Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: WDW Resort: Disney art of animation

  1. Top | #1
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard WDW Resort: Disney art of animation

    Walt Disney World's Art of Animation resort opens.

    ORLANDO, Fla. —
    Walt Disney World's Art of Animation resort opens

    The Art of Animation is the newest place to stay at Walt Disney World.

    The multimillion dollar project is the first new hotel there in 10 years.

    With all the fanfare expected from Disney, the Art of Animation resort officially opened for business on Wednesday.

    The resort has four areas themed after four Disney stories: Finding Nemo, Cars, The Little Mermaid and The Lion King.

    The experience for guests starts in the lobby, where there are original sketches of Disney characters as they morph into the images that were in the films.

    "When they get here, they'll immediately notice how immersed they are in the worlds of our Disney animated films," said Meg Crofton, president of Walt Disney World operations. But for Central Florida, the resort is more than another place for tourists.

    The resort also created hundreds of jobs.

    "We had 800 jobs we created as we built the resort first of all, for two years, and now we're in the middle of hiring 750 cast members," said Walt Disney World Vice President Kevin Myers.

    The property will open throughout the year in phases, starting with the Nemo part of the park, which also includes the largest pool of any Disney resort.

    By Sept, 15, Disney expects the entire resort to be up and running with about 2,000 rooms and suites.
    Bron en filmpje ; WFTV Channel 9 News
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Disney opent nieuw resort; Art of Animation

    Leuk!

    Ik zag toevallig gisteren wat foto's voorbij komen op Facebook en vond het er erg leuk uitzien:









    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-07-14 om 23:19.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    15

    Standaard WDW Resort: Disney art of animation

    Hoi hoi,

    Heeft een van jullie ervaring met het hotel Disney art of animation en dan evt in het gedeelte THE little mermaid?

    Groetjes
    ilse

  4. Top | #4

    Standaard Re: Disney art of animation

    Dat gedeelte gaat pas 15 september open. Wij zitten er half november. Ik ben erg benieuwd. De rest van het resort is al geopend en krijgt op tripadvisor erg goede reviews.

    Groeten!

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney art of animation

    Het little mermaid gedeelte is het enige gedeelte met standaard kamers (de overige gedeeltes hebben alleen suites). Het gaat inderdaad 15 september open. Wij hebben voor volgend jaar april 3 kamers geboekt in dit gedeelte. 15 september ga ik weer naar Florida en een bezoek aan dit resort staat gepland. De foto's zullen natuurlijk op mijn blog geplaatst worden: 3girlsinflorida.blogspot.nl

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2014
    Locatie
    Dilbeek (België)
    Berichten
    23

    Standaard Ervaring met Disneys Art of Animation Resort

    Hallo iedereen,

    Heeft er iemand ervaring met het Disneys Art of Animation Resort?

    Wij plannen een vakantie in Orlando tussen 21 en 28 feb 2015. We zijn dus op zoek naar een leuk hotel om met onze dochter van 4 te verblijven.
    het Disneys Art of Animation Resort blijkt vrij recent en heeft redelijk goede reviews, toch wil ik nog eens bij jullie polsen wat jullie mening/ervarinigen zijn.

    Uiteraard is het hoofddoel van onze vakantie de Disney en Universal parken, en zoeken dus een hotel dichtbij. Echte luxe is voor ons niet nodig maar het moet wel leuk (vooral voor ons dochtertje) en proper zijn. Hoe rustig zijn die hotels eigenlijk snachts? ons dochterje is een lichte slaapster en wordt snel wakker, zijn die kamers iets of wat geisoleerd?
    Als iemand leuke alternatieven weet, laat maar iets weten.

    Is eind feb. een drukke periode in de Disney parken?

    Alvast bedankt,
    Bram
    Laatst gewijzigd door vbosstb; 13-07-14 om 14:18.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Ervaring met Disneys Art of Animation Resort

    In april/ mei 2013 verbleef ik met mijn familie (zus, zwager, 2 kids en mijn ouders) in het Art of Animation Resort. We hadden drie kamers naast elkaar in het Little Mermaid gedeelte. Heel kort: het is een goed hotel en erg leuk/ mooie gethematiseerd. Maar alle hotels van Disney zijn goed en schoon, van de goedkoopste tot de duurste. Het AoA resort bestaat uit verschillende gedeeltes: Little Mermaid, Lion King, Nemo en Cars. Alleen in het Little Mermaid gedeelte zijn normale hotelkamers te vinden, in de andere gedeeltes zijn het alleen family suites. Een standaard Disney hotelkamer bestaat uit 2 (queen) bedden, een zitje (tafeltje met 2 stoelen), een kast met daarop de tv, een badkamer metwc, bad en daarin een douche en net voor de badkamer zijn 1 of 2 wastafels. Een family suite is groter, geeft meer privacy maar is ook best wat duurder. In mijn verslag van april 2013 zijn wat foto's te zien van het resort: http://cruizindisney.blogspot.nl/201...-aankomst.html (nog meer foto's zijn te zien in de dagen daarna) Het jaar daarvoor waren we al een kijkje gaan nemen: http://3girlsinflorida.blogspot.nl/2...e-droppen.html

    Andere (value) hotels van Disney die leuk gethematiseerd zijn voor kinderen: Pop Century en Movies. Op internet (you tube) zijn heel veel foto's en filmpjes te vinden om een goede indruk te krijgen. Ik vind de hotels van Disney niet gehorig maar het is niet zo dat je niets hoort. Het hangt ook een beetje van de locatie van je kamer af en of er net een hele groep schoolkinderen in het hotel verblijft. Indien het erg lawaaierig is dan kan je altijd proberen een andere kamer te krijgen (Disney zal waarschijnlijk alle moeite doen om het je naar de zin te maken).
    De hotels van Disney liggen natuurlijk heel dichtbij alle Disney parken en je kan dan ook gebruik maken van de Disney bussen. De Universal parken liggen er ook niet heel ver vandaan als je een auto hebt. Eind februari is geen drukke periode in Florida (dus Disney en Universal). In Disney raad ik je aan goed gebruik te maken van de fastpasses, scheelt enorm veel wachttijd want sommige attracties hebben ook in de "rustige" periodes een lange rij.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: WDW Resort: Disney art of animation

    Wij zijn vandaag vertrokken uit het Art of Animation.
    we verbleven hier met 2 volwassen en onze dochter van 7 in het kleine zeemeermin gedeelte.
    Dit was helemaal perfect en onze dochter vond het geweldig.
    Wij hebben geen gebruik gemaakt van de bussen want hebben een huurauto.
    Vandaag zijn we verhuist naar een villa vlakbij Disney vandaar ook de auto.
    Maar moet wel zeggen dat de auto super makkelijk is ook in Disney.
    je bent niet afhankelijk van de bussen en parkeren is gratis voor hotelgasten.
    de eerste avond zijn we even naar de supermarkt bij Celebration gereden voor wat drinken enzo dit scheelt weer want drinken in Disney is duur.
    Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: WDW Resort: Disney art of animation

    Voor $18 heb je voor je hele verblijf een refill mug (kan je alleen bijvullen in je resort). Je kan kiezen uit verschillende frisdranken met en zonder ijs, koffie en thee (heet water en zakje apart). In de parken staan overal drinkwaterkraantjes, op de wc kan je water tappen en bij de restaurants kan je vragen om water en/of ijs en dat is ook gratis. In Epcot kan je gratis verschillende frisdranken uit allerlei landen proeven. De flesjes die je koopt zijn vaak een 0,5 liter (!) dus die kan je makkelijk delen. Wij hadden deze vakantie twee drinkbekers meegenomen die je kon opvouwen tot een plat rondje. Als we dan een flesje kochten dan schonken we gewoon een paar glaasjes in! In de table service restaurants is al het frisdrank met refill (en water uit de kraan is ook gratis). Ik geloof dat we in 10 dagen, totaal 1 flesje echt zelf hebben gekocht. De rest was via het dining plan (soms een beetje slim aanpakken) , of zoals hierboven beschreven. Duur? Ik moest lachen toen ik van de week in een restaurant in Nederland zo'n mini flesje cola kreeg (wat kost dat, 2,50 of zo?) en wist dat er niet bijgevuld ging worden.

    En de bussen in het Art of Animation Resort werken echt prima. Ik moet heel veel rijden voor mijn werk en op vakantie ben ik ook vaak de gelukkige dus vind het ook lekker als ik eens overal naar toe gereden wordt. Het voordeel van de bus is dat je niet naar een plek op bijvoorbeeld Downtown hoeft te zoeken en voor de deur wordt afgezet (zeker voor Magic Kingdom). Nadeel kan zijn dat je lang moet wachten maar dat hebben wij deze vakantie niet meegemaakt. Maar als je naar een ander resort wil dan zou ik de auto nemen want overstappen met de bussen kost veel tijd over het algemeen.

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: WDW Resort: Disney art of animation

    Wij hebben een drinkfles meegenomen van huis die het water ook filtert. Heet Bobble.
    In het drinkwater uit de kraantjes zit nogal wat chloor en voor ons vind ik dit geen probleem alleen voor mijn dochter vind ik dit niet fijn.
    Voordeel van de auto is toch ook wel dat je er makkelijker een slapend kind inlegt en meeneemt.
    Haha ben ook altijd de gene die rijdt. Maar ben ook niet graag afhankelijk van openbaar vervoer en andere.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •