Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 72

Onderwerp: Naples

  1. Top | #51
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Locatie
    Netherlands, The Hague
    Berichten
    38

    Standaard Re: Naples

    Ik ben ook Naples fan, zeker in de winter, omdat het daar echt het warmst is.
    Meestal verblijven we daar in een huis, via www.vrbo.com, maar als je een betaalbaar hotel/motel zoekt, wij waren helemaal tevreden over het Ramada Inn of Naples, waar we een kamer incl. keukenblok en koelkastje hadden, op de 2nd floor, een lichte kamer met uitzicht op het zwembad.

  2. Top | #52
    Regelmatige Bezoeker Macjac's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    25

    Standaard Re: Naples

    Wij komen al jaren in Naples, een van onze favoriete plaatsen in Florida. De pier is zeer zeker de moeite waard, en Sanibel island. Wij gaan ook graag eten bij Brio http://www.brioitalian.com/index.html een echte aanrader. En natuurlijk Tommy Bahama http://www.tommybahama.com/TBG/Store...nts/Naples.jsp of Bricktops http://www.bricktops.com/index.php

  3. Top | #53
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Naples

    Naples....stukje verborgen paradijs...best western!!
    echt de moeite waard!

  4. Top | #54

    Standaard Naples

    Hoi!

    Kan iemand mij iets meer vertellen over de plaats Naples.. Is het de moeite waard om daar naartoe te gaan of kunnen we beter iets langer op een andere plaats blijven?
    Wat is er zoal te doen etc in Naples?

    Bedankt!

    Gr.,
    Melissa

  5. Top | #55
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Naples

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Melissa & Patrick Bekijk Berichten
    Hoi!

    Is het de moeite waard om daar naartoe te gaan of kunnen we beter iets langer op een andere plaats blijven?
    een van de lastigste levensvragen waar men mee kan worstelen: Is het de moeite waard? Ik durf er niet meer aan te beginnen, het is immers erg persoonlijk. Maar misschien helpt het wel als je het topic doorneemt dat al over Naples bestaat? Succes met de keuze!



  6. Top | #56
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Naples

    Hoi Melissa,
    Na 13 Floridabezoeken kan ik je helaas nog niets over deze plaats vertellen (shameshameshame!).
    Maar as. maandag ga ik er eens een kijkje nemen, op weg vanuit Maimi naar St. Petersburg. Een kort bezoekje van hooguit een paar uur, aangezien we de route in één dag rijden.
    Ik ga mijn ogen goed de kost geven en ook zeker heel veel foto's maken. Dij kun je dan bekijken op onze website www.chantalsweb.nl en als ik het niet vergeet straks ook in dit onderwerp.

    Zoals Teleton al aangeeft is er op het forum al een onderwerp over Naples, met best wel al wat info. Ik heb je vraag aan dat onderwerp toegevoegd, dat leek me het beste (en dat kan ik als moderator op het forum).

    Hopelijk heb je iets aan deze en de komende info.

    Veel voor-pret bij het doorlezen!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #57
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Naples

    Wij zijn daar vorig jaar geweest en vonden het er erg prettig. Het was er erg rustig mooi. (het centrum van Naples zijn we niet geweest) We hebben er gewoon wat rond gereden om de mooie huisjes in de verschillende woonwijken te bekijken en zijn uiteraard de Naples pier op geweest. Nou is die pier zelf niet echt heel bijzonder maar de als je op de pier loopt is het gewoon heel leuk dat je er dolfijnen onderdoor ziet zwemmen. Veel mensen zijn er ook aan het vissen. Wij wilde ’s avonds de zonsondergang bekijken vanaf de pier helaas begon het bij ons om 1900 uur te regenen dus daar is toen niets van gekomen. Al met al was het voor ons gewoon een heerlijke dag in Naples. Had ook te maken met ons fijne hotel. Dit jaar wilde we er weer naar toe gaan, maar we gaan toch maar naar Clearwater omdat we daar nog niet geweest zijn. Vakanties in Florida zijn eigenlijk altijd te kort.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-07-12 om 20:07. Reden: fqe

  8. Top | #58
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Naples

    Wij zijn 2 dagen in Fort Myers Beach geweest en vonden het eigenlijk heel erg leuk. Een beetje hippie achtige sfeer en ontzettend rustig op de stranden. Je kan heerlijk eten bij Pinchers Crab Shake (ik hoop dat ik de naam goed heb....) en prachtige schelpen vinden op het strand. De zee is heel rustig en heerlijk om in te zwemmen.
    Wij hebben een boottocht gemaakt met Captain Mark en dat was fantastisch. We hebben dolfijnen gezien, manatees, roofvogels, de mangroves, heel veel pelicanen en een prachtige natuur en kustlijn.
    Het is en blijft heel persoonlijk en wij zijn nog nooit in Naples geweest dus ik kan het niet vergelijken.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #59

    Standaard Re: Naples

    Bedankt allemaal voor jullie reacties!

  10. Top | #60
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Naples

    Wij hebben vorige week een boottocht gemaakt in Naples, met cruise Naples. Vonden het erg leuk. Eerst vaar je langs allemaal enorme huizen waar de kapitein vanalles over verteld en dan ga je nog even de zee op. Verschillende dolfijnen gezien en twee hebben een hele tijd met de boot meegezwommen. Was echt fantastisch. Verder even bij de pier geweest. Vonden wij niet zo bijzonder. Wat wel leuk was dat men net een haai had gevangen. In Naples zelf zijn wij niet meer geweest.
    Onze blogs: 2010:www.familygoesflorida2010.blogspot.com/ 2012:http://familygoesflorida2.blogspot.com/ 2013:http://familygoesflorida2013.wordpress.com/ 2014:http://familygoesflorida2014.wordpress.com/ 2016: https://familygoesflorida2016.wordpress.com
    1987 California, 2011 Noord-Oost USA en Canada, 2015 Midwest,1993/2010/2012/2013/2014/2016 Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •