Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 60 EersteEerste ... 345671555 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #41

    Standaard Everglades

    Wij rijden van Key west naar ft.Lauderdale en willen onderweg de Everglades bezoeken en een airboat tour doen.Nu ben ik al 3 keer in de Everglades geweest maar alleen nog maar op de Tamiani Trail en de snelweg.Daar heb ik bezocht Billie Swamp,micosukkee indian Vilage en een Krokodillenpark.

    Nou was mij vraag of er ook iets te doen is op de weg naar Flamingo en of dat de moeite waard is om van onze route af te wijken.Er staat nu een airboatride gepland bij het eerste park aan de linkerkant op de de Tamiani Trail.Maar daar ben ik dus al eens geweest.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  2. Top | #42
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Everglades

    Als je vanaf de keys komt, kom je langs dit park, wat ik je van harte kan aanbevelen.
    http://www.everglades.com

    Eric

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Dus als ik het goed begrijp moet ik 9336 richting royal palm en flamingo visitor center niet in rijden. Hier is niet zo veel te beleven, kan beter boven langs rijden, langs de 41. :?: :?:

    Voor de mooiste airboottochtten moet ik in de buurt van shark valley zijn of bij everglades city.
    Marco polo reisgids tipt over een ariboottour bij thousand islands. Maar zover ik op het forum heb kunnen lezen is het meer een keuze tussen een grasland tocht of een tocht meer over water in het oerwoud.

  4. Top | #44
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard

    Welke van de twee is meer de moeite waard om te bezoeken.
    Volgens mij zijn beide parken ongeveer het zelfde.

    Everglades Alligator Farm
    Everglades Safari Park

  5. Top | #45
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Berichten
    102

    Standaard Parken bij Everglades

    In deze rustige periode maar eens een polletje proberen.

    Er zijn diverse parken, waar combinaties (shows, airboot etc.) worden aangeboden. Maar welke is nu echt de moeite waard om heen te gaan?
    Ik heb er drie toegevoegd, maar mischien zijn er wel meerdere.

  6. Top | #46
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Parken bij everglades

    Leuke poll, maar de meeste Florida gangers, zullen ze niet alle drie bezocht hebben.
    Ik ben er ook maar in twee geweest, maar heb toch maar gestemd.
    Het zal mij benieuwen, hoeveel deelnemers er zijn.
    Eric

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Ik ben in Everglades Alligator Farm geweest. Het was leuk, hoewel de "normen en waarden" in dat park volgens mij toch niet van het niveau zijn zoals in de national parks. Zo had ik bvb. een beetje een gewetensprobleem tijdens de alligator wrestling show, en had ik ook mijn bedenkingen bij het feit dat ze alligators kweken om ze te verkopen, bvb voor experimenten (dit zeiden ze zelf letterlijk!).
    Maar het is wel leuk om alle alligators en krokodillen te zien, en de airboat ride was ook heel leuk (maar wel een beetje kort).

    Ik heb wel niet gestemd aangezien ik in de andere 2 parken niet geweest ben.

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    17

    Standaard

    ik heb gestemd voor het Gator Park, omdat ik die alleen maar bezocht heb. Het is een mooi park, maar heb weinig krokodillen in het wild gezien.... :? Maar 2....

  9. Top | #49
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Ik heb er in de Everglades maar 1 gezien :? , maar toen we naar Kennedy Space Center reden, zagen we er plots 2 in het water langs de kant van de baan! :shock:

  10. Top | #50
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    11

    Standaard

    wij zijn naar billy swamp geweest en dat was erg leuk.
    zeker de moeite waard.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •