Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 22 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

  1. Top | #81
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Dagje strand

    Gaan jullie met de corvette ???
    Gr.jurgo.

    mod Michael66:
    Links naar commerciële websites zijn niet toegestaan. Derhalve verwijderd. Huisregels.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-01-08 om 19:13.

  2. Top | #82
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Dagje strand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgo Bekijk Berichten
    Gaan jullie met de corvette ???
    Gr.jurgo.
    Je link werkt niet Jurgo
    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-01-08 om 16:40. Reden: quote naar commerciële link verwijderd
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  3. Top | #83
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Re: Dagje strand

    Hey jurgo, nee we gaan niet met de corvette hehehe. Misschien nemen we er wel 1 mee terug....gr. Dick

  4. Top | #84
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Dagje strand

    Neem dan gelijk een paar camaro`s mee ha,ha
    Hebbie uitnodiging nog ontvangen?
    PS,wij zijn vorige maand nog geweest op Fort Desoto strand,we vonden het eigenlijk een beetje tegenvallen,tis wel mooi maar om nou te zeggen dat dit het mooiste strand van florida is geweest ?
    Advies,zoek gewoon een goed plekje in sarasota,das ons vele malen beter bevallen hoor.(PS,kijk alleen uit voor de vele kokmeeuwen)
    Groetjes \\/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-08 om 17:19. Reden: Weer verwijzing naar website weggehaald

  5. Top | #85
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    29

    Standaard Re: Dagje strand

    Ok thanks, t is nog een end weg maar zal s kijken bij Sarasota via google earth. Ik heb de uitnodiging gekregen maar t is tussen mijn nachtdiensten in dus wordt lastig. Maar kom zeker binnenkort kijkje nemen. Koop niks moet eerst ff sparen voor Florida....

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    23

    Standaard Re: Dagje strand

    Dick,ik dacht dat ik op SIESTAKEY geweest bent,klein eilandje bij sarasota,was super mooi strand in rustige omgeving,succes.
    PS,dan kom je toch wat eerder uit bed,gewoon komen\\/
    jurgo.

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Dagje strand

    Hoi. Als je toch in de buurt van Sarasota wilt kijken, dan is mijn advies om naar Anna Maria Island te gaan. Richting Bradenton en dan kom je vanzelf op een van de mooiste stranden van de VS. We hebben inmiddels al heel wat stranden in Florida aan de Golf van Mexico gezien (Naples, Fort Myers, Sarasota, Fort de Soto etc.), maar voor ons is Anna Maria Island veruit favoriet. Met al die houten huisjes, kleine straatjes en een bounty-strand is het daar heel goed toeven. We gaan er in april/mei voor het derde achtereenvolgende jaar naar toe.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-08 om 14:07. Reden: full quote eruit

  8. Top | #88
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Re: Dagje strand

    Ziet er inderdaad erg leuk uit! Staat nu ook op mijn lijstje voor mei:grin: Misschien komen wel elkaar tegen daar!
    groetjes Saskia
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-04-08 om 14:07. Reden: full quote eruit

  9. Top | #89
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    22

    Standaard Re: Dagje strand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia Bekijk Berichten
    Ziet er inderdaad erg leuk uit! Staat nu ook op mijn lijstje voor mei:grin: Misschien komen wel elkaar tegen daar!
    groetjes Saskia
    Hoi Saskia. Wie weet zien we elkaar daar op het strand. Wij zijn tot 11 mei in Florida. We hebben een huis gehuurd in Bradenton en dan ben je in een kwartiertje op Anna Maria Island. Ik weet zeker dat je het hartstikke mooi zult vinden. Als je nou wat meer over Bradenton en omgeving wilt weten, moet je even naar het forum Even Voorstellen: Bradentonjuice. Ik heb me eind december aangemeld en in een van de antwoorden geef ik wat informatie over Bradenton e.o. Maar misschien weet je wel veel meer dan ik over Bradenton dus zie maar of je er iets aan hebt.

  10. Top | #90
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Dagje strand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit
    Oké, Daytona is niet de meest bruisende stad aan de kust, maar een beetje cruisen over het strand vindt je niet zo gauw ergens anders in de buurt.
    Nou kijk in April wel uit, 12 jaar geleden zouden wij daar overnachten, maar vonden er verdacht veel politie (alle soorten en maten) in de straten. We zijn toen meen ik doorgereden naar Titussville.
    Bleek volgende dag op tv, dat het in Daytona "night of the blacks" was..
    Rellen en al, en politieagent neergestoken, etc...

    Dit was overigens ook in de tijd dat paar maanden daarvoor een duitse toerist was neergeshoten en een scandinavische jongen tijdens ons verblijf daar, beiden rond Miami.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •