Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 45 van de 60 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Resultaten 441 tot 450 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #441
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Scenic road en Loop Road

    Niet doen met een huurwagen en anders niet klagen en zagen bij GROTE PROBLEMEN als het mis gaat, Teleton neemt de moeite om elke keer de mensen te waarschuwen en een gewaarschuwd mens telt voor twee.

    Groetjes Henke.

  2. Top | #442
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Scenic road en Loop Road

    Teleton bedankt voor de waarschuwing. Ik denk meteen terug aan onze rit van vorig jaar door de Everglades met huurauto en over onverharde weg met veel kuilen en kiezels. We hebben dus aardig risico gelopen begrijp ik. Dat was dan voor het eerst en voor het laatst.......nogmaals THANKS!!!!

  3. Top | #443
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    102

    Standaard Re: Scenic road en Loop Road

    Je mag dus niet op de onverharde wegen rijden met je huurauto, mag je dan ook niet met de huurauto het strand van Daytona Beach op? Wij vinden dit wel erg gaaf om te doen.

  4. Top | #444

    Standaard Re: Scenic road en Loop Road

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mpaauwe Bekijk Berichten
    Je mag dus niet op de onverharde wegen rijden met je huurauto, mag je dan ook niet met de huurauto het strand van Daytona Beach op? Wij vinden dit wel erg gaaf om te doen.
    Officieel mag je dit ook niet, krijg je daar bv een ongeluk dat je een spelend kind aanrijdt heb je echt een probleem. Ook wij hebben dit één jaar gedaan was natuurlijk schitterend, maar wees bewust van alle gevaren en risico's.

  5. Top | #445
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Scenic road en Loop Road

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mpaauwe Bekijk Berichten
    Je mag dus niet op de onverharde wegen rijden met je huurauto, mag je dan ook niet met de huurauto het strand van Daytona Beach op? Wij vinden dit wel erg gaaf om te doen.
    Inderdaad, ook een strand is niet verhard en wordt dus gezien als een onverharde weg. Ondanks dat de risico’s minimaal zijn moet je ze zeker niet onderschatten. Wij hebben het ook gedaan, en het was heel leuk, maar besef je de risico’s. In de Amerikaanse claim and blame cultuur ben je echt niet jarig als er wat op zo een weg gebeurt. Vergelijk het maar met rijden zonder winterbanden (onder winterse omstandigheden) in Duitsland, zolang het goed gaat is er niets aan de hand, maar o wee als er wat gebeurt.

  6. Top | #446

  7. Top | #447
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Everglades Airboat Ride

    Mooi filmpje!!!

  8. Top | #448

  9. Top | #449
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    17

    Standaard Vraag ivm Everglades

    Beste,

    Sorry maar ik weet zeker dat deze topic ergens moet bestaan, maar ik kijk er waarschijnlijk al heel de tijd over.

    Nu om even kort te vragen, een paar vrienden en ik gaan dus ook een dagje Everglades doen in onze trip naar Florida.
    Ik heb al wat info zitten verzamelen maar ik merk iets gek op, je gaat dus naar de Main Park Entrance, je betaalt er en dan ben je in het park. Maar waar kan je dan een boot nemen om bijvoorbeeld die Everglades te ontdekken en allerhande alligators te zien? Is dat vanaf het punt Flamingo? En doet die boot een soort van 'toer' waarbij je terug naar het punt komt waar je bent vertrokken?

  10. Top | #450
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    27

    Standaard Re: Vraag ivm Everglades

    oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!
    ~Droom niet je leven, maar leef je dromen~ (door in mijn geval in 2013 naar Amerika te gaan! NYC - Orlando - Naples - The Keys - Miami )



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •