Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 45

Onderwerp: Kakkerlakken.....

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard Kakkerlakken.....

    Hallo Florida fans,
    We zijn 2 weken terug uit Florida, hebben een geweldige vakantie gehad, hebben nu heimwee en moeten echt afkicken!

    Op 1 van onze bestemmingen een villa in Ponciana waren veel kakkerlakken, iedere avond meerdere in het huis.
    Ook iedere ochtend in onze slaapkamer. Toen we er wat van zeiden tegen de beheerder, reageerde hij van: ja wat wil je je bent in Florida.
    Vorig jaar hebben we wel eens een kakkerlak gezien maar niet in onze bestemmingen gehad.
    Ponciana is bosrijk en we vragen ons af of we dit nou normaal moeten vinden? Ik vond het vreselijk en het heeft echt wel mijn week beïnvloed.
    Hebben jullie ervaringen?

    Groeten, Jacintha

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Een paar kakkerlakken in de hele vakantie is normaal maar meerdere op 1 dag is niet normaal. Dan moet hoognodig iets gedaan worden aan de pestcontrol van dat huis.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Ik ben het met Ebelix eens. Vorige keer hadden wij in het begin van onze vakantie een kakkerlak in de slaapkamer en in de keuken, management company gebeld en dezelfde avond nog lag er toen we thuis kwamen een briefje op de keukentafel dat ze het huis behandeld hadden. Daarna bijna drie weken geen kakkerlak meer gezien (ja buiten, maar daar kun je niks aan doen), pas toen we bijna weggingen zagen we er weer twee maar daar heb ik niet meer voor gebeld. Maar meerdere kakkerlakken per dag vind ik echt niet normaal, ik snap goed dat dat je vakantie beïnvloed heeft!
    Eet nooit gele sneeuw.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Twee jaar geleden ook veel last van de Amerikaanse kakkerlak. Vieze, bruine snelle beestjes. De oorzaak zat het bij ons in een leegstaand huis naast de villa. In eerste instantie hadden we niet eens door dat het om kakkerlakken ging. Meestal wordt ongedierte bestreden rondom het huis. Beesten blijven dan netjes buiten de ,,huisgrens''. Afgelopen jaar nog weer meegemaakt met mieren. Als er kakkerlakken zijn moet dat te allen tijde worden behandelt. Als je namelijk zo'n beestje dood trapt verspreiden de eitjes zich razendsnel. Dus altijd management bellen en laten behandelen. Kakkerlakken in huis hoort sowiezo niet.
    Laatst gewijzigd door pzomerdijk; 08-09-12 om 20:24.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    3 keer in Florida geweest op meerdere lokaties en nog nooit een kakkerlak gezien ! Het ligt denk ik wel aan het resort cq aan de huiseigenaar.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker j@cintha's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    Vlakbij Amsterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Ja we dachten al dat het niet normaal was....
    Volgens ons zat het in het airco systeem en we vonden ons niet serieus genomen door de beheerder. We gaan na deze reacties toch nog contact opnemen met de organisatie (Homewaway) om dit te bespreken.
    Thanxx

  7. Top | #7
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Ook wij hebben al meerdere keren een villa gehuurd en zijn nog nooit (gelukkig) een kakkerlak tegen gekomen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker rogzwanenburg's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    57

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    net thuis van 16 dagen florida en echt geen 1 kakkerlak gezien.

  9. Top | #9
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    Wij zie ook zelden een kakkerlak in "ons" huis, maar het kan een keer voorkomen, bijv. als je net aan het eind van een cyclus van pestcontrol zit. Meestal is een belletje voldoende en is het binnen een dag opgelost, en voor de actuele situatie is een bus Roach Kill een fijn wapen. Die gebruiken we ook als we buiten zo'n ding zien.

    Plattrappen is (buiten dat ze razendsnel zijn), zoals pzomerdijk al zei, niet aan te raden, vanwege de eitjes, al is dat een beetje overdreven, dat verhaal, want dan moet je toevallig net een zwanger vrouwtje treffen, anders geen eitjes.
    Niet mijn wijsheid, maar van een deskundige in een verhaal over de recente kakkerlakkenplaag in Nederland.
    Aan de andere kant, hoe zie je dat in volle vlucht , dus maar beter geen risico nemen. Roach Kill, dat werkt altijd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #10
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Een vraag over kakkerlakken.....

    wij hebben 1 keer een kakkerlak gezien
    maar dan wel bij de mac donalds in Jensen beach
    dan ben je toch klaar met je milkshake hoor ... althans ik wel
    moet er niet aan denken dat ik dat in een villa of hotelkamer tegen kom
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •