vergeten ons ook wel eens in te smeren), het werkt namelijk meteen. Gekocht bij Walgreens.

    Hier nog een closeup:

    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-12-08 om 16:46. Reden: samengevoegd
    Honolulu, Los Angeles, Miami, New York, Orlando, Salt Lake City, San Fransisco, Seattle, St Louis

  9. Top | #89

    Standaard Everglades - waar een boottocht doen?

    Zou ga ik bijna naar florida en de everglades sla ik zeker niet over. Aan dit forum heb ik heel veel en ik heb veel over de everglades gelezen, maar nu komt het op mijn over dat je op de everglades verschillende boottochten bij verschillende organisaties kan maken.
    Als dit zo is, welke is dan het beste/ leukste.

    PS bedankt over de tip van de alligator farm. Leuk!

  10. Top | #90
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Hoi, we hebben een boottocht gedaan in everglades city bij captain dougs. een echte aanrader... duurde lang, ging snel en was dus spannend en bleven zoeke nachter aligators tot ze er eentje vonden!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •