Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 60 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #91
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Wij hebben de eerste beste genomen die we tegen kwamen op de Tamamitraile en vonden hem geweldig.
    En verder hebben ze daarna nog een uitleg over de crok's zelf en kan je nog wandelen langs de crok's die ze gevangen houden/hebben.
    Ik geloof dat het the everglades safaripark hete maar weet niet meer zeker?

    Veel plezier daar,

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  2. Top | #92
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Je komt zat foldertjes tegen van Tours. Kun je rustig uitzoeken waar je heen wilt gaan.
    Zelf zijn we bij deze geweest: Everglades Island Boattour.
    Zie ook ons reisverslag: http://rondreisflorida2007.wordpress...tourkey-largo/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #93
    Vaste Bezoeker nahnah9's Avatar
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    86

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Wij zijn afgelopen Juli bij het Everglades Safaripark geweest.
    http://www.evsafaripark.com/exclusive.htm
    De gewone tour is wel leuk. Verder kun je nog eea in het park bekijken.
    Wij hebben de IslandHopping tour gedaan. Dat is best wel duur, maar je krijgt wel een hele leuke (prive)tour voor terug. Zie blog.
    Mvrgr,
    Hans
    Vakantie Florida 2007
    http://nahnah9.wordpress.com/

  4. Top | #94
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Wij zijn dit jaar naar de alligator farm geweest. De boottocht daar valt erg tegen. Ze laten zien wat ze met zo'n boot kunnen. Alligators in het wild wordt niet naar gezocht. Dus kan je beter langs de 41 een tochtje maken (in 2004 gedaan).
    De farm zelf is wel een aanrader en ze verkopen ook kaartjes zonder de boottocht.

  5. Top | #95
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    wij hebben een tour gedaan in Everglades city en onze tour geboekt bij Everglades Private Airboat Tours ik had de tour echt nooit willen missen, we haden een goede gids bij ons en zaten alleen in het bootje.
    Paar echt Kroks van heel dichtbij gezien en natuurlijk stunten met de boot paar mooie donuts gemaakt...echt leuk.

    Dennis

    Laatst gewijzigd door Njit; 17-08-07 om 23:36. Reden: Afbeelding verkleind

  6. Top | #96

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Wij zijn ook bij captain doug geweest aan de I41. Was super leuk, goede uitleg en veel krokodillen gezien en een heel 'lief' wasbeertje!

  7. Top | #97
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Airboat tour

    Wij willen graag een airboat tour gaan doen in Oktober. Heeft iemand ervaring daarmee en waar vinden we de beste deals. Ik hoor prijzen van $300 voor 2 uur, nou dat vind ik wel erg duur.
    Weet iemand misschien ook websites van airboat tours ? Ik heb er één gevonden maar die zit in Everglades City en dat is wel erg ver. Ik hoorde dat op de Tamiami Trail dichtbij Miami ook airboat tours gemaakt konden worden.
    Wij verblijven 2 dagen in Florida City net onder Miami en Homestead, dus een airboat ride daar in buurt zou geweldig zijn.
    Wie kan ons helpen ? Alvast bedankt.

    Walter

  8. Top | #98
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    10

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    We vertrekken donderdag richting Florida.

    Het huiswerk (:-P zoals sommigen het hier mooi omschrijven) is zo goed als afgerond, alleen hebben we weinig zicht welke firma ons prijs/kwaliteit de beste "airboat tour" kan bieden.

    Weinig prijzen op Internet te vinden!

    Iemand die al aardig wat ervaring heeft?

  9. Top | #99
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Everglades - waar een boottocht doen?

    Ik ben in het verleden een keer op een airboat ride geweest bij de Miccosukee indianen, beviel mij prima. Hier staan wat reviews . Het is weliswaar even geleden dat ik daar ben geweest. Ben ook wel eens op een normale boot geweest die vanuit Everglades city vertrekt dit is ook zeker aan te raden.

    Kan ook geen prijzen vinden van de airboat rides, in de meeste hotels staan overigens bakken vol met airboat rides dus misschien dat je gewoon ter plaatse nog even moet kijken.


    Airboat ride_____________________Everglades City "Normale boot"

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    19

    Standaard Everglades

    Hallo.

    Wij willen volgend jaar mei een uitvoerig bezoek brengen aan de everglades. Maar nu weet ik niet hoe ik dan mijn route het beste kan plannen?

    Dit staat al vast:

    Dag 1 t.m. 7 Orlando
    Dag 8 en 9 ?
    Dag 10 en 11 Key West
    Dag 12 en 13 Miami

    Nu dacht ik eerst om 2 nachten in Naples te blijven en dan op de vrije dag daar een bezoek te brengen aan de everglades. Maar is dit niet op en neer rijden?

    Een andere optie is: 1 nacht naples. De volgende dag de everglades bezoeken en dan overnachten op Key Largo.

    Is dit haalbaar of is er nog een andere mogelijkheid? Ik vind het moeilijk omdat ik geen idee heb hoe groot de everglades zijn en hoeveel tijd je overal voor nodig hebt.

    Is er misschien nog een andere plaats dan naples die nog dichter bij de ingang van de everglades ligt? Weet iemand misschien ook hoeveel toeganswegen er zijn naar de everglades?

    Alvast bedankt
    MIrjam



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •