Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 22 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    21

    Standaard

    TJA nee, ik in elk geval niet nee, t was anders wel de moeite.

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Kissimmee en strand zijn geen woorden die je in één zin hoort te gebruiken. Het ligt precies (...) in het midden van Florida en dus kun je alle kanten op. De bekendste en volgens mij de mooiste zijn Clearwater Beach aan de Golf van Mexico en Cocoa Beach (te combineren met Kennedy Space Center) aan de Atlantische kust.

    Maar als honkbalfan raad ik je aan iets verder te gaan naar St. Pete Beach aan de Golf van Mexico, vlakbij St. Petersburg waar de Tampa Bay Devil Rays hun thuiswedstrijden spelen. Een paar dagen daar aan de kust is mij dit jaar in ieder gevel heel erg bevallen, en mijn zoon en echtgenote ook. Trasure Island is ook erg leuk. Wel een paar uurtjes rijden vanuit Kissimmee, maar hetloont om daar 1 of 2 dagen een hotelletje te nemen (voor 2 nachten was de Travelodge St. Pete Beach direct aan het strand maar 128 dollar voor 2 nachten, hoogseizoen en weekend via onlinehotels.com). Stond de villa wel een paar dagen leeg, jammer dan. Al het bovenstaande is mijn ervaring en mening, dus hang me er niet aan op a.u.b.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Mooi strand

    Als redenlijk ervaren florida ganger heb ik toch een goede tip nodig voor een mooi strand niet te ver van orlando af. Aangezien wij toch nog voor de auto hebben gekozen willen wij misschien nog even relaxen aan zee! Welk strand ( Plaats) raden jullie ons aan? Wij blijven echter wel in orlando alleen deze periode dus overnachten in andere plaatsen zijn wij niet van plan , Ik had gedacht aan een maximale reistijd van 2,5 uur ! Is dat mogenlijk? De laatste bezoeken in florida waren alleen orlando gericht dus weet ik het niet zo precies meer, Wie o Wie komt met een mooie tip? Wij zijn ooit naar clearwater beach geweest en dat vonden wij heel mooi! Maar dat is volgens mij toch een stukje verder! Afstanden en kaart lezen heb ik mij nooit zo in verdiept . Misschien ook nog maar eens gaan leren.
    Groetjes marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #24
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard

    Als je niet te ver wilt rijden kan je naar Daytona beach gaan , maar ja om dat nou een 'mooi' strand te noemen.

    Clearwater beach is volgens mij ook niet zo ver van wat ik me kan herinneren en dat is (als het weer mee zit) wel een mooi strand


  5. Top | #25
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Clearwater is toch weleen behoorlijk eindje rijden.
    Wat dacht je van Cocoa Beach, vlakbij Kennedy Space Center. Uurtje rijden vanuit Orlando/Kissimmee.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #26
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Michael, Dit hebben wij nog nooit bezocht en vinden wij een uitstekend idee Thanks!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #27
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Ben er zelf nog niet geweest maar wil dit jaar wel. Daar schijnt de grootste Ron Jon's surfshop van de VS te zijn. Wil ik zien. Vrouwtje is nog niet overtuigd (wij zijn dan ook geen echte strandgangers).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #28
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Het strand van Cocoa Beach is wel redelijk, persoonlijk vind ik de Atlantische stranden in Noord-Florida minder mooi, dan de Golf stranden en de Zuid-Florida stranden. De Ron Jon's is echter wel zeer de moeite waard, vooral mijn man is er helemaal weg van. En inderdaad een van de dichtstbijzijnde stranden.

  9. Top | #29
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    21

    Standaard Re: Mooi strand .

    Beste Marisca

    Wij zijn vorig jaar vanuit Orlando een dagje naar Ft. Soto park beach geweest de afstand was goed te doen.
    Dit strand was vorig jaar gekozen tot het mooiste strand van Amerika.

    Groetjes Thea

  10. Top | #30
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Bedankt thea, Dit is ook een overweging waard! Wij zullen het eens gaan bekijken. Wij zijn ooit op key-west geweest , key-largo, Fort lauderdale, Miami beach, Clearwather beach, in florida niet zoveel stranden bezocht. Ik zelf geef er niet zoveel om alleen mijn man en zoon vinden het helemaal geweldig om de zee in te rennen en te ravotten. ik ben zelf meer van het duf op het strand garen. Thuis sportief maar eenmaal een zonnebedje te hebben gevonden ben ik knock out!
    Groetjes Maris. :wink:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •