Wij rijden ook sowieso naar Everglades City om de airboat tour te doen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
Ik weet niet precies meer hoe ze heten, laatste keer is een paar jaar geleden. We hebben een paar keer op de weg van Miami naar Naples (41) een tour gedaan. Daar kom je er veel tegen. Dat waren grotere boten. Maar misschien zijn er ook aanbieders met kleinere. Vanuit Napels zijn we ook een paar keer naar Everglades City gereden, daar zitten er ook een hoop en dat waren kleinere boten. Captain Jack ken ik zelf niet. Wat ook gaaf is dat je tussen mangrovebos gaat en niet alleen over het gebruikelijke water. Maar het kan best dat je dat vanuit andere gebieden ook kan doen want ik heb het idee dat ze bijna overal deze tochtjes aanbieden. Soms staan er op hun websites coupons voor korting. Wij willen dit jaar ook weer een keer een airboottocht doen en rijden daarvoor naar Everglades City. Van de plaats zelf moet je je niet teveel voorstellen.
Wij rijden ook sowieso naar Everglades City om de airboat tour te doen.
Vandaag zijn wij aangekomen in Naples. We willen vrijdag een ritje met een airboat gaan maken. Ik lees veel goede dingen over everglades city. Het duizelt mij van alle aanbieders van die tochten. We zijn met onze twee zoons van 6 en 8. Iemand de ultieme tip?
Everglades City airboat tours. Mooi kleinschalig en niet massaal. Met koptelefoon én microfoon om nog vragen te kunnen stellen.
thx! gaan we daar morgen heen!