Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Kakkerlakken.....

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Wij hadden tot 5 jaar terug ook zo'n automatisch systeem, maar die zijn zeker niet zaligmakend
    Bovendien mocht het niet meer omdat er veel te veel pesticiden in het grondwater terecht.
    Tegenwoordig betalen we voor de pest control op kwartaalbasis en dit gaat gewoon goed... (hebben we bij de HOA Fee laten toevoegen)
    Het wordt in ieder geval grondig gedaan, de randen van de ramen, deuren en dakgoten, tot aan het Diamond Bright pooldeck aan toe.
    Dan mag ook wel want de HOA fee is al hoog genoeg.
    Maar wanneer we nu komen is altijd het zaakje goed "onluist" hahahaha...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #42
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Ik had zelf nog nooit een kakkerlak gezien! tot de vorige vakantie.
    Het zijn gewoon enge snelle beestjes, en vooral als je 's nachts naar de wc toe moet.

    Ik ben blij voor jullie dat ze nu weg zijn, waarschijnlijk hadden wij gewoon pech en zaten er nog heel veel verstopt.
    Misschien is Sandy Ridge voor ons ook een optie voor volgend jaar.
    Eerst volgende week naar Emerald island, er gaat eerst een fles Raid in de kar

  3. Top | #43
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Ze zijn wel vlot, maar je kan ze wel vangen. Maar ik heb toch liever kakkerlakken dan bed bugs.
    1x een villa gehad met een kakkerlakkenplaag, toen ik geen Raid had. Eerste ochtend erna wel gebeld, ze kwamen sprayen, maar dat werkt pas goed na een week en toen waren we al weg.
    Elke nacht dus een paar vangen. Meeste waren kleintjes. Maar nogmaals; liever kakkerlakken dan bed bugs.

    Ben benieuwd wat we volgende keer allemaal tegenkomen in Florida. Mocht ik in een volgende accommodatie wat tegenkomen, dan koop ik idd wel een bus Raid.

  4. Top | #44
    Stamgast Roshelle's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    174

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Ik heb er in Orlando twee in mijn badkamer gehad, maar heb verder nooit last gehad gelukkig. Het waren kleintjes, maar toch vervelend.

  5. Top | #45
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Kakkerlakken.....

    Bij de kakkerlakkenplaag, kwamen we de eerste tegen in de badkamer naast de master bedroom. Dus ik in het keukenkastje, waar hij in was gekropen, op zoek naar de kakkerlak om 'm te vangen.
    Heb ik 'm gevonden aan de zijkant van een opengeschoven la. Ik loop weg, pak wat om 'm te vangen. Kom ik terug: kakkerlak weg. Ja en dan ben je niet blij. Het was de eerste avond, we waren doodop van de reis en dan zeker
    nog even een uurtje kakkerlakkenjagen zeker. Handdoekje onder de deur gefrommeld en lekker gaan slapen. Helaas heb ik 'm nooit meer gevonden. De rest van zijn familie wel, we begroetten elkaar elke nacht bij het lopen door de gang naar de andere badkamer.

    Anyway, komende keer een townhome in community Terra Verde, gezien de beschikbaarheid van het huis is het drukbewoond de komende weken en valt er maar één weekje tussen ons bezoek en dat van de vorige gasten (tenzij dat nog gevuld raakt), dus
    ik denk dat we het dit keer (gelukkig) niet mee maken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •