Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 72

Onderwerp: Naples

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Fort Myers of Naples

    Je kunt even hier kijken, of hier. Succes met het zoeken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Stamgast wippelgem's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Wippelgem
    Berichten
    136

    Standaard Tips gevraagd over Naples en omgeving

    Hoi iedereen,

    onze vakantie komt dichterbij en we hebben nog een aantal vraagjes.

    we gaan een nachtje in naples doorbrengen en als ik jullie reisverslagen lees weet ik dat ze daar een mooie pier hebben waar soms dolfijntjes te zien zijn =D> hopelijk zien we ze dan ook.
    er zijn naar het schijnt ook leuke restaurantjes en winkeltjes.
    We gaan heel graag naar van die fifties diners en zo eten dus weet er soms iemand daar zo eentje zijn?
    en wat is er nog leuk om daar te doen of te zien?
    mag ook in de directe omgeving van naples zijn.
    Ik las ook ergens iets van een strand met veel mooie schelpen???

    je ziet, ik weet nog niet veel over naples en omgeving dus alle tips zijn meer dan welkom!
    2000: New York + Washington 2002: West USA, 2006: Midden + West USA 2007: Florida 2009: juni 7 dagen eurodisney + 10 dagen spanje + Duitsland en Oostenrijk 2010: 2 x Eurodisney

  3. Top | #13
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Tips gevraagd over Naples en omgeving

    Met die schelpen moet je echt geluk hebben. Soms kun je emmers vol meenemen. Hebben ook vakanties gehad dat er helemaal niks te vinden was. Zijn een keer naar sanibel eiland geweest. Kwamen alleen maar boze duitsers tegen die geen schelpen konden vinden. Heb toen maar geadviseerd om In de winkel te gaan kopen of naar de nederlandse kust te gaan. Duitsers zie je niets zoveel meer in Florida. Die zijn de laatste tijd vervangen door Engelsen.

  4. Top | #14
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Tips gevraagd over Naples en omgeving

    Wij hebben ook niet veel geluk gehad met schelpen zoeken. Na een storm schijnt het het best te zijn om ze te vinden.:-D Maar ja, om daar nu op te hopen lijkt me ook niet zo geweldig. Dolfijnen zie je inderdaad regelmatig vooral 's morgens vroeg!! Ik vind het iedere keer weer geweldig om ze te zien.

    Nicole
    Laatst gewijzigd door kol; 21-04-07 om 21:53.

  5. Top | #15
    Stamgast pieterpostma's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Burgum, The netherlands
    Berichten
    181

    Standaard Re: Tips gevraagd over Naples en omgeving

    We zaten twee weken geleden nog in Naples in het Old Trianon Naples hotel. Heel goed hotel met prima prijs-kwaliteitverhouding en zoals je misschien al bekend is met Tempur bedden. Verder is Naples voornamelijk heel duur. ( vonden wij)Inderdaad en mooi strand. Ja die dolfijnen, dat is gewoon geluk hebben. Iets ten boorden van Naples ligt een mooie outlet mall. De Miramar.

    Fijne vakantie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 29-03-11 om 11:37. Reden: fqe

  6. Top | #16
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard

    Hoi, sasja.
    Wij zijn al voor de vijfde keer naar Naples geweest. Wij vinden het altijd heerlijk rustig, maar wij zijn er nooit in november geweest. Twee keer green links resort en charter club, maar als we weer gaan willen wij een villa huren. Je kan er heerlijk shoppen en uit eten gaan. Wij hebben nu al afgesproken dat we niet meer naar Orlando gaan, maar in plaats daarvan naar Naples (Orlando viel dit jaar tegen). En een weekje cruise voorafgaand New York of Toronto, maar volgend jaar gaan we eerst naar California.

    Napels is heel gezellig. Komen mensen uit heel amerika. Van de zomer gesproken met mensen uit New York, Philadelphia, fort lauderdale (ja,die gaan daar op vakantie) en mensen uit Canada enz. Wij hebben daar veel meer contact met amerikanen als in Orlando. Wij zijn maar één hollander tegen gekomen.
    Ze zeggen dat het net als Wassenaar is, maar aangezien mijn zus in wassenaar woont ben ik er misschien aangewend. Wij kijken alleen onze ogen uit naar de auto's en boten.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 10:42. Reden: samengevoegd

  7. Top | #17
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: fort meyers of naples?

    Ik vond de omgeving van Fort Myers overdag (sanibel/captiva - Miromar Outlets) erg leuk, maar de overnachting in Naples was ook erg leuk (omdat we 's avonds naar de Fitfth Avenue en de pier zijn geweest).
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: fort meyers of naples?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    maar de overnachting in Naples was ook erg leuk (omdat we 's avonds naar de Fitfth Avenue en de pier zijn geweest).
    Welke er idd wel erg Chique uitzag. We hebben daar dan ook maar niet gegeten maar bij de Wendy's op de weg terug naar het hotel (ook omdat we gewoon snel wat wilden eten en daarna slapen).
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #19
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: fort meyers of naples?

    Wij zijn nu een aantal keren naar Naples geweest en ik vond Naples en zeker de mensen die er rondliepen helemaal niet decadent of typisch 'Wassenaar'. Fifth Avenue chique...? Amerikanen vinden het al gauw chique. Aan Fifth Avenue zijn de betere restaurants gevestigd. Alleen daarom zou je al naar Naples gaan. Heerlijk buiten eten en veel keuze uit goede restaurants. Duur? Ach, wat is duur. Wij hebben er geen bezwaar tegen om eens wat meer aan een maaltijd uit te geven. Als ik daardoor heerlijke maaltijd en een leuke avond heb gehad is het me dat wel waard. Ik geef zowiezo de voorkeur aan 'niet ketens', dus locale restaurants. Er zijn natuurlijk wel uitzonderingen, want in Naples gaan we ook weleens naar Tommy Bahama's Tropical Café. Lekker eten, buiten zitten, live muziek erbij....mmm dat is toch wel beter dan een Applebees, Wendy's, McDonalds etc. De prijs ligt wel boven het gemiddelde. Je moet er wel de tijd voor uit trekken (mits je een 'early bird' bent), want bij alle restaurants is er wel een wachttijd. Maar hoe verder je de straat in loopt hoe goedkoper het wordt (inclusief plastic tafels en stoelen). Fifth avenue ziet er erg netjes uit met palmbomen en leuke steegjes waar ook weer restaurants of winkeltjes gevestigd zijn. De laatste keer dat wij er waren, was er een markt, nou ja beter gezegd een soort braderie in Fifth Avenue. Weinig kunst, veel kitsch. De pier is heel leuk om te bezoeken en je kan er dan ook blijven om te relaxen op het strand. Niet echt een groot strand, maar voor één dag prima te doen! Hieronder een impressie van Naples.




  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: fort meyers of naples?

    Vond het er idd erg mooi uit zien allemaal. Ze hebben daar de bomen verlicht met lampjes.
    Laatst gewijzigd door Njit; 06-08-07 om 10:45.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •