Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 7 EersteEerste ... 4567 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 67

Onderwerp: Communities (wijken) rond Orlando

  1. Top | #51
    Stamgast Anita74's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Wijk en Aalburg
    Berichten
    181

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Bedankt voor je uitleg, Saskia. Ja, het blijft een persoonlijke voorkeur, maar zoals jij het omschrijft had ik Watersong al wel een beetje gedacht. Maar qua villa/prijs komen deze er wel het beste uit .
    Ik heb ook nog een aanvraag voor Clermont gedaan, is weer een hele andere richting, maar erg mooie villa.
    De villa's in Cape Coral zijn inderdaad supermooi en liggen lekker vrij, staat ons ook wel aan. We gaan er nog maar eens een avondje voor zitten .

  2. Top | #52
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Zijn er mensen die weleens een Disney area superior Homes hebben geboekt?
    Zo ja? kunnen jullie er dan iets meer over vertellen??

  3. Top | #53
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Superior is maar zo'n kreet van de verhuurders (meestal de brokers), net als executive en nog zo wat meer kreten. Disney area is er ook zo één. Dat kan 5 minuten van WDW (en dan nog; welk park, welke ingang) zijn, maar ook rustig een half uur. WDW is nog al groot, en het grondgebied van Disney nog veel groter.

    Wij hebben, voordat we via particulier gingen, een aantal malen via een FL reisburo (uiteindelijk ook een broker) superior villa's gehuurd en daar zat nogal verschil in. De ene keer was de villa echt af, en in onze ogen superior, de andere keer viel het zwaar tegen, in onze beleving beneden superior. Ook de locatie was vaak tot op het laatste moment (letterlijk bij aankomst) een verrassing, al schijnt dat nu wat beter geregeld te zijn. Maar ontegenzeggelijk wel altijd rond Disney terrein wat niet zo moeilijk is want dat is van de grootte als de provincie Utrecht. Slecht was het nooit, maar soms wel beneden verwachting.

    Vandaar dat wij jaren geleden al zijn overgestapt op huur van eigenaren (particulieren), waarbij je precies kunt uitzoeken waar je terecht komt en hoe de villa er uit ziet. Toen nog heel summier te vinden via VRBO.com, maar tegenwoordig zijn er meerdere websites, o.a. Homeaway is erg populair, waar je links kunt vinden naar woningen en websites van villa's, met alle voorzieningen in woord en beeld, en prijzen en beschikbaarheid. Je doet (meestal) direct zaken met de eigenaar.

    En die heeft belang bij duidelijkheid en goede ervaringen, iets wat bij de brokers nog wel eens op het 2e plan komt. Die willen (vaak) alleen maar volle bezetting.
    Maar dat is alleen maar onze ervaring, misschien dat anderen betere ervaringen hebben. Wij blijven i.i.g. bij de particulier (nu al weer jaren dezelfde )
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #54
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Bedankt voor de uitleg. Daar heb ik wat aan.

    Onze keuze is namelijk gevallen op Southern Dunes, we hebben ook al geboekt.

    Maar ineens slaat de twijfel bij mij toe. Vandaar dat ik nu verder aan het kijken bent.
    Wij hebben geboekt bij American Estates, heb contact met ze opgenomen en we zouden nog mogen veranderen. Maar aangezien wij nog nooit van ons leven in Florida zijn geweest weten we ook niet voor welke villa we het beste kunnen gaan.
    Ik weet in ieder geval van Southern Dunes dat we goed zitten, alleen is de afstand iets langer naar de parken. Ik wil in ieder geval zeker weten dat ik met de kinderen goed zit. Disney Area valt dan voor ons af, vind het zonde om zoveel geld meer te betalen, terwijl we dan misschien even ver zitten.

  5. Top | #55
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    We zijn (met kids) in 2011 en 2012 in Southern Dunes geweest. Ik zou er zo weer voor kiezen. Heerlijk park, netjes, veilig en een geweldige Walmart bij de ingang van het park. En daar hebben we veel plezier aan gehad. SD ligt inderdaad niet om de hoek van de Disney parken, maar het is zelfs lekker om na een ''zware Disney dag'' even tot rust te komen in de auto. Het is heerlijk relaxed rijden, ook dat stukje naar Southern Dunes. Raampje open, muziek aan... terug naar SD, heerlijk.

  6. Top | #56
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Fijn om te horen, we gaan niet meer wisselen, we houden het op Southern Dunes. Heb meerdere positieve verhalen gehoord.

  7. Top | #57
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    12

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Prima keuze. Geniet er lekker van en ook van de Walmart om de hoek. Zooooo handig...

    En vergeet niet hierheen te gaan... zo populair en goed!!

    http://www.mannyschophouse.com/
    Laatst gewijzigd door Chubber; 08-12-14 om 15:34.

  8. Top | #58
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Je kunt er inderdaad behoorlijk eten, in een heel aparte sfeer, bij Manny. Maar trek er wel een paar uurtjes (voornamelijk wachttijd) voor uit, zelfs na reservering.
    Maar het is de ervaring wel waard.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #59
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    Bedankt voor de tip, we gaan in ieder geval een keer bij Manny's eten, we moeten het toch een keer geprobeerd hebben.

  10. Top | #60
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Welke community rond Orlando?

    oooh! en kinderen eten gratis mee op maandag & dinsdag! Zeker een goede tip! Dat ga ik ook toevoegen op mijn lijst!
    Travel is the only thing you buy that makes your richer...


    http://holandesatravel.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •