Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 56 van de 60 EersteEerste ... 6465455565758 ... LaatsteLaatste
Resultaten 551 tot 560 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #551
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Everglades

    Mijn kinderen vonden de tramtour de meest saaie activiteit van de vakantie. De airboattour (een of twee jaar later) was vele malen leuker vonden wij allemaal. Bij de tramtour vooral vogels gezien, twee Gators en een sjacherijnige chauffeuse. Wij probeerde zachtjes alles te vertalen voor de kinderen zodat het leuk bleef maar ze keek ons boos aan en vroeg ons op een onaardige manier om stil te zijn.

  2. Top | #552
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Everglades

    Vanwege een wijziging in onze plannetjes, willen we morgen vanuit Naples een airboat tour gaan doen..
    Kunnen we het best dan naar Everglades city rijden en een willekeurige boot nemen, of heeft iemand misschien nog een leuke tip voor ons ?

  3. Top | #553
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Everglades

    Wij hebben afgelopen juli met deze airboat een leuke tour door de Everglades gedaan (link) bij de prijs in zit de toegang tot een mooi opgezette animal sanctuary welke het bezoeken waard is.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #554
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Everglades

    Ik vind zelf Everglades City Airboattours een aanrader. Kleinschalig en iedereen heeft een koptelefoon en microfoon zodat je tijdens de rit nog vragen kunt stellen.

  5. Top | #555
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Everglades

    Wij hebben een tour genomen bij Captain Jack in Everglades City, waren we zeer tevreden over.

  6. Top | #556
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2016
    Berichten
    46

    Standaard Re: Ervaringen in: de Everglades

    Wij zijn ondertussen terug en hebben de loop road toch gereden. Getwijfeld tot op de laatste minuut en uiteindelijk beslist om het ter plekke te bekijken. De staat van de weg is heel goed, je moet er sowieso traag rijden omwille van mogelijk wildlife, maar los daarvan geen diepe putten of bulten of zo. Gewoon je standaard oprit, maar dan ietsje langer zeg maar.

    We zagen er een alligator de weg oversteken voor onze wagen, heel grappig zicht! Ook 'zonnende' alligators langs de kant van de weg, echt heel dichtbij (vanuit mijn wagen voelde ik me toch een pak veiliger, te voet zou ik er niet graag rondlopen...).

    Ik was ook verbaasd te zien dat daar huizen staan, geen idee waarom, maar ik had verwacht een kilometerslange weg zonder bewoond leven te vinden.

  7. Top | #557
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    52

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Ik vind zelf Everglades City Airboattours een aanrader. Kleinschalig en iedereen heeft een koptelefoon en microfoon zodat je tijdens de rit nog vragen kunt stellen.
    Bedankt voor alle tips, deze is het geworden.
    Het was een leuke tocht van 1 uur voor ca 45 USD p.p. door de mangroves, af en toe lekker scheuren natuurlijk...
    ,s Morgens half negen even gebeld om te reserveren, dat werd 11:3. Omdat we er om 10:00 al waren zijn we om 10:30 al vertrokken. Leuke kleine boot voor 6 passagiers, met headset +microfoon, erg geslaagd tripje !

  8. Top | #558
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2016
    Berichten
    12

    Standaard Re: Everglades

    Wij gaan begin juli naar Florida en willen vanuit Miami een airboattour in de everglades mkn. Nu heb ik 2 vraagjes: 1. Is het de moeite waard om te gaan vanwege de vele muggen. 2. Zien we wel Gators? Ik had gelezen dat ze in de zomermaanden niet te zien zijn.

    We kunnen de tour ook mkn als we reizen van key west naar fort Meyers. Ik heb begrepen dat dit een lange rit is en misschien is dit wel een leuke stop. Wat adviseren jullie: vanuit Miami of als tussenstop.

    Alvast bedankt voor de tips. Groeten, Ans

  9. Top | #559
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.484

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ans65 Bekijk Berichten
    Wij gaan begin juli naar Florida en willen vanuit Miami een airboattour in de everglades mkn. Nu heb ik 2 vraagjes: 1. Is het de moeite waard om te gaan vanwege de vele muggen. 2. Zien we wel Gators? Ik had gelezen dat ze in de zomermaanden niet te zien zijn.

    We kunnen de tour ook mkn als we reizen van key west naar fort Meyers. Ik heb begrepen dat dit een lange rit is en misschien is dit wel een leuke stop. Wat adviseren jullie: vanuit Miami of als tussenstop.

    Alvast bedankt voor de tips. Groeten, Ans
    Bij een airboatride zul je altijd worden geconfronteerd met allerlei insecten, in welk jaargetijde dan ook. In de (warme) zomermaanden zal het moeilijk zijn om dan gators te zien. De kans dat je ze ziet zal in die periode zijn als je een airboatride vroeg in de ochtend doet.

    Op onze planning staat ook de rit van Key West naar Fort Meyers ( Cape Coral ) en als je dan via de Tamiami Trail gaat kun je onderweg ook diverse airboatrides maken.
    At the moment on a roadtrip through Texas

  10. Top | #560

    Standaard Re: Everglades

    Waar kun je het beste een korte wandeling maken door de Everglades? Kunnen we de insectenspray beter in Florida kopen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •