Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 35 van de 60 EersteEerste ... 25333435363745 ... LaatsteLaatste
Resultaten 341 tot 350 van de 595

Onderwerp: Everglades

  1. Top | #341
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    42

    Standaard Re: Everglades

    dank u teleton
    we gaan ons verder verdiepen
    bedankt voor uw reactie
    paull

  2. Top | #342
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Loop road gesloten

    Loop Road is sinds maart 2011 afgesloten voor een grote opknapbeurt. Een stuk van 12 mijl wordt opnieuw van buizen onder de weg voorzien en opnieuw 'verhard' met gravel. Het project gaat 13 maanden duren.

    http://www.nps.gov/bicy/planyourvisi...ad-updates.htm

  3. Top | #343
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    19

    Standaard Re: Everglades

    Wij zitten 2 dagen in Miami Beach en 1 dag op Key West.
    Vanuit Key West gaan wij naar Fort Myers.
    Ergens daar tussen in willen wij graag naar de Everglades (airboattour en/of tramtour). Wanneer kunnen wij dit het beste doen?

  4. Top | #344
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Everglades

    Ok, hele forum afgesnuffeld voor goede tips. Ga dus ook niet vragen wat de beste plek is etc:grin:

    Mochten we gaan dan lijkt me een airboattour bij het Everglades Safaripark en daarna eventueel de tramtour bij Shark Valley een leuke optie om te doen vanuit Miami. Vroeg vertrekken daar, zodat je nog een beetje op tijd bent. Vroeg op de dag, nog niet te heet.

    Het enige dat mij echt doet twijfelen (en wellicht toch echt weerhoudt) om te gaan zijn de muggen in zo ongeveer de natste maand om te gaan: juli! Bovendien staat het water hoog, dus wellicht ook weinig kans iets te zien. Nu kan ik zelf de muggen misschien nog wel aan, maar we gaan ook met twee kinderen en daarom twijfel ik. Deet kopen en smeren kan natuurlijk altijd, maar als ik zo hier en daar lees dat je toch echt helemaal lek gestoken kan worden in juli... tja, dan weet ik het niet.

    Maar goed, de kans om een keer de Everglades te bezoeken is natuurlijk wel speciaal. Dus om dat dan weer NIET te doen voor een paar muggen...

    Twijfel!!!

  5. Top | #345
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essie72 Bekijk Berichten
    Mochten we gaan dan lijkt me een airboattour bij het Everglades Safaripark en daarna eventueel de tramtour bij Shark Valley een leuke optie om te doen vanuit Miami. Vroeg vertrekken daar, zodat je nog een beetje op tijd bent. Vroeg op de dag, nog niet te heet.

    Het enige dat mij echt doet twijfelen (en wellicht toch echt weerhoudt) om te gaan zijn de muggen in zo ongeveer de natste maand om te gaan: juli!
    Wij hebben in 2008 op 13 Juli de airboattour bij het Everglades Safaripark en de tramtour bij Shark Valley gedaan. We hadden geen last van de muggen en was goed te doen.
    Zie anders dag 3 van ons verslag van 2008
    Gewoon doen. Is een ervaring op zich.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  6. Top | #346
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2010
    Berichten
    81

    Standaard Re: Everglades

    Net gelezen, maar er staat toch wel in dat je nog wat extra muggenbulten bent opgelopen :razz: Blijkbaar niet ernstig genoeg om er herinneringen aan over te houden.. haha!

  7. Top | #347
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Everglades

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essie72 Bekijk Berichten
    Net gelezen, maar er staat toch wel in dat je nog wat extra muggenbulten bent opgelopen :razz: Blijkbaar niet ernstig genoeg om er herinneringen aan over te houden.. haha!
    Dat klopt . Het was niet om er over naar huist te schrijven. :-k Maar goed dat ik alles heb vastgelegd. Ik zou gewoon gaan.
    Grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  8. Top | #348
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    11

    Standaard Re: Everglades

    Ben tot pagina 10 gekomen, maar kan toch echt niet alle 31 pagina's aflezen om antwoord te zoeken op mn vraag..
    Misschien ook een hele domme vraag maar ik ben nog maar een newbie (A)

    Mijn vriend en ik willen een paar uur (1-5) de everglades bezoeken. Klopt het nou dat je manatees EN alligators kan zien? Wij gaan vanaf naples, wat is nou de naam/adres/website van de plekken waar je het best heen kan op de route naples-key west. We willen een airboattrip doen van ongeveer een uur en misschien een show of iets anders waar we dan nog het meeste garantie kunnen krijgen op het zien van de alligators. Mensen noemen wel; the flamingo en andere dingen maar ik heb geen idee wat dat nou voor gebied is en vooral; waar!

    Sorry als deze vraag al ergens gesteld is!

  9. Top | #349
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Everglades

    Ik heb nog nooit van een plek gehoord in de Everglades waar je manatees kunt zien. Die houden zich 's winters op in wateren die noordelijker in Florida liggen.

    Aan de route Naples-Key West heb je werkelijk 1001 mogelijkheden, het is de in dit topic veelbesproken US 41.

  10. Top | #350
    Vaste Bezoeker toornent's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    Purmerend, The Netherlands
    Berichten
    120

    Standaard Re: Everglades

    Daar sluit ik me bij aan. Wij zijn nu al een paar keer in de Eerglades geweest, maar hebben nog iets iets met manatees gezien of gedaan daar. Die leven alleen in de Noordelijke wateren van Florida. Dus ik denk dat je een beeje in de war bent

    Gr. Luke



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •