Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 45

Onderwerp: Kakkerlakken.....

  1. Top | #11
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    2x in zelfde huis gezeten als Gerrit, in 2011 hebben we een aantal kakkerlakken gezien. De bus spray deed wonderen, bij de 3e kakkerlak in paar dagen tijd hebben we een belletje gedaan richting management bureau. Zover ik me kan herinneren daarna niks meer gezien. Wel stond het huis ernaast leeg, waardoor de kans bestaat dat de beestjes daarvandaan komen. De 1e keer kijk je wel even vreemd op, maar daarna afmaken, en opgelost. Afgelopen voorjaar niks gezien.

    Ook in Zuid-Europa zie je de beestjes regelmatig, vooral bij de openbare containers, het hoort nu eenmaal bij het klimaat. Fijn? Nee, maar ook weer geen ramp, zolang het beperkt blijft bij een incident, en ze lekker buiten blijven
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Het is een gegeven dat er in warme landen kakkerlakken voorkomen, we hebben ze in Zuid-Spanje ook regelmatig gezien. En nee het is inderdaad niet fijn maar niet meer dan dat.
    Zodra die beesten in je slaapkamer, badkamer, vaatwasser en zo`n beetje overal zitten (zo`n 5 per dag) is het een ander verhaal en is het niet alleen niet fijn meer maar beïnvloed het ook je vakantie.

  3. Top | #13
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Slaat nergens op.. een kakkerlak een keertje kan best maar niet een hele familie per dag en dan ook nog op de plaatsen die jij aangeeft, dan moet er gewoon even iemand langs komen om te spuiten heel simpel. Zeker in je slaapkamer is gewoon niet nodig..

    Homeaway kan/zal hier niets aan doen ..je kan het wel in je review vermelden!
    Laatst gewijzigd door angelique100; 01-09-12 om 14:48.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  4. Top | #14
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Inderdaad zoveel, en op die plekken is wel erg naar, en beïnvloed zeker het genot van "thuis" komen tijdens de vakantie. Ik zou zeker (na eerst contact met de eigenaar hierover, misschien valt er nog wat te regelen) een negatieve review schrijven. Een huis hoort schoon te zijn, en daar horen niet veel ongenode "huisgenoten" bij.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    wij zaten ook in Ponciana en hadden ook twee "huis"kakkerlakker, maar die kwamen 's avonds tevoorschijn en bleven netjes buiten. Twee buiten vonden we niet zo erg, maar kan me voorstellen als je de hele familie in huis hebt en dan ook nog in je slaapkamer dat je dan niet lekker slaapt. vind dat de beheerder zich er wel heel gemakkelijk van af maakt.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Een verdwaalde kakkerlak kan wel eens voorkomen. Maar hele families is niet normaal.
    Je verwacht van een accommodatie dat deze schoon is.
    Uit ervaring kan ik je vertellen dat een 5* appartement in Sunny Isles Beach met een keuken vol kakkerlakken,
    niet echt een fijne bijdrage levert aan de vakantiestemming. Ranzig!
    Advies is om er altijd melding van te maken.
    Ik heb de laatste keer foto's gemaakt en gemaild naar de organisatie waar ik geboekt had.
    Kreeg keurig 100 euro terug.

  7. Top | #17
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Ik heb er gelukkig nog nooit een gezien. Maar het hotel wat ik wilde boeken in Miami (the colony), hadden toevallig kennissen verbleven die maakten mijn erop attent dat hier meer dan 1 te zien was geweest... onder de bedden!!
    Dus dat hotel boek ik maar niet voor alle zekerheid!!
    Gelukkig hebben kakkerlakken niet direct met viezigheid te maken maar vrolijk wordt je er niet van!!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Berichten
    26

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Wij hadden er 1 in onze kamer op de 6e verdieping van het Rosen Center op de international drive...
    ik deed de gordijnen dicht en zag iets naar beneden vallen maar wist niet wat het was.
    balie gebeld, die stuurde meteen een manager en een security die op onderzoek uitgingen.
    na 10 minuten vonden ze het beestje tussen de gordijnen en hebben hem netjes met een plastic zakje gepakt en verwijderd..
    We mochten een andere kamer kiezen als we wilden maar waren erg tevreden over de executive room die we hadden gekregen (upgrade wegens niet werkende wc in onze kamer)
    volgende ochtend lag er een voucher bij de deur voor gratis ontbijt voor 2 in het restaurant. (was heerlijk trouwens)
    vonden we een goede service maar kom nog steeds liever geen kakkerlakken tegen op vakantie ...

  9. Top | #19
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Van de 5x Florida, maar 1x 2 kakkerlakken gezien in een villa. Een lag bij aankomst in de villa half dood in de keuken op de vloer. Die weggespoeld in het toilet,
    de ander zat een paar dagen later een meter of 4 hoog tegen het plafond. Met een buizenconstructie op de stofzuiger hebben we die opgezogen. Verder geen melding gemaakt, omdat we kort er na al naar Miami zouden vertrekken. Maar soms niet zo gek dat ze binnen konden komen. In de garage was er een ruitje uit, dus ook heet in de garage, maar die beestjes komen toch wel overal doorheen. Luie eigenaar, na 2 jaar nog eens langsgereden en je raad het al; het ruitje in de garage was nog steeds niet vervangen. Verder nooit in hotels zoiets gezien of andere townhomes etc. het valt allemaal dus wel mee. In Spanje heb ik meer kakkerlakken gezien dan in Florida. Veel meer.

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker Jeroen Verbaas's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Locatie
    Barendrecht, Netherlands
    Berichten
    18

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Hoi medeforummers,

    Wij hebben een probleem. Momenteel verblijven wij in Florida en hebben we veel last van kakkerlakken. We vinden er gemiddeld 3 a 4 per dag binnen. We hebben de eigenaar gemaild ( de beheerder is niet aanwezig nl) en hij zegt dat het erbij hoort. Het huis ziet er verder heel schoon uit maar jullie snappen wellicht dat dit ten koste gaat van ons vakantieplezier. We weten niet goed wat we er aan kunnen doen en willen graag advies.
    Check hier ons blog: floridatinejeroen.wordpress.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •