Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 22 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

  1. Top | #101
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcelg Bekijk Berichten
    Ik heb nog nooit iets betaald aan een verhuur bedrijf voor de benzine, ik heb er ook nog nooit van gehoord dat je benzine moet betalen als je een auto ophaalt, ik kan me dit wel voorstellen als je hem niet afgetankt terug zou brengen.
    In ieder geval wel bij Alamo als je in Europa woont. Als je daar niet vantevoren een volle tank in je pakket hebt geboekt betaal je bij het ophalen een volle tank benzine en kun je de auto met een zo leeg mogelijke tank inleveren. Staat ook in de policy:
    For Europeans booking in the US, the rental rate paid may not include the cost for fuel. The vehicle will be received with a full tank of fuel. Unless included in the rate package, payment for this tank will be required at time of rental. No refund will be given for fuel purchased but not used.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #102
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Dat wist ik niet, ik heb veel auto's gehuurd van uit NL, nooit bij Alamo echter.
    Waarom zouden ze dat nou weer doen met Europeanen, komt zeker te vaak voor dat auto's leeg terug komen en dan de discussies die volgen of zo.
    De wereld zal wel nooit 1 worden.

  3. Top | #103
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Fantastisch hoor dit Forum. Bedankt voor al deze geweldige tips
    Door al die tips het ik nu in de perioder 27 - 29 april in Fort Lauderdale (daar landen we ook) de Ocean Manor Beach Hotel geboekt. Via Orbitz.
    Dan van 29 april tot 2 mei het Worldquest Resort in Orlando.
    En van 2 mei tot 9 mei het Newport Beachside hotel in Miami beach.
    Dan zal ik jullie tip overnemen om de Equinox bij Alomo te bestellen.
    Inderdaad voor wat meer euro's heb je dan ook wat.
    Bovendien ben ik "bang" :-\" dat we (mijn dochter van 13 en ik) veel kleding zullen kopen. Ik ben benieuwd of daar in de buurt zo'n outlet is waar je voor weinig geld merkkleding kunt kopen.
    Als iemand dat weet houd ik me aanbevolen.
    Ik verheug me nu al op deze vakantie lijkt me een hele mooie ervaring.
    Wij vliegen trouwens met Delta Airlines, kun je daar ook een upgrade kopen? Wij zitten nu coach (ik weet niet of dat betekent dat we met onze knietjes in onze nek zitten). Weet de inch afstand niet tussen de stoelen.
    Wat is jullie ervaring met de vliegmaatschappijen naar de USA?

  4. Top | #104
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barame Bekijk Berichten
    Wij vliegen trouwens met Delta Airlines, kun je daar ook een upgrade kopen? Wij zitten nu coach (ik weet niet of dat betekent dat we met onze knietjes in onze nek zitten). Weet de inch afstand niet tussen de stoelen.
    Wat is jullie ervaring met de vliegmaatschappijen naar de USA?
    Over Delta zijn de meningen (zoals over eigenlijk bijna alles) verdeeld. En daar is dan ook veel over geschreven, gebruik de zoekfunctie maar eens met "Dlta".
    Ik heb twee keer met ze gevlogen, naar alle tevredenheid. Wat ik een nadeel vind is dat het interieur behoorlijk verouderd uitzag en de TV's erg slecht beeld gaven. Toen een keer United gevlogen en de individuele schermpjes daar bevallen me beter. Ik heb wel begrepen dat Delta met een grootschalige upgrade van hun toestellen bezig is.

    Upgraden kan altijd, mits er plaats is en je extra betald. Delta heeft echter maar 2 klassen op de meeste intercontinentale vluchten: economy en business elite. De prijsverschillen daartussen zijn aanzienlijk. Geen economy met een iets grotere beenruimte zoals Martinair's Comfort Class of United's Economy Plus.

    De pitch (afstand tussen de stoelen) is bij de amerikaanse maatschappijen iets groter dan bij bijv. Martinair. Hoeveel het precies is hangt af van het toestel waar je mee vliegt. Als je dat weet kun je op www.seatguru.com het zelf opzoeken. Ik heb net even gekeken op delta.com en als je 27 april vertrekt en via Atlanta vliegt zit je in een boeing 767-400ER, als je via JFK vliegt een 767-300ER. Als je een andere route vliegt: zie delta.com.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #105
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    En als je dan met de 400ER vliegt, heb je wel individuele schermpjes, waar je zelf je films kunt kiezen en ook opstarten wanneer jij wit (keuze uit zo'n 10 films en diverse series en nog wat)
    Met de 300ER helaas niet. Zitruimte is vergelijkbaar met Martinair Comfort Class.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #106
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Als je in Miami bent kun je naar Sawgrass Mills gaan. Een GEWELDIGE outlet in Ft. Lauderdale. Wij brengen daar altijd een dagje door en gaan daarna eten bij de Cheesecake Factory. SUPER!!!

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Bedankt voor de tips. Ga nu eerst een weekje naar Alicante en kom dan weer terug op het Forum. Want dan ga ik me verdiepen in de tickets voor Disneyworld.
    We zijn daar in ieder geval 2 volle dagen. En dachten aan MGM, Animal Kingdom, en Magic World. Weet iemand van jullie van voor ticket ik moet kopen?
    en heeft iemand van jullie een adres waar je kunt paardrijden?
    Wij (mijn dochter en ik) rijden beiden western.
    see you

  8. Top | #108
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Ja, ik weet waar je dat kunt vinden: Bovenaan de pagina! Daar staat ergens "zoeken" en als je daar op klikt en "disney ticket" invoert of "paardrijden" dan ..... kun je toveren met een muisklikje! Succes!!

    NB: Kom je er dan niet uit, dan helpen we je uiteraard graag. Stel je vragen dan in "Walt Disney World Pretparken" (voor de tickets) of "Florida Algemeen (voor paardrijden).

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #109
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    24

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Ik huur meestal bij Alamo maar de andere grote NAmen zijn ook oke.
    VAnaf MIA Airport gaat er een shuttle naar het Alamo terrein (geldt ook voor de andere namen) Daar check je in en vaak kun je gebruikmaken van een upgrade (dus een type duurder voor een mats prijsje) ALS NEDERLANDER ZOU IK DAN OOK NOG EVEN AFDINGEN WANT DAT BEN JE AFKOMST WEL VERPLICHT HAHAHAHA)

    Zoals boven staat beschreven vraag wel even hoe het zit met afleveren (benzine) vol of leeg etc.
    Loop wel even om de auto heen voor eventuele schade en meldt deze ook van te voren !!

    en dan ..... VAKANTIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. Top | #110

    Standaard Gezocht: Huisje op het strand, dichtbij parken

    Wij willen in de meivakantie naar florida. Vanwege de mooie stranden zouden wij graag een huisje op het strand willen, maar wel op rijafstand van de parken. Heeft iemand een suggestie?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •