Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Bok Tower & Gardens

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Londerzeel, BELGIUM
    Berichten
    94

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    Ik sluit me helemaal aan bij ekkie50.
    Een prachtig gebied met een paar hele mooie villa's.
    Je moet er wel voor zijn om een paar uren de rust op te zoeken. Pick-nick meenemen, genieten op een bankje ergens in de tuin... Echt helemaal geweldig.
    In oktober heeft me ons trouwens gezegd dat de beiaardier, die vanaf de winter zou beginnen spelen, een Belg was.
    (Die mannen wisselen elkaar om de x maanden af).

    Toegang tot de toren zelf is, zoals hierboven aangegeven, beperkt tot een paar maal per jaar en je moet betalend lid zijn, wil je toegang kunnen krijgen. Dat is een beetje hun wijze om zuinig te zijn op hun toren, maar alle begrip ervoor.
    Ik heb nog wel wat foto's liggen hiervan.

  2. Top | #12
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    We zijn er verleden jaar geweest met onze kids en vonden dit heel erg leuk om een paar uurtjes door te brengen. Genoeg wildlife om te spotten en prachtige tuinen. We gaan hier zeker nog een keer terug, misschien zelfs dit jaar. Voor de liefhebber het verslag van mijn blog: http://gadet-at-florida-2012.blogspo...-part-two.html

  3. Top | #13
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    hoeveel tijd heb je ongeveer nodig in Bok Tower Gardens, wat in het minimale wat je er voor uit moet trekken?
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #14
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    Hier in ieder geval nog een couponnetje: 2 voor de prijs van 1.
    http://www.kgstickets.com/content/im...a/BokFinal.pdf
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    Wij hebben er zo'n 4 a 5 uurtjes doorgebracht incl bezoek aan het estate.
    kijk maar op ons blog, zijn er 2 weken geleden geweest.
    http://lvdj11.blogspot.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    Wij zijn er deze maand ook geweest zie: http://vanreeshakunamatata.blogspot....we-bokken.html
    Als je er op je gemak wil rondwandelen en de trail gaat lopen dan ben je toch snel 3 uur verder. Wij hebben de estate niet van binnen bezocht maar alleen de tuin er omheen. En pas op voor alle banana spiders die vaak een mega web boven de wandelpaden hebben gemaakt.

  7. Top | #17
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    thanks voor de reacties, denk dat we ongeveer een kleine 3 uur hebben om daar te zijn
    we komen vanuit west palm beach op weg naar orlando

    maare Mushu... die spinnen dat had ik niet hoeven weten hoor...brrr..wel een mooie foto in je blog, maar hoef ze niet in real life te zien
    in ieder geval zijn wij er ook in de haloween periode,dus dat scheelt een boel!

    o, en die rat van laanvdJ geeft me nog meer moed haha
    nou ja goed zo lang ze slangen achterwege houden kan ik geestelijk veel aan

    zo te zien Trails staat er geen datum op de kortings coupon, dus ga hem uit printen en gebruiken
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #18
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    Met een ANWB pasje krijg je hier ook korting,dus als de bon niet geldig zou zijn, kun je dat ook proberen.
    Wij zijn nu 2x in de Bok tower gardens geweest en hebben hier erg genoten. Wij hebben hier ook ongeveer 1 dagdeel (ochtend of middag) doorgebracht. Je kunt hier ook lekker lunchen.

  9. Top | #19
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    iedereen hierboven bedankt voor de tip om naar Bok Towers toe te gaan. We hebben ontzettend genoten van dit mooie park en de sinasappelboomgaard waar je doorheen rijdt. Ook is de toren zelf geweldig mooi om te zien EN om te horen: toen wij er waren, bleek de vaste carrilonier/man/speler????? wat is het juiste woord??? een serie live concerten te geven. Genieten met een grote G. Hij blijkt uit Belgie te komen en is wereldberoemd : Geert dHollander. We hebben een praatje met hem gemaakt en hebben hem een geheim ontfutseld: de toren heeft een lift, zo een als in oude films en Tower of Terror enzo, met een ijzeren vlechtwerk deur.
    Maar iig is het echt een aanrader!
    Oh, en trails: bedankt voor de tip van de bon twee voor een. Werkt prima.

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bok Tower & Gardens

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransje Bekijk Berichten
    toen wij er waren, bleek de vaste carrilonier/man/speler????? wat is het juiste woord???
    Van Wiki: De bespeler van een beiaard of carillon wordt een beiaardier, klokkenist of carillonneur genoemd.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fransje Bekijk Berichten
    en hebben hem een geheim ontfutseld: de toren heeft een lift, zo een als in oude films en Tower of Terror enzo, met een ijzeren vlechtwerk deur.
    zo heeeeel geheim is het niet hoor Staat ook op hun eigen site: http://boktowergardens.org/tower-gar...singing-tower/ . Maar er zijn helaas geen foto's van te vinden. De lift is uit 1901: http://goo.gl/1jLS6L

    an original Otis electric elevator is still in operation today.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •