Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 60 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #211
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Everglades

    Is de Everglades Alligator Farm (http://www.everglades.com/) aan te raden voor een airboat-ride of advisteren jullie iets anders? (met Fort Lauderdale als verblijfplaats in gedachten)

  2. Top | #212
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    75

    Standaard Re: Everglades

    Hallo,

    wij zijn enkele dagen geleden vanuit Miami vertrokken naar de westkust en hebben onderweg een Airboattour gedaan bij Speedy Johnson. Er zijn vast bedrijven die dichterbij zijn (kwamen ze onderweg tegen) maar bij deze ga je een uur het water op. Het eerste deel tussen de mangrovebossen en het 2e deel over de grasvlakten. Daar omdraaien en weer terug. Het was erg gaaf, maar wat wij vooral fijn vonden is dat het op een 6 persoonsboot was. De meeste die we onderweg voorbij zagen komen, was voor een persoon of 20.
    Wij hadden kapitein Lyle (volgens mij) en die vertelde veel over de omgeving en doet echt zijn best om je het naar de zin te maken.
    ps op internet vind je ook een kortingsbon..

    Succes met kiezen.

  3. Top | #213
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk Berichten
    Is de Everglades Alligator Farm (http://www.everglades.com/) aan te raden voor een airboat-ride of advisteren jullie iets anders? (met Fort Lauderdale als verblijfplaats in gedachten)

    Ik vond het de 1e keer erg leuk zo'n airboattour en we zijn ook bij deze geweest (georganiseerd). We gaan nu weer in mei en onze dochter zei al gelijk ik ga ook zo'n kleine krokodil vasthouden :-D dus dat staat zeker weer op het programma, alleen gaan we er nu zelf naar toe, want met tomtom tegenwoordig kun je alles wat makkelijker vinden. Dan valt de prijs wel mee 23 dollar pp. Tour en show krijg je dan. Ik zag op de site dat je ook een kortingsbonnetje uit kunt printen.

    Groetjes

  4. Top | #214
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    10

    Standaard Re: Everglades

    Ik ga de 20e naar everglades.com ni duur en heel veel alligators enige nadeel is dat ze er ook slangen hebben.Wat heb ik een pesthekel aan die beesten
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-09 om 12:10. Reden: full quote eruit

  5. Top | #215
    Florida Groupie pumi1000's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    406

    Standaard Re: Everglades

    Kijk nog iemand die deze kiest. Wij gaan ook en dan voor de combi tour en show. Misschien dat we daarna nog zelf wat rondrijden met de auto dat kan ook.

    Groetjes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-09 om 12:10. Reden: full quote eruit

  6. Top | #216
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefimke Bekijk Berichten
    Is de Everglades Alligator Farm (http://www.everglades.com/) aan te raden voor een airboat-ride of advisteren jullie iets anders? (met Fort Lauderdale als verblijfplaats in gedachten)
    Wij zijn er vorig jaar geweest, en vonden het de moeite waard. Airboattour was erg leuk ( en wat nat ,ze maken mooie rondjes , dus wees gewaarschuwd als ze zeggen dat je je camera's moet opbergen), en ook de farm was leuk om te zien.

  7. Top | #217
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Menée, Frankrijk
    Berichten
    22

    Standaard Re: Everglades

    wij hebben geboekt bij coopertown airboats. Een private tour van 1h... we zijn benieuwd

  8. Top | #218
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    46

    Standaard Re: Everglades

    Wat reviews op tripadvisor van de genoemde airboaters:
    Everglades Alligator Farm
    Coopertown Airboats
    Speedy Johnson
    Billy Swamp Safari

    Ze komen hier allemaal best aardig uit de reviews...

  9. Top | #219
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Ede GLD
    Berichten
    117

    Standaard Re: Everglades

    Ik had geen tour deze keer... 5 jaar geleden voor het laatst.
    Vond het leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.
    Ben deze keer een "toeristische" route genomen, de Loop Road een zijweg van de Tamiami Trail (US41). Ook deze is niet voor herhaling vatbaar.

    Het is een leuke route, maar 35 Km over hobbelige landweggetjes en vol met plassen is iets te veel van het goede geweest. Je kunt het nog nalezen op mijn blog (zie onderaan) op Dag 6.
    Volgend bezoekje Jun/Jul 2014
    Vorige keren: Nov. 2013, Nov. 2012, Jun. 2012, Sep. 2010, Apr. 2010, Okt 2009, Apr. 2009, Sep. 2008 en Apr. 2004

  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    16

    Standaard Re: Everglades

    is er iemand die weet of het met thanksgiving druk is? of dat mensen dan allemaal thuis zitten met hun familie?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •