Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 43 van de 60 EersteEerste ... 33414243444553 ... LaatsteLaatste
Resultaten 421 tot 430 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #421
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    In november valt het mee met de muggen. Het trammetje bij Shark Valley is een goede keuze, denk ik.

  2. Top | #422
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: everglades met baby vanuit Naples

    Zorg dat jullie baby echt goed beschermd is tegen insekten. Weet het niet maar zorg dat je iets hebt dat de kinderwagen 100% afdekt. De muggen en ander vliegend spul kunnen vreselijk zijn. En na een simpele muggenbeet krijg ik altijd schijven van 10 cm doorsnede je wil echt niet dat jullie baby gestoken wordt en een allergische reactie krijgt. Verder is er genoeg te doen en zien op jullie route.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  3. Top | #423
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Everglades

    Laatst gewijzigd door Michael66; 27-06-12 om 10:40. Reden: fqe

  4. Top | #424
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Everglades

    wij waren er afgelopen november in de everglades en ik moet eerlijk zeggen ik heb geen mug gezien....kon mn smeerseltje in de tas laten dus wie weet valt het wel mee maar idd toch een netje misschien voor over de kinderwagen

  5. Top | #425
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    Tijdens het zoeken naar informatie of Loop Road weer open is, kwam ik op deze brochure over Turner River, Upper Wagonwheel and Birdon Road Loop Drive. Heb ik over een paar weekjes weer wat om te gaan bekijken ;-)

  6. Top | #426
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    12

    Standaard Re: Everglades

    Afgelopen april was looproad open en hebben we toe gereden, veel wild gezien. Ook de Turner River road etc gereden, maar alleen de turner river road is daar interessant, de andere delen zijn wat saai.

    TdJ

  7. Top | #427
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Everglades

    Wij hebben de loop road in mei 2012 gereden. Hij was toen net helemaal geëgaliseerd, we hebben ook heel veel wild gezien.

  8. Top | #428
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    13

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2theUSA Bekijk Berichten
    Wij hebben de loop road in mei 2012 gereden. Hij was toen net helemaal geëgaliseerd, we hebben ook heel veel wild gezien.
    25 Juli rijden wij van Napels naar Islamorada. We willen dan ook de loop road rijden. Maar....., regenseizoen, looproad en huurauto....
    We zijn ons bewust van de risico's hiervan en willen dat alleen doen als de loop road inderdaad zodanig opgeknapt is dat het ook te doen is met een full-size huurauto.
    Als alternatief staat Turner road.
    Wat denk jij? Kunnen we het erop wagen?

  9. Top | #429
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ingkie Bekijk Berichten
    25 We zijn ons bewust van de risico's hiervan en willen dat alleen doen als de loop road inderdaad zodanig opgeknapt is dat het ook te doen is met een full-size huurauto.
    MMmm..te doen is niet het criterium. Hou er rekening mee dat het rijden over een overharde weg met een huurauto gewoon verboden is. Geen verzekeringen, geen voorzieningen, geen medelijden en zeker niet 'sorry, wij wisten het niet'. Lees de kleine lettertjes van je huurcontract als je alle financiele gevolgen wil weten. De verantwoording ligt dus helemaal bij jezelf en ieder maakt zijn eigen keuzes.



  10. Top | #430
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Everglades

    @ingkie;
    Wij zijn net voorbij Shark Valley de loop Road op gegaan en bij bij Monroe Station eraf. Monroe Station is de ingang aan de kant van Naples. Dat deel van de Loop Road was het slechts in mei, met wat kuilen en plassen (maar minder dan 10% van de route). De weg is echter breed genoeg om eventueel te keren als het toch minder wordt. Het weer vaan de dagen ervoor zal meden bepalen of het wel of niet te doen is in juli. Ik zal een link naar ons verslag van de looproad bijvoegen, om een idee over de weg te krijgen.

    Succes, vergeet de muggenspray niet ;-)

    groeten Christa



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •