Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 22 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 214

Onderwerp: Stranden in Florida

  1. Top | #91
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Dagje strand

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eliza70 Bekijk Berichten
    Nou kijk in April wel uit, 12 jaar geleden zouden wij daar overnachten, maar vonden er verdacht veel politie (alle soorten en maten) in de straten. We zijn toen meen ik doorgereden naar Titussville.
    Och, kom dan eens tijdens Bike Week :mrgreen:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Dagje strand

    Nou aan politie op zich heb ik geen hekel, en aan motors zeker ook niet!
    Maar er hing een gespannen sfeertje toen we bij een hotel uitstapten, en een bepaalde groep mocht ook niet oversteken van de politie.
    Werd wat heen en weer geschreeuwd, en voelde ons daar niet zo prettig tussen toen. Vandaar dat we toch maar weer in de auto stapten en doorreden.

    Mooie motorshow vind ik altijd wel leuk juist! Hellemaal als het van die mooie glimmers zijn, en niet van die sportdingen...

  3. Top | #93

    Standaard Re: Goede tip voor hotel aan strand?

    We hebben geboekt in Cheeca Lodge op Islamorada. Direct aan het strand, mooie kamers, zwembad en goede restaurants. Het ligt haverwege tussen Miami/Everglades en Key West. Dat is dus ook mooi meegenomen. Het schijnt dat Bush hier jaarlijks komt vissen. Maar voor de rest ziet het er wel top uit!

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Hallo ik ben Barame en ga met mijn man en dochter van 13 jaar in mei naar Miami. We landen op Fort Lauderdale.
    Volgens zeggen is Hollywood beach een van de mooiste stranden.
    Wie heeft daar ervaring mee.
    Hetbelangrijkste is nu waar vind ik een redelijk betaalbaar hotel aan het strand.??
    Wie o wie weet dat ?:lol:
    Ik ga alles via internet regelen.
    Zo vraag ik me ook af of het verstandig is tickets vanuit Nederland te bestellen en waar moet ik dan wezen?
    Er zullen nog wel meer vragen van mij komen.

  5. Top | #95
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: zoek een hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Hallo Barame, allereerst welkom op dit prachtige forum.
    Wij zijn in een ver verleden eens op Hollywood Beach geweest (en gelapen in Hollywood Hilton, toen niet duur), maar ik vind het niet echt verschillen van Miami, Daytona of andere beaches aan de Oostkust. Er kan natuurlijk van alles veranderd zijn, maar er zijn vast wel mensen die dat weer weten.

    Voor hotels kun je misschien het beste zoeken op Expedia, (all)hotels.com, e-bookers e.d, of meebieden op Priceline of Hotwire. Ook daarvan kun je van alles vinden op dit forum. Daarvoor is de zoekfunctie in de bovenbalk van deze pagina zeer geschikt.

    Welke tickets wil je kopen ? Vlieg, pretpark of andere. Ook hiervoor is de zoekfunctie zeer geschikt.

    Veel plezier met de zoektocht, voorbereiding en voorpret.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: zoek een hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Bedankt voor de snelle reaktie.
    Dit is de eerste keer dat ik me heb aangemeld bij een forum en weet niet of ik hetwel allemaal goed doe.
    In ieder geval wil ik een hotel aan het strand of in Miami beach of in Hollywood.
    Ik heb nu in Fort Lauderdale "Ocean Manor Beach Resort" via Orbitz" geboekt voor 2 nachten.
    Daarna gaan we naar Orlando 3 nachten in "World Quest Resort" via Hotel.com
    Dan wil ik weer ik (of Miami of Hollywood) een hotel aan het strand boeken.
    Heb nog geen keus kunnen maken. De recensies van sommige hotels zijn niet altijd positief.
    Dus als iemand een goede ervaring heeft met een strandhotel in Miami of Hollywood hoor ik dat graag.
    Trouwens heeft iemand ervaring met bovenstaande hotels?
    Ik ga nu weer door met surfen want 27 april tot 9 mei zitten we in Florida.
    En moet nog van alles en nog wat regelen. Zo ook het huren van een auto.
    Volgens mij is E-bookers en Alomo een van de voordeligste en betrouwbaarste of heb ik het mis?
    Ik dacht aan een Chevrolet Aveo ( wij zijn met 2 volwassenen en een kind van 13) dus die auto is dan toch groot genoeg?
    Of heeft iemand nog een andere suggestie.
    Ik hoor het allemaal graag.

    groetjes en tot gauw.

  7. Top | #97
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Auto huren kan bij vele internetaanbieders. Let er wel op dat goedkoop vaak duurkoop kan zijn, aangezien bij de allergoedkoopste prijzen nog de verzekeringen e.d. bijkomt. Het gunstigst en veiligst is om het meest uitgebreide pakket te nemen, bij bijv. Alamo het Gold pakket. Daar zit dan ook een volle tank benzine in, die je anders bij het ophalen alsnog moet betalen.

    De auto die je noemt - Chevrolet Aveo - is erg klein. Nauwelijks kofferruimte. Je kunt voor heel weinig extra ook een midsize SUV huren. Dit is een aanbieder waar veel mensen hier op het forum hun auto huren.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #98
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Waarom huur je geen auto bij www.usareisen.de Als je daar de Equinox kiest heb je een mooie auto met voldoende ruimte en NIET duur.

    Voor de hotels zou ik zeker www.priceline.com gebruiken. Dat is bieden op hotelkamers en dan kun je voor de leukste bedragen de mooiste hotels boeken.

    Van allerlei recensies zou ik me niet teveel aantrekken. Het ligt er maar net aan wat je eisen zijn en wat je bent (ver)gewend.

  9. Top | #99
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Ik zou nooit op de kosten van de auto besparen. Het verschil is vaak maar een paar tientjes. Kies een flinke car! Maak gebruik van de vele tips die er op dit forum te vinden zijn, lees ook onze ervaringen met de verzekeringen.

    De auto is voor veel firsttimers een onderschat onderdeel van de vakantie. Ook hier geldt dat een goede voorbereiding je veel ergernis en geld kan schelen. Bij het ophalen van de auto haalt de vriendelijke (??) baliemedewerker alles uit de kast om je een grotere auto of verzekeringen aan te smeren. Ze weten dat je moe bent en misschien de taal niet zo goed spreekt. Bereid je goed voor, zorg dat je weet waar het over gaat.

    Veel plezier en succes met de voorbereidingen.



  10. Top | #100
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Gezocht: hotel aan het strand in Miami of Hollywood

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Daar zit dan ook een volle tank benzine in, die je anders bij het ophalen alsnog moet betalen.
    Ik heb nog nooit iets betaald aan een verhuur bedrijf voor de benzine, ik heb er ook nog nooit van gehoord dat je benzine moet betalen als je een auto ophaalt, ik kan me dit wel voorstellen als je hem niet afgetankt terug zou brengen.

    De volle tank optie is er alleen maar voor zodat je auto kunt terug brengen zonder hem zelf af te tanken, dit is een optie en kan nooit een verplichting zijn.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •