Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 49 van de 60 EersteEerste ... 39474849505159 ... LaatsteLaatste
Resultaten 481 tot 490 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #481
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Everglades

    Wij zijn in februari in Everglades City geweest met Everglades City Airboattours. Op basis van beoordelingen van Tripadvisor zijn we met deze firma meegeweest en het was idd geweldig! Racoon, manatees en alligators gespot en ook nog waanzinnig hard door de mangrovebossen gevaren. Het was echt te gek en geen vergelijk met de Airboattours die wij eerder gemaakt hebben waar je met tig man op een boot zit. Je kreeg ook een koptelefoon op met microfoon zodat je onderweg vragen kon stellen.

  2. Top | #482

    Standaard Re: Everglades

    Even een vraag.
    Wij zijn in juli 1 dag in Miami, speciaal om Everglades NP eens in te gaan.
    Wat is dan een plek die we echt moeten zien, of een wandeling die we moeten doen (of iets anders)
    We zijn met 2 kinderen, 1 van 4 jaar die echt geniet van natuur en 1tje van bijna 2 jaar dan die (indien nodig/mogelijk) in een buggy gaat.
    Heb al begrepen dat we goede anti-muggenspray moeten hebben (ter plaatse kopen of uit NL meenemen?)
    Ook willen we nog een airboatride doen, zou dat kunnen met zo'n kleintje (ervaringen)? Maar die mogelijkheid is er in Orlando ook, toch?
    Graag hoor ik tips en ervaringen.
    Alvast bedankt, groetjes Rianne

  3. Top | #483

    Standaard Re: Everglades

    Hoi Rianne,
    Ik ben naar Shark Valley geweest. Daar kan je wat leuke paden wandelen en wij hebben de tram tour gedaan. Dat is wel een aanradar!
    Ik heb geen ervaring met een airboottour, maar ik geloof dat dit alleen buiten de everglades wordt gedaan, omdat het heel veel lawaai maakt. Correct me if i'm wrong hoor! Wij hadden muggenspray met Deet van de kruidvat meegenomen en had gelukkig geen enkele muggenbult erna .
    2012 Florida
    2014 Florida
    2015 Californië, Nevada, Utah, Arizona
    2016 Florida

  4. Top | #484

    Standaard Re: Everglades

    hoi hoi,
    dank voor je reactie... dan denk ik dat we lekker naar Shark Valley gaan...
    Dacht idd ook dat een airboattour alleen buiten de Everglades gedaan wordt...
    Ik denk dat we dat ook gewoon ergens in de buurt van Orlando gaan doen.
    En ik zal eens gaan kijken wat er hier aan Deet te vinden is...
    Gr. Rianne

  5. Top | #485
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Everglades

    Vanaf vandaag hebben de Everglades een "eigen" munt: een quarter met op de achterzijde een afbeelding en opdruk van de Everglades. Leuk voor de verzamelaars.


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #486
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2014
    Berichten
    9

    Standaard Re: Everglades

    Wij gaan volgend jaar 3 weken naar Florida en willen ook de Everglades bezoeken. We zijn er alleen nog niet helemaal uit wat we in de Everglades willen gaan zien. Heeft er iemand tips? Waarschijnlijk overnachten we in Naples of in de omgeving van Cape Coral. Hebben jullie tips voor deze kant van de Everglades of is deze kant "minder"?

  7. Top | #487
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Everglades

    Wij hebben besloten toch onderweg naar Ft. Myers een stop in de everglades te plannen. We zijn er allebei al eerder geweest, maar dat is zo lang geleden. We weten niet meer waar in de everglades we toen waren. We zijn nu van plan te stoppen bij Shark Valley Visitor centre. Ik las over een tram tour en wat korte wandelingen. Kan iemand mij vertellen hoeveel tijd we er ongeveer voor uit moeten trekken als we die tramtour willen gaan doen? En rijdt deze steeds of alleen op vaste tijden?

  8. Top | #488
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2014
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    76

    Standaard Re: Everglades

    Ik ben ook aan het bekijken wat we gaan doen in de Everglades. Ik heb gekeken naar de Everglades City Airboattours zoals Fitzroy aangaf en die ziet er goed uit. Verder willen we naar Shark Valley visitors centre gaan, mss de tramtour doen, dit is een link die ik heb gevonden die daar meer info over heeft. Misschien heb je er wat aan. Wanneer gaan jullie, judiths?

    http://www.sharkvalleytramtours.com/tramtours.html

  9. Top | #489
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    47

    Standaard Re: Everglades

    bedankt voor de link. Heb ik zeker wat aan!

  10. Top | #490
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sweetamber Bekijk Berichten
    Dacht idd ook dat een airboattour alleen buiten de Everglades gedaan wordt...
    De Everglades zijn veel groter dan het Nationaal Park Everglades. In het nationaal park mogen geen airboats. Daarbuiten bestaan nog enorme stukken vergelijkbare wildernis waar ze wel zijn toegestaan.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •