Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 72

Onderwerp: Naples

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Beste Florida Forum,

    Weet iemand of er veel te doen is in en rondom Naples en/of Sarasota?

    Alle tips en ideeën zijn welkom.

    En welke plaats zouden jullie eerder bezoeken/verblijven Naples of Sarasota?

    Groetjes,
    AstridV

  2. Top | #62
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    39

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Wij waren in die plaatsen in december 2013 en rond die tijd is alles in kerstsfeer en erg leuk. Op weg naar de Everglades overnachtten we in Naples, waar vooral de 5th Avenue South een prachtige straat is, met palmbomen, winkeltjes en restaurants. maar dat was met Kerst, dus prachtig versierd. We aten toen in een Pools restaurantje,Maria D'anna Café heel lekker, heel gastvrij en later zagen we de lovende recensies op Tripadvisor.
    In Sarasota heb je het Ringling Museum,echt de moeite waard, de circustentoonstelling is heel leuk, het park en het huis zijn ook de moeite waard. voor een bezoek staat ca. 2 uur, wij waren er met gemak 3 uur. Wij zagen daar toen een voorstelling in het van Wezel theatre, de Notekraker, misschien leuk om te kijken of er iets is. De ligging is wat buiten het centrum langs het water, waar je goed kunt lopen en zitten. Het strand van Sarasota Key is mooi met heel wit zand. Ik zou een keus maken moeilijk vinden, allebei leuk.

  3. Top | #63
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Hey Astrid,

    Gezien wij hier ook 2 dagen zitten heb ik wat uitgezocht en kwam toen op de volgende dingen uit:

    1 Naples Pier 25 12th Ave S,Naples, FL 34102
    2 Naples Outlet Center 6060 Collier Blvd,Naples, FL 34114
    3 Lowdermilk park 1301 Gulf Shore Blvd N,Naples, FL 34102
    4 Coastland center shopping 1900 Tamiami Trail N,Naples, FL 34102
    5 Waterside Shops 5415 Tamiami Trail N,Naples, FL 34108
    6 Outback steakhouse Tanglewood Market Place,4910 Tamiami Trail N,Naples, FL 34103
    7 Outback steakhouse 9975 Triangle Blvd,South Naples, FL 34113
    8 Tigertail Beach, Marco Island Spinnaker Dr,Marco Island, FL 34145

    Met name tigertail beach op marco Island schijnt echt prachtig te zijn!
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  4. Top | #64
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    http://musclecarcity.net/ als je van echte amerikaanse autos houd. klein stukje boven napels. gr arno

  5. Top | #65
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    De de dag van aankomst kopen wij altijd strandstoeltjes bij de Walmart (lichtgewicht met hengsel om te dragen, kledingzak voor kleding, bekerhouder voor je drankje en eveneens verstelbaar zodat je er ook in kunt liggen voor ongeveer 20 dollar per stoel) en deze geven de wij de laatste dag weg. Op doorreis doen wij altijd 2 dagen strand in Napels, even lekker tot rust komen. Het strand van Napels, bij de Pier, is 1 van onze favoriete plekjes in Florida. We gaan dan dicht bij de pier zitten, zodat je de pier op kunt lopen voor een ijsje of iets anders te eten/drinken en je kunt kijken naar de dolfijnen die proberen vis te stelen van de vissers op de pier. 's Avonds lekker eten in de Mall of bij 5th Avenue. Heel relaxed.

  6. Top | #66

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Ik verbleef in Siesta Key, dichtbij Sarasota.
    Vanuit Sarasota kan je dus makkelijk een bezoek brengen aan Siesta Key Beach, 1 van de mooiste stranden in Amerika.
    In Sarasota heb je ook een Westfield Shoppingmall.

    Misschien heb je iets aan mijn reisverslag:
    http://www.stripesandstars.nl/dag-13...ka-siesta-key/

    Vanuit Sarasota reden we door naar Naples en als tussenstop bezochten we Edison & Ford Winter Estates. Dat was leuk om te zien.
    HIer vind je het reisverslag: http://www.stripesandstars.nl/dag-14...aples-florida/
    In Naples hadden we helaas te weinig tijd, maar we reden over 5th avenue en dit zag er leuk en gezellig uit.

    Veel voorbereidingsplezier!
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl

  7. Top | #67
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Wij wilde afgelopen zomer voor de 3de keer in Marco Island verblijven, dit ging niet door ivm wat complicaties met de zwangerschap.
    Wij wilde toen een bezoek brengen aan de Naples zoo.

    https://www.tripadvisor.nl/Attractio...s_Florida.html

    Recencies op tripadvisor zijn goed.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    89

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Super. Dank jullie wel. Ik weet nu even wat meer, maar blijkt wel moeilijk om te kiezen.

  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2015
    Berichten
    56

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Ik ben zelf nog niet in Sarasota geweest, maar al wel in Naples..
    Als je de iets avontuurlijkere kant op wil gaan, kan je altijd gaan slough sloggen in de Everglades vanuit Naples. Onderandere het Sabal Palm trail, Collier-Seminole Hiking Adventure Trail en Florida Panther National Wildlife Refuge zijn aan te raden.

    Laatste keer zijn we vanuit Naples gaan winkelen in Miromar Outlet Mall.
    En savonds gaan eten in Rib City..

    Voor de rest kan ik meegaan met de andere comments: zalig strand om even te rusten en de hoofdstraat is 's avonds gezellig verlicht met een soort van kerstverlichting.

    Ik hoop dat dit iets helpt.

  10. Top | #70

    Standaard Re: Wat te doen in en rondom Naples en/of Sarasota

    Hoi,
    Wij komen al jaren in Naples;
    Favoriet bij ons:
    Miramar outlet
    Naples Zoo
    Everglades
    Strand
    Shoppen en lekker eten op 5th avenue.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •