Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Even voorstellen: Dennis26

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Dennis26

    Ik ben Dennis 26 jaar en woon in Almere.

    Altijd heb ik al eens naar florida gewild en dan met name naar het attractiepark paradijs Orlando.
    Maar ja dat zal wel niet te betalen zijn voor normale stervelingen zoals ik.
    10 September is de start van mijn vakantie en tevens die van mijn vriendin. Al enige tijd aan het dubben waar we nu heen moesten gaan. Weer naar griekenland of toch nog maar eens naar Turkye. Toen ik op mijn werk advies vroeg aan collegas begonnen die heel enthousiast te vertellen over Florida. Ik werd enthousiaster en Enthousiaster. Volgens de dames hier is een vakantie Florida best te betalen. Ik kon het toch niet laten om toch even wat prijzen te checken en tot mijn grote verbazing zag ik dat de prijzen prima waren! Aangezien het kortdag was ( lees 7 dagen voor aanvang vakantie ) even met het reisbureau gebeld. Na een tijdje te hebben gesproken met een heel aardige dame van Arke reize bood ze mij een aantal totaal reizen ( vluchten + Hotel + huur van een Auto )
    Deze prijs viel mij zo mee dat ik gewoon direct heb geboekt.

    Kortom ik en mijn vriendin vliegen aankomende maandag naar Orlando voor een hopelijk heerlijke 16 daagse vakantie.

    Als jullie tips hebben of aanbevelingen zou ik dat super vinden!

    Groetjes,
    Dennis

    p.s. Excuses dat het onderwerp niet vlogens de regels is.. lees het helaas te laat
    Laatst gewijzigd door dennis26; 07-09-12 om 13:56.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Welkom op het meest gezellige f(l)oridaforum van Nederland en Belgie. Als je de locatie van je hotel doorgeeft dan hebben wij een idee waar je gaat zitten en kunnen er ook gerichter tips worden gegeven.

    Verder is de standaardvraag of je ESTA al geregeld hebt en in het bezit bent van een paspoort.

    Kijk ook eens rond waar je de minder dure toegangskaarten voor de parken kan vinden. Vooruitbestellen en thuis laten bezorgen zit er niet meer in.

    Alvast heel veel plezier.

    ps. Neem weinig spullen mee en koop alles in Amerika. Zoveel goedkoper.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Welkom en alvast een hele fijne vakantie!!!

    En zoals Ebelix hierboven al schreef (en wat wij dan ook altijd doen): niet veel aan kleding meenemen en daar kopen!

    Lees eens wat reisverslagen om ideeën op te doen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #4

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Welkom op het meest gezellige f(l)oridaforum van Nederland en Belgie. Als je de locatie van je hotel doorgeeft dan hebben wij een idee waar je gaat zitten en kunnen er ook gerichter tips worden gegeven.

    Verder is de standaardvraag of je ESTA al geregeld hebt en in het bezit bent van een paspoort.

    Kijk ook eens rond waar je de minder dure toegangskaarten voor de parken kan vinden. Vooruitbestellen en thuis laten bezorgen zit er niet meer in.

    Alvast heel veel plezier.

    ps. Neem weinig spullen mee en koop alles in Amerika. Zoveel goedkoper.

    Bedankt!

    ESTA hebben wij inderdaad direct geregeld. Gelukkig ben ik direct al gaan zoeken naar kaarten voor disney en de ORlando flex ticket. Ik heb dit geregeld via American Estates. Ik vond de kaartjes van Disney echter wat nep overkomen en voor de flex ticket kreeg een geprint a4tje. Is dit normaal? wij hebben rond de 940 euro betaald voor de 4 dagen disney kaart en de 6 parken flex ticket van Orlando.

    We zitten niet precies in orlando maar in het Plaatsje Kissimmee in het Legacy vacation Resort. okay met die kleding tip zal mijn vriendin erg blij zijn haha.


  5. Top | #5
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Niemand zit in Orlando zelf. De toeristen zitten in Kissimmee, Davenport en Clermont. Dus, gezellig allemaal bij elkaar
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door trails Bekijk Berichten
    Niemand zit in Orlando zelf. De toeristen zitten in Kissimmee, Davenport en Clermont. Dus, gezellig allemaal bij elkaar
    Aah Okay dat wist ik niet =) Leuk plaatsje Kissimmee? Wat is eigenlijk de ervaring met het weer in September? Ik weet dat het ontzettend klam kan zijn door de hoge temperaturen en het vochtige weer. Maar is het nu ook zo dat het soms een aantal dagen aan één stuk door regent? of is het meestal goed weer met eens per dag een giga regen bui?

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Dat is niet waar. Wanneer je op I-drive zit ben je volgens mij in Orlando.

    September is qua weer goed te doen. Niet meer zo warm en klam als in juli en augustus. Aan het einde van de dag hoort een onweersbui erbij. Is lekker voor de afkoeling. Voor de zekerheid moet je maar regenponcho's kopen bij de dollartree. Daar zijn ze veel goedkoper dan in de parken zelf. Daarnaast heb je kans op een orkaan maar ook dat hoort erbij als je tussen juni en november op vakantie gaat naar Florida.

    Er zijn in de buurt 3 outlet centra. Premium Vineland Ave, Premium International Drive en Lake Buana Vista. Daarnaast heb je nog vele andere zaken zoals de Target en de Wal Mart.

    Lees dit weekend nog lekker op dit forum en vindt alle informatie die je nodig hebt.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennis26 Bekijk Berichten
    Leuk plaatsje Kissimmee?
    Kissimmee voor de toerist = the US 192, een lange zesbaans verkeersader die helemaal volgestopt zit met hotels, restaurants, giftshops en kleine toeristische attracties. Het plaatsje zelf is is zoals zovele in Florida: een weinig interessante "historische" downtown (als het van voor de oorlog is, is het al gauw historisch) met daaromheen een evenmin voor de toerist interessante mishmash van bedrijfjes en zaakjes.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ebelix Bekijk Berichten
    Dat is niet waar. Wanneer je op I-drive zit ben je volgens mij in Orlando.
    International drive ligt buiten city limits van Orlando. Maar Orlando is in korte tijd zo enorm gegroeid dat het overgrote deel ervan buiten city limits ligt. En dus heet het voor iedereen toch Orlando.

  9. Top | #9

    Standaard Re: Even voorstellen!

    Bedankt voor jullie tips! Wij vertrekken over precies 12 uurtjes. Spreek jullie over 16 dagen!

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Even voorstellen: Dennis26

    Oh wat heerlijk om op deze manier een "spontane" vakantie te kunnen boeken naar Florida!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie!!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •