Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 45

Onderwerp: Kakkerlakken.....

  1. Top | #21
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Bij Walmart of zo een spuitbus kopen en sprayen.

    Afval goed afsluiten en zo gauw mogelijk verwijderen.

    Etenswaren goed afsluiten.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 16-09-15 om 13:32.

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    hoi,
    Dit doen we allemaal. Etensresten gaan gelijk in een afgesloten zak en weg. Putjes zitten dicht, etenswaren zitten potdicht. Huis lijkt superschoon. We vinden er meerderen per dag, en we vragen ons af wat 'normaal' is in Florida. Dit is nl de 5e keer dat we hier zijn en we hebben dit nooit eerder aan de hand gehad.
    Check hier ons blog: floridatinejeroen.wordpress.com

  3. Top | #23
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Hoi Jeroen....normaal vind ik dit niet. Iedereen heeft wel eens een kakkerlak binnen of buiten bij het zwembad maar niet in die hoeveelheden die jij aangeeft. Ik kan me voorstellen dat dit je plezier behoorlijk vergalt.

    Wat wel normaal is, is dat als jij dit meldt, de eigenaar cq management company iemand laat komen om binnen en buiten te sproeien. Dan vind je wellicht de eerste dagen nog wel eens een kakkerlak (dood) maar daarna niet meer.

    Ik zou serieus een flink kwade mail maken richting eigenaar en evt dreigen (hihi wil wel eens werken) om zelf met vergif aan de slag te gaan in zijn huis.......

    Heel veel succes!!

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Hoi Saskia,
    Thanks, je bevestigt ons gevoel. We willen niet boos worden op de eigenaar want het contact is tot op heden super goed geweest, maar mss moeten we toch iets duidelijker en 'bozer' zijn. mijn vriendin heeft het niet zo op insecten en heeft vannacht geen oog dicht gedaan, en de nachten er voor ook niet. Vandaag hebben we er al weer 1 gevonden en de dag is net begonnen. We twijfelen alleen aan ons 'normaal' beeld want we krijgen terug dat het normaal is in Florida om zoveel kakkerlakken in huis te hebben. Inmiddels zijn we op het punt dat we overwegen maar naar een hotel gaan. Echt super naar.
    Check hier ons blog: floridatinejeroen.wordpress.com

  5. Top | #25
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Ik kan het me heel goed voorstellen!! Is ook echt vies die beesten...... Maar serieus neem zsm contact op en stel hem voor dat hij iemand laat komen om te sproeien, ben je zo overal vanaf...... Als dit normaal zou zijn in Florida dan denk ik niet dat ik nog eens ging hoor .

  6. Top | #26
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Geen natte klamme handdoeken op de grond gooien daar zijn ze dol op.

    Laat het huis ook niet spuiten (door prof. bedrijf) tijdens jullie verblijf, dan worden ze allemaal wakker en willen naar buiten. (tenzij je nog lang blijft)
    Uit eigen ervaring kan ik melden dat de kakkerlakken dan nog meer overlast geven. Er lagen toen van die hele vieze dikke half dood te zijn in huis. en veel in het zwembad en terras. (bleh)
    Wat ik ook deed was alle putjes van de wasbak dicht en het overstroom gat dichtmaken.
    Naar mijn idee hielp dit iets.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    ha Marjolijne,

    Dit doen we ook allemaal, al vanaf het begin dat we hier zijn en we 'moeten' nog een week. We willen niet klagen, maar ze zijn ENORM en blijven maar komen. Alleen in de avond en in de ochtend, overdag zien we ze niet echt maar we zijn ook weinig thuis. Maar jij kreeg nog meer last toen ze gingen spuiten?
    Check hier ons blog: floridatinejeroen.wordpress.com

  8. Top | #28
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Ok Marjolijn die ervaring hebben wij (gelukkig) niet gehad. We hebben dit 2 keer in verschillende woningen laten doen en na het sproeien maar 1 of 2 dood gevonden. Nou hadden we voor het sproeien ook niet zo veel kakkerlakken dan Jeroen nu heeft. Echt super vervelend zeg!!

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Eigenaar gaf net het idee om een bommetje te kopen bij de lowes en het af te laten gaan. Schijnt iets te zijn waar mee die krengen weg gaan. Iemand er ervaring mee? Ik ben geneigd hier niet mee akkoord te gaan, ook al weet ik dat hij alleen maar mee wil denken. We vinden t ook lastig dat de beheerder op vakantie is en voelen ons hier alleen in staan, ook al probeert de eigenaar mee te denken.
    Check hier ons blog: floridatinejeroen.wordpress.com

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Wij hadden dit jaar een aantal per dag vooral in de avond en nacht. Met licht en schoenen aan naar de wc in de nacht
    Na het spuiten was het echt heel erg bij ons, 's morgens 20!! dood buiten op terras en zwembad.
    En binnen ook een paar van die hele vieze dikke.
    Wij hebben zo'n 3 dagen veel last gehad, daarna niet meer.

    Wat wijsheid is weet ik dus niet, een week is dan wel lang.
    Ik heb geen idee wat ze bij ons hebben gedaan en hoe ze dit normaal doen, maar bij ons zou er een prof. bedrijf komen.
    We hebben ze alleen niet gezien, omdat we weg waren.
    Tegen over ons stond een huis leeg, en was aardig verwaarloosd, wij denken dat dit een oorzaak van de kakkerlakken was.

    Ik zou zelf niet aan de slag gaan, daar zijn prof. bedrijven voor.
    Voorstellen zelf een bedrijf te bellen en de rekening aan de beheerder/eigenaar laten sturen?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •