Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 60 EersteEerste ... 29373839404149 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #381
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Everglades

    Heeft een van jullie deze als eens gedaan: http://evergladesnationalparkboattou...m/mangrove.php

    Lijkt me net wat mooier dan met zon airboot (wat lekker hard gaat tuurlijk:-P) door van dat gras te vliegen...is wel een eindje rijden vanaf miami dus wilde weten of dit dan wel de moeite waard zou zijn??? :-)


    Edit: lees net dat hij toch vreselijk saai is....maar ik heb nog een kandidaat: http://www.captaindougs.net/

    Die heeft goede reviews, ervaring hier mee iemand?
    Laatst gewijzigd door natascha666; 08-09-11 om 10:55.

  2. Top | #382
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    Een fluisterboot schrikt minder wildlife af dan een rumoerige airboot. Alleen daarom al zou ik naar dit soort alternatieven zoeken als ik het water van de everglades op ga. (ik heb niet zoveel op met scheurende boten. Dus wat de een prettig vindt zal de ander saai vinden.)

  3. Top | #383
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Everglades

    Iemand al ervaring gehad met die Captain Doug's Airboat tours ?? ( www.captaindougs.net ) Vin het best moeilijk om te kiezen.
    Ik denk wel dat ik meer richting lake placid wil dan naar shark valley maar dat is maar een gevoel??
    Laatst gewijzigd door natascha666; 21-09-11 om 19:58. Reden: typo

  4. Top | #384
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    Lake Placid? Dat is ver buiten de Everglades. Lake Placid is best een aardig plaatsje met een aantal mooi gelegen meren in iets glooiend gebied, maar dan zit je minstens 100 mijl ten noorden van de Everglades. Ik vermoed dat je twee dingen verwart.
    Ik ben zelf wel eens met Captain Doug op stap geweest. Je vaart op de grens van het mangrove- en grasgebied. Een alligator hebben we niet gespot, evenmin andere wildlife. Wel haalden ze in het zoutste deel van het gebied een val vol met krabben boven water. En verder is het wat je van een airboot tour mag verwachten: veel geronk, een stukje de speedboot uithangen en wat uitleg over de natuur.

  5. Top | #385
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Everglades

    Bedankt voor de reactie, heb het 1 en ander nog es bekeken op google maps en nu heb ik een beeld hoor :-) Ik denk dat we dan toch ook iets dichter bij miami gaan zoeken, langs de tamiami trail zitten er vast ook genoeg toch?!

  6. Top | #386
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    Ja hoor, absoluut, keuze genoeg. Ook Shark Valley ligt goed bereikbaar vanuit Miami.

  7. Top | #387
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Everglades

    ik heb gelezen dat ze de Loop road zouden gaan herstellen zodat die beter berijdbaar is met de auto, weet iemand of dat inmiddels is gedaan of wanneer ze dat gaan doen en of het werkelijk beter berijdbaar zodat je geen schade aan je huurauto hoeft te verwachten.

    metvrgrpeter

  8. Top | #388
    Newbie
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Belgium
    Berichten
    11

    Standaard Re: Everglades

    Was in augustus afgesloten door werkzaamheden. Weet niet wat heden de stand van zaken is, maar Turner River Road is een goed alternatief.

  9. Top | #389
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Loop Road nog gesloten

    Peter, zie http://www.nps.gov/bicy/planyourvisi...ad-updates.htm. Je kunt je daar ook abonneren op updates als je wil. In de tekst staat onder andere te lezen:

    In March of 2011 the National Park Service will begin work on the 12 mile segment of road located west of the Education Center and south of the Gator Hook area. The project will increase drainage beneath the road, raise the road bed and resurface the road, as it has traditionally been, with crushed rock. Once work begins the project will take a minimum of 13 months.
    Dat betekent dat ze niet voor april 2012 klaar zouden zijn. Maar de laatste info is van maart van dit jaar.

  10. Top | #390
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Everglades

    Hoi allemaal, ik vertrek bijna naar Florida en heb er al helemaal zin in. We landen in Miami, en gaan zo waarschijnlijk 1 dag later door richting Homestad (hotelletje) nu mijn vraag, vanaf waar in Florida bedoel ik dan, is het het leukst/mooist de everglades te verkennen? We willen een airboat tochtje doen (rondkijken etcetera). Nu wilden we dit dus vanuit Miami gaan doen, en dan daarna (dag later ) omhoog rijden langs de kust richting orlando.

    Of is het misschien leuker/mooier om de everglades op onze terug weg te doen, via Napels? Groetjes Tessa



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •